videosuzy scrie:kristi scrie:Daca la butoanlee de unde reglezi inaltimea suspensiei ai un buton pe care scrie sport ai Hyractive 3+, daca ai doar butoanele sus jos fara cel pe care scris sport atunci ai Hydractive 3. Butonul de sport de la Hydractive 3+ face suspensia mai ferma - deci masina se va comporta mai bine in viraje dar va fi mai putin comfortabila.
Da...am 3 butoane:
-sageata in sus care imi ridica masina
-SPORT (pe care nu l-am folosit niciodata)
-sageata in jos care (logic) imi coboara masina.
Insa am sesizat ca modelul C5-II cand stationeaza coboara mai mult decat C5-I. Intamplator la o spalatorie am schimbat impresii despre CITROEN cu un posesor de C5-II si era nemultumit de garda asa de joasa la stationare in comparatie cu garda de la C5 meu spunand ca il dezavantajeaza acea coborare a masinii pentru ca unde parcheaza el terenul e denivelat si atinge cu bara din fata pamantul, ceea ce-l face sa ridice masina la treapta urmatoare pentru a o parca in siguranta.
De ce este aceasta diferenta?
Ce tip de suspensie are atunci C5-II?
C5 II are suspensie identica! Rotile sunt mai mari in diametru si creaza impresia ca se lasa mai mult!