Bip scurt la pornire
Moderator: Echipa Tehnica
Salut !
Din nou problema cea veche. Aproape la fiecare pornire, primesc cate un bip scurt, inainte sa se stinga "martorul autodiagnostic", dupa ce apare
Oil-- Uneori chiar si in mers imi mai da cate un bip, asa pe la 100-120 la ora.
Duminica trecuta am mers la schi la Poiana BV. Erau -17*C. Si pe drum mi s-a aprins becul de apa insotit de 3 bipuri. In masina nu se mai facea cald... Ridic capota, cu motorul oprit, ventilatorul invartea de mama focului. Ii scot borna de alimentare...pornesc...nu mai aveam becul de apa aprins, din nou rece in masina...apoi iar se aprinde becul de apa...dar nimic mai mult. Vreau sa mentionez ca acum 2 ani am schimbat sonda de apa, deci sa nu-mi spuna cineva ca s-a dus din nou sonda de apa...ca nu e posibil, doar nu e din plastilina.
Am ajuns in Bucuresti, am pus la loc alimentarea ventilatorului,nici o problema de atunci, nici un bec aprins, cald in masina.
PS
Cred ca trebuia sa pun carton in fatza radiatorului ca la Dacie
Dar nu prea era loc, ca am incercat ! Sa nu-mi spuneti sa merg la service sa schimb sonda iar ca-i absurd !
Probabil de la frig, nu mai stia ce e cu ea sonda, si tinea in scurt firele, deci ca si cum era supraincins motorul si de-aia termostatul deschis+ventilatorul pornit.
Bafta,
Din nou problema cea veche. Aproape la fiecare pornire, primesc cate un bip scurt, inainte sa se stinga "martorul autodiagnostic", dupa ce apare
Oil-- Uneori chiar si in mers imi mai da cate un bip, asa pe la 100-120 la ora.
Duminica trecuta am mers la schi la Poiana BV. Erau -17*C. Si pe drum mi s-a aprins becul de apa insotit de 3 bipuri. In masina nu se mai facea cald... Ridic capota, cu motorul oprit, ventilatorul invartea de mama focului. Ii scot borna de alimentare...pornesc...nu mai aveam becul de apa aprins, din nou rece in masina...apoi iar se aprinde becul de apa...dar nimic mai mult. Vreau sa mentionez ca acum 2 ani am schimbat sonda de apa, deci sa nu-mi spuna cineva ca s-a dus din nou sonda de apa...ca nu e posibil, doar nu e din plastilina.

Am ajuns in Bucuresti, am pus la loc alimentarea ventilatorului,nici o problema de atunci, nici un bec aprins, cald in masina.
PS
Cred ca trebuia sa pun carton in fatza radiatorului ca la Dacie

Dar nu prea era loc, ca am incercat ! Sa nu-mi spuneti sa merg la service sa schimb sonda iar ca-i absurd !
Probabil de la frig, nu mai stia ce e cu ea sonda, si tinea in scurt firele, deci ca si cum era supraincins motorul si de-aia termostatul deschis+ventilatorul pornit.
Bafta,
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Nivelul lichidului de racire l-ai verificat? Probabil ca de-aia era frig in masina pentru ca nu mai era apa in radiator, iar tot din acelasi motiv electromotorul invirtea de zor, pentru ca era motorul fierbinte.
Ti-as mai recomanda sa verifici si nivelul uleiului pe joja.
Ti-as mai recomanda sa verifici si nivelul uleiului pe joja.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
- simpatizant
- Mesaje: 58
- Membru din: Dum 14-Aug-2005 10:58
- Localitate: Bucuresti
- Masina: c3 1.1i black onyx 2005
- 2: T-reg 3.0 TDI 2008
- 3: C4 cactus 1.2 2016
Salut!
Si eu am aceeasi problema cu indicatorul de la lichidul de racire. Antigel este la linia dintre min si max si nu este diluat. Uleiul este ok.
In carte am vazut ca scrie ca daca se aprinde acel indicator trebuie sa opresc imediat motorul.
Mi s-a intamplat aleator de vreo 4 ori pana acum dupa ce ajung sa trec in viteza a 5-a [nu stiu daca are vreo relevanta] si numai la drum lung [ si numai mie, prietenei mele nu ].
De fiecare data am tras pe dreapta, am oprit motorul, am stat cu capota saltata vreo 15 min timp in care ventilatorul se invartea de zor, am asteptat sa se opreasca ventilatorul si apoi pornesc iar si nu mai am probleme cateva zile.
La service o sa ma invrednicesc sa ajung sapt asta sau cealalta... deh timp putin... chiar sunt curios ce este.
Numai bine!
Si eu am aceeasi problema cu indicatorul de la lichidul de racire. Antigel este la linia dintre min si max si nu este diluat. Uleiul este ok.
In carte am vazut ca scrie ca daca se aprinde acel indicator trebuie sa opresc imediat motorul.
Mi s-a intamplat aleator de vreo 4 ori pana acum dupa ce ajung sa trec in viteza a 5-a [nu stiu daca are vreo relevanta] si numai la drum lung [ si numai mie, prietenei mele nu ].

De fiecare data am tras pe dreapta, am oprit motorul, am stat cu capota saltata vreo 15 min timp in care ventilatorul se invartea de zor, am asteptat sa se opreasca ventilatorul si apoi pornesc iar si nu mai am probleme cateva zile.
La service o sa ma invrednicesc sa ajung sapt asta sau cealalta... deh timp putin... chiar sunt curios ce este.
Numai bine!
-
- simpatizant
- Mesaje: 58
- Membru din: Dum 14-Aug-2005 10:58
- Localitate: Bucuresti
- Masina: c3 1.1i black onyx 2005
- 2: T-reg 3.0 TDI 2008
- 3: C4 cactus 1.2 2016
Salut!
Si eu am aceeasi problema cu indicatorul de la lichidul de racire. Antigel este la linia dintre min si max si nu este diluat. Uleiul este ok.
In carte am vazut ca scrie ca daca se aprinde acel indicator trebuie sa opresc imediat motorul.
Mi s-a intamplat aleator de vreo 4 ori pana acum dupa ce ajung sa trec in viteza a 5-a [nu stiu daca are vreo relevanta] si numai la drum lung [ si numai mie, prietenei mele nu ].
De fiecare data am tras pe dreapta, am oprit motorul, am stat cu capota saltata vreo 15 min timp in care ventilatorul se invartea de zor, am asteptat sa se opreasca ventilatorul si apoi pornesc iar si nu mai am probleme cateva zile.
La service o sa ma invrednicesc sa ajung sapt asta sau cealalta... deh timp putin... chiar sunt curios ce este.
Numai bine!
Si eu am aceeasi problema cu indicatorul de la lichidul de racire. Antigel este la linia dintre min si max si nu este diluat. Uleiul este ok.
In carte am vazut ca scrie ca daca se aprinde acel indicator trebuie sa opresc imediat motorul.
Mi s-a intamplat aleator de vreo 4 ori pana acum dupa ce ajung sa trec in viteza a 5-a [nu stiu daca are vreo relevanta] si numai la drum lung [ si numai mie, prietenei mele nu ].

De fiecare data am tras pe dreapta, am oprit motorul, am stat cu capota saltata vreo 15 min timp in care ventilatorul se invartea de zor, am asteptat sa se opreasca ventilatorul si apoi pornesc iar si nu mai am probleme cateva zile.
La service o sa ma invrednicesc sa ajung sapt asta sau cealalta... deh timp putin... chiar sunt curios ce este.
Numai bine!
Am fost in w.e + 3 zile la ski la munte. La un moment dat, cand reveneam de la Cota 1400, mi s-a aprins beculetzul de apa...si asa a stat... Am ajuns la destinatie, ventilatorul tot invartea..am scos alimentarea lui ( e o mufa) si l-am lasat pana a-2-a zi, apoi am pus-o la loc si n-a mai facut...dar nu cred ca e in regula...
Hai sa va povestesc una tare...
Am fost cu problema cu sonda la ATS...seara pe 1.02.08 la 19.30...era unu' super ciufut, super spumat ca ma programase altu' la ora aia..ii spun care-i treaba, imi baga masina acolo in spate, o scoate dupa 20 minute. Il intreb ce a fost, zice sonda de apa. Ii zic ca nu-i posibil, abia am schimbat-o acum 2 ani, nu mai zice nimic, de-abia astepta sa se care acasa. Ma cheama iar sapt trecuta cu upgrade la soft (campania FKCC). Sambata acum am fost pana la Predeal, pe drumul de inapoiere, bec apa aprins, 3 bipuri de rigoare, rece in masina, ventilatorul din fatza invartea de mama focului..
.E clar, ala gretzos de vineri seara, le-a zis alora din spate doar sa se faca ca-mi schimba sonda...si de fapt sa nu faca nimic...Ma gandeam sa montez un reportofon pe inregistrare sau chiar o camera video cat sta masina in service..pt ca la TV-ul ala de pe hol oricum nu se vede nimic si nu stii ce (nu) iti fac nemernicii la masina...
Am fost cu problema cu sonda la ATS...seara pe 1.02.08 la 19.30...era unu' super ciufut, super spumat ca ma programase altu' la ora aia..ii spun care-i treaba, imi baga masina acolo in spate, o scoate dupa 20 minute. Il intreb ce a fost, zice sonda de apa. Ii zic ca nu-i posibil, abia am schimbat-o acum 2 ani, nu mai zice nimic, de-abia astepta sa se care acasa. Ma cheama iar sapt trecuta cu upgrade la soft (campania FKCC). Sambata acum am fost pana la Predeal, pe drumul de inapoiere, bec apa aprins, 3 bipuri de rigoare, rece in masina, ventilatorul din fatza invartea de mama focului..

Am patit si eu acelasi lucru si iarna trecuta (de 2-3 ori) si iarna asta o data: indicator lichid racire aprins si indicatie de la computer sa opresc imediat.
Daca aveti o rezolvare oficiala (alta decat sonda de apa) va rog s-o postati.
Oricum la cat de aleator si de rar se intampla nu cred ca e ceva stricat, mai degraba ingheata ceva pe undeva sau se face un dop de gheata care blocheaza (sunt atehnic si nici nu ma pricep la masini asa ca luati-o ca pe o impresie personala).
Ce-i ciudat e ca nu se intampla la -15 grade sau la geruri mari, mereu s-a intamplat pe la -5, pe-acolo, de unde concluzia ca mai e un factor implicat aici de genul ca parchezi masina mai inclinata sau cine stie ce altceva.
La service am fost si eu dupa prima 'intamplare', au pus-o la calculator, n-a raportat nimic asa ca mi s-a spus sa vin odata chiar in timp ce e beculetul aprins - ceea ce e f putin probabil sa se intample.
Norocul meu e ca n-am patit-o niciodata la drum lung, de fiecare data am oprit dupa 5 min si la urmatoare repornire a fost totul ok.
Daca aveti o rezolvare oficiala (alta decat sonda de apa) va rog s-o postati.
Oricum la cat de aleator si de rar se intampla nu cred ca e ceva stricat, mai degraba ingheata ceva pe undeva sau se face un dop de gheata care blocheaza (sunt atehnic si nici nu ma pricep la masini asa ca luati-o ca pe o impresie personala).
Ce-i ciudat e ca nu se intampla la -15 grade sau la geruri mari, mereu s-a intamplat pe la -5, pe-acolo, de unde concluzia ca mai e un factor implicat aici de genul ca parchezi masina mai inclinata sau cine stie ce altceva.
La service am fost si eu dupa prima 'intamplare', au pus-o la calculator, n-a raportat nimic asa ca mi s-a spus sa vin odata chiar in timp ce e beculetul aprins - ceea ce e f putin probabil sa se intample.
Norocul meu e ca n-am patit-o niciodata la drum lung, de fiecare data am oprit dupa 5 min si la urmatoare repornire a fost totul ok.
Eu nu primesc nici o avertizare sa opresc masina de urgenta. De fapt la modelul meu nu apare nimic altceva pe ecranelul ala decat numarul ala scris mare...vitezometru.
Eu am mers asa cu beculetul aprins de la Predeal la Bucuresti... si nu s-a intamplat nimic, doar ca apa sigur statea pe la 40*C in loc de 90*C.
Data trecuta i-am scos alimentarea de la electroventilator, din fatza... si nu s-a mai aprins nimic...la bord, a mers bine. Mie numai la drum mi se intampla !!! In oras niciodata !!!
Eu am mers asa cu beculetul aprins de la Predeal la Bucuresti... si nu s-a intamplat nimic, doar ca apa sigur statea pe la 40*C in loc de 90*C.
Data trecuta i-am scos alimentarea de la electroventilator, din fatza... si nu s-a mai aprins nimic...la bord, a mers bine. Mie numai la drum mi se intampla !!! In oras niciodata !!!
-
- pasionat
- Mesaje: 236
- Membru din: Dum 18-Apr-2004 16:30
- Localitate: bucuresti
Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu