In decembrie mi-am luat alt Bx, dar diesel de data asta. Sa va povestesc cam cum s-a comportat masina kand am ajuns ku ea in bucuresti.
Fata nu se lasa de lok, in rest totul era ok.
Acum de cand a dat caldura, fata se lasa jos, nimik de spus insa curge ulei hidraulic in balamuk. Practik ca sa il citez pe nicu intr-un topic mai vechi, e ca o sita pe fata. Pierde pe la rotile din fata, dar nu pe la furtunul de retur, pierde pa la corector in partea dreapta. In plus kand franez masina se lasa jos de spate. M-a sfatuit Cristy Stan sa schimb pompa de frana. Am pus-o pe cea de pe GT-ul lovit si mentionez ka e noua pompa. Surpriza la fel se lasa de spate kand franez.
Ce naiba pot sa ii fak sa nu mai am problemele astea....., eventual pot muta corectoru si alte componente hidraulice de pe gt-ul lovit ?
Mentionez ca masina am luat-o de la un moldovean , si mai mult ca sigur acest citroen nu sthiu daka a vazut la fata LHM ci doar H46 sau motorina...
Probleme la hidraulica mari
Moderator: Echipa Tehnica
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
in primul rand te rog sa nu mai folosesti cuvinte de tip chat, mirc ... "nimik' si altea din astea ...:)
in al doilea rand verifica daca ai doseur cu 2 sau cu 3 sertare pentru ca difera modul de legare al conducteolor .. daca a avut H46 sau alte mizerii ar trebui sa speli toata instalatia hidraulica si sa verifici toate furtunele si garniturile. care sunt defecte trebuiesc musai inlocuite, altfel vei avea in continuare o "sita" de LHM.
corectoarele de inaltime, cilindri de suspensie, sfere, returi hidraulice pot fi mutate.
atentie la diferente: daca difera caseta de directie (servo sau mecanica => difera disjunctor-conjunctorul), daca difera (cu ABS sau fara) si la fel discuri ventilate sau nu.
cel mai bun sfat este sa mergi la un atelier care stie perfect ce se intampla ca sa poti ajunge la liman.
in al doilea rand verifica daca ai doseur cu 2 sau cu 3 sertare pentru ca difera modul de legare al conducteolor .. daca a avut H46 sau alte mizerii ar trebui sa speli toata instalatia hidraulica si sa verifici toate furtunele si garniturile. care sunt defecte trebuiesc musai inlocuite, altfel vei avea in continuare o "sita" de LHM.
corectoarele de inaltime, cilindri de suspensie, sfere, returi hidraulice pot fi mutate.
atentie la diferente: daca difera caseta de directie (servo sau mecanica => difera disjunctor-conjunctorul), daca difera (cu ABS sau fara) si la fel discuri ventilate sau nu.
cel mai bun sfat este sa mergi la un atelier care stie perfect ce se intampla ca sa poti ajunge la liman.
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
la bacau sunt 2 mecanici de citroen ... la aunul am fost si eu si e ok ..
la bucuresti sunt mai multi ...
totoul este doar sa vrei si sa intrebi ce trebuie ..
la bucuresti sunt mai multi ...
totoul este doar sa vrei si sa intrebi ce trebuie ..
Ultima oară modificat Mie 13-Feb-2008 08:55 de către DanT, modificat 1 dată în total.
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7664
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
daca esti sigur ca corectorul e bun pe spate, dozatorul e bun si legat corect, poti sa ai sferele pe spate descarcate detot... am mai intalnit eu asta, dar cred ca observai tu pana acum ca e tare... cel mai sigur, in cazul in care dozatorul e ok, este faptul ca e pus incorect... treci la verificari. pe fata, daca curge pe la roti, ai colectoarele de retur de pe cilindrii stricate. oricum te sfatuiesc sa schimbi cilindrii cu totul pt ca daca curge rau inseamnca ca au pierderi destul de mari.
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187681
Total subiecte 18620
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11709
Cel mai nou membru csty41