Este C2 mai fiabil decat C3?

Forum de discutii generale despre Citroen C2. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Este C2 mai fiabil decat C3?

Mesajde XENON » Mie 06-Feb-2008 12:02

statistic vorbind cred ca in Romania sunt mai mult c3-uri cu probleme decat c2-uri. lucru perfect normal, fiindca la noi c2 nu prea exista. chiar ma uitam de cateva saptamani (de cand mi s-a fixat ideea de a imi lua un SportChic) si nu am vazut in Buc. decat un C2, gri metal. cu siguranta sunt mai multe dar densitatea lor e f. f. mica :) .
argumentul mai serios pt. problema cu fiabilitatea ar fi ca C2 nu prea este destinat pietei estice, si atunci, vanzandu-se cu precadere in tarile occidentale, ma gandesc ca e construit "mai cu grija". m-am uitat pe cluburile citroen din UK si C2 cu probleme erau f. putine. ce parere aveti?

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 06-Feb-2008 12:40

Eu zic sa insisti in special pe zona de suspensii si articulatii. Spoilerul din fata ai mari sanse sa il lovesti.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mie 06-Feb-2008 14:49

unde sa insist? ca nu am inteles exact. :?

MUGUREL PIRSCOVEANU
Pro Motor Rm.Valcea
Mesaje: 823
Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
Localitate: ramnicu valcea
Contact:

Mesajde MUGUREL PIRSCOVEANU » Mie 06-Feb-2008 16:29

Tehnic vorbind, masinile au platforme identice.
Este diferenta doar la motorizarea/suspensia VTS.
In rest sunt perfect identice. E chestie numai de design. ca o curiozitate: parbrizul este acelasi :lol:

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mie 06-Feb-2008 21:41

asta stiam :D , dar atunci sa reformulez mai bine intrebarea: sunt masinile citroen produse pt. est la fel (calitativ) ca cele pt. vest?

vldst
pasionat
Mesaje: 936
Membru din: Mar 30-Mai-2006 13:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde vldst » Mie 06-Feb-2008 22:04

S-a mai discutat problema asta pe forum, dar nu s-a putut ajunge la o concluzie clara.

Mie personal imi vine greu a crede ca Citroen are 2 linii de productie: una pentru vest, alta pentru est. Singura etapa unde cred ca se poate face o nedreptate ar fi la controlul tehnic final. Acolo s-ar putea sorta masinile (ipotetic vorbind), cele cu anumite defecte "minore" putand lua drumul estului. E insa greu sa demonstrezi asa ceva.

Probleme exista cu siguranta si la masinile Citroen din Franta. Ceea ce difera insa dramatic fata de Romania e calitatea service-ului. Cred ca de fapt toate drumurile duc la service in cele din urma.

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Joi 07-Feb-2008 02:25

vorbeam cu o cunostiinta care se ocupa cu Controlul Tehnic al Calitatii la o fabrica importanta din Romania, care produce niste subansamble la fel de importante pt. motoarele supraalimentate (si cu asta am zis tot). acolo exista CTC-isti care lucreaza pt. diferite marci auto pe care vor fi montate respectivle subansamble. un exemplu: o persoana care se ocupa de VW, descopera intr-un lot o piesa sub standarde, si defectul respectiv sugereaza ca exista o probabilitate sa nu fie singurul, in mod normal ar trebui ca intreg lotul respectiv sa fie luat la puricat (adica sute sau chiar mii de piese) ca sa se descopere piesele defecte. ei bine, in realitate acest lucru ar implica nerespectarea termenelor de livare, costuri mari cu productia altor piese in locul celor rebutate s.a.m.d. metoda de lucru este urmatoarea: loturile ok merg de xmplu in Germania, iar cele cu posibile piese cu defect (ATENTIE, este vorba e o probabilitate FOARTE mica, dar totusi ea exista) merg sa spunem, la VW China, Eastern Europe si alti "bananieri" ca noi. :wink:

Avatar utilizator
cag
simpatizant
Mesaje: 55
Membru din: Dum 20-Ian-2008 21:56
Localitate: Bucuresti

Mesajde cag » Joi 07-Feb-2008 22:43

Sper ca realizezi ca ceea ce spui tu este foarte greu de probat in realitate :lol:

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Vin 08-Feb-2008 00:48

nu este greu, este imposibil de probat. :idea: in general "se inchid ochii" la multe lucruri. iata un alt exmplu. CTC-istul care se ocupa de o marca premium (nu pot sa dau nume) a descoperit un mic defect care este posibil sa existe la aprox 30 de masini dintr-un lot de 10.000, chestie care ar implica recall-ul celor 10.000, recall cu cheltuieli estimate de 3.000.000 euro. normal ca recall-ul respectiv nu s-a facut, deoarece 30 de masini la care defectul doar AR PUTEA sa apara, nu inseamna nimic si nu ar pata imaginea marcii astfel incat sa justifice pierderile cu rechemarea.

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Vin 08-Feb-2008 00:49

@cag: intra si tu pe urmatorul thread, "C2 VTS in Romania" si zi-mi ceva impresii despre masina ta. ma intereseaza f. mult.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 08-Feb-2008 02:08

XENON scrie:vorbeam cu o cunostiinta care se ocupa cu Controlul Tehnic al Calitatii la o fabrica importanta din Romania, care produce niste subansamble la fel de importante pt. motoarele supraalimentate (si cu asta am zis tot). acolo exista CTC-isti care lucreaza pt. diferite marci auto pe care vor fi montate respectivle subansamble. un exemplu: o persoana care se ocupa de VW, descopera intr-un lot o piesa sub standarde, si defectul respectiv sugereaza ca exista o probabilitate sa nu fie singurul, in mod normal ar trebui ca intreg lotul respectiv sa fie luat la puricat (adica sute sau chiar mii de piese) ca sa se descopere piesele defecte. ei bine, in realitate acest lucru ar implica nerespectarea termenelor de livare, costuri mari cu productia altor piese in locul celor rebutate s.a.m.d. metoda de lucru este urmatoarea: loturile ok merg de xmplu in Germania, iar cele cu posibile piese cu defect (ATENTIE, este vorba e o probabilitate FOARTE mica, dar totusi ea exista) merg sa spunem, la VW China, Eastern Europe si alti "bananieri" ca noi. :wink:


am spus si eu pe un topic mai vechi despre problema asta, tot asa aflasem ceva de la un amic, dar ceea ce aflasem eu parca era mai grav decat asta, ceva de genul ca, chiar ar exista acele loturi care nu se incadreaza in norme, iar ele ajung pe masini vandute la unii ca noi ;)...
ma rog, ideea este ca nu ar trebui sa se intample asa ceva, dar totusi se intampla, si dupa cum s-a spus mai sus, nu poate fi demonstrat;
nu pot sa ma pronunt asupra dilemei c2-c3, dar, am vazut un c2 si era varianta vtr la treaba, si am ramas putin interzis de cum mergea acea jucarie, ceea ce nu pot spune si despre c3 la care aveam inauntru o senzatie foarte tampita asupra lucraturii...

vldst
pasionat
Mesaje: 936
Membru din: Mar 30-Mai-2006 13:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde vldst » Vin 08-Feb-2008 08:55

Eu zic sa nu comparam mere cu pere. VTR, respectiv VTS, sunt echipari care fac cu siguranta diferenta fata de echiparea standard. Din cate stiu eu, nu exista C3 VTR, respectiv VTS. Aceste niveluri de echipare exista doar pentru C2 si C4.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 08-Feb-2008 12:12

ai dreptate. problema e ca in craiova am vazut doar 3 c2 si toate 3 erau vtr (cu unul din ele m-am plimbat)... si am vazut la mare un vts, dar alte variante nu...

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 08-Feb-2008 12:32

XENON scrie:vorbeam cu o cunostiinta care se ocupa cu Controlul Tehnic al Calitatii la o fabrica importanta din Romania, care produce niste subansamble la fel de importante pt. motoarele supraalimentate (si cu asta am zis tot). acolo exista CTC-isti care lucreaza pt. diferite marci auto pe care vor fi montate respectivle subansamble. un exemplu: o persoana care se ocupa de VW, descopera intr-un lot o piesa sub standarde, si defectul respectiv sugereaza ca exista o probabilitate sa nu fie singurul, in mod normal ar trebui ca intreg lotul respectiv sa fie luat la puricat (adica sute sau chiar mii de piese) ca sa se descopere piesele defecte. ei bine, in realitate acest lucru ar implica nerespectarea termenelor de livare, costuri mari cu productia altor piese in locul celor rebutate s.a.m.d. metoda de lucru este urmatoarea: loturile ok merg de xmplu in Germania, iar cele cu posibile piese cu defect (ATENTIE, este vorba e o probabilitate FOARTE mica, dar totusi ea exista) merg sa spunem, la VW China, Eastern Europe si alti "bananieri" ca noi. :wink:


Pot sa iti confirm ca turbinele pt VW si Skoda sint facute la Mefin Sinaia. Cel putin alea pt motoare de 1.9 si 2l

PS: Sa insisti = sa fii atent.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Vin 08-Feb-2008 13:42

treaba cu VW era doar un exemplu. "marca importanta" despre care am zis ulterior este una mult, mult peste, si nu din VAG.


Înapoi la “Citroen C2”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11823
    Cel mai nou membru popdaniel