Bip scurt la pornire

Forum de discutii generale despre Citroen C3 (2002-2009). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
AngelTero
pasionat
Mesaje: 311
Membru din: Sâm 30-Iun-2007 14:40
Localitate: Craiova

Mesajde AngelTero » Vin 23-Noi-2007 00:20

nici eu nu am avut instinctor si triunghi , trusa : tot ce am avut a fost scrumiera si un cric + cheia si carligul de remorcare .. asta asa ca un fel de necesitatii presupun ca daca vruiam mai multe le plateam

Avatar utilizator
B25BUY
pasionat
Mesaje: 381
Membru din: Mar 29-Noi-2005 15:54
Localitate: BUCURESTI

Mesajde B25BUY » Vin 28-Dec-2007 10:36

Salut !

Din nou problema cea veche. Aproape la fiecare pornire, primesc cate un bip scurt, inainte sa se stinga "martorul autodiagnostic", dupa ce apare
Oil-- Uneori chiar si in mers imi mai da cate un bip, asa pe la 100-120 la ora.
Duminica trecuta am mers la schi la Poiana BV. Erau -17*C. Si pe drum mi s-a aprins becul de apa insotit de 3 bipuri. In masina nu se mai facea cald... Ridic capota, cu motorul oprit, ventilatorul invartea de mama focului. Ii scot borna de alimentare...pornesc...nu mai aveam becul de apa aprins, din nou rece in masina...apoi iar se aprinde becul de apa...dar nimic mai mult. Vreau sa mentionez ca acum 2 ani am schimbat sonda de apa, deci sa nu-mi spuna cineva ca s-a dus din nou sonda de apa...ca nu e posibil, doar nu e din plastilina. :?
Am ajuns in Bucuresti, am pus la loc alimentarea ventilatorului,nici o problema de atunci, nici un bec aprins, cald in masina.
PS
Cred ca trebuia sa pun carton in fatza radiatorului ca la Dacie :wink:
Dar nu prea era loc, ca am incercat ! Sa nu-mi spuneti sa merg la service sa schimb sonda iar ca-i absurd !
Probabil de la frig, nu mai stia ce e cu ea sonda, si tinea in scurt firele, deci ca si cum era supraincins motorul si de-aia termostatul deschis+ventilatorul pornit.

Bafta,

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 28-Dec-2007 17:13

Nivelul lichidului de racire l-ai verificat? Probabil ca de-aia era frig in masina pentru ca nu mai era apa in radiator, iar tot din acelasi motiv electromotorul invirtea de zor, pentru ca era motorul fierbinte.
Ti-as mai recomanda sa verifici si nivelul uleiului pe joja.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
B25BUY
pasionat
Mesaje: 381
Membru din: Mar 29-Noi-2005 15:54
Localitate: BUCURESTI

Mesajde B25BUY » Joi 03-Ian-2008 14:41

Aveam suficient lichid de racire...
si Ulei e 3mm sub maxima. Nu e de aici...nu stiu care e explicatia.
Eu cred ca s-a dus sonda si in absenta oricarei rezistente electrice pe sonda...calculatorul ia in calcul ca s-a stricat si o pune in scurt..de-aia invartea de mama focului...

danmanea
pasionat
Mesaje: 215
Membru din: Mie 26-Oct-2005 10:15
Localitate: Bucuresti

salut

Mesajde danmanea » Lun 07-Ian-2008 09:30

aceste mesaje de eroare nu se pot citi cu ceva pentru a le vedea originea?

qaz
simpatizant
Mesaje: 58
Membru din: Dum 14-Aug-2005 10:58
Localitate: Bucuresti
Masina: c3 1.1i black onyx 2005
2: T-reg 3.0 TDI 2008
3: C4 cactus 1.2 2016

Mesajde qaz » Lun 14-Ian-2008 11:28

Salut!
Si eu am aceeasi problema cu indicatorul de la lichidul de racire. Antigel este la linia dintre min si max si nu este diluat. Uleiul este ok.
In carte am vazut ca scrie ca daca se aprinde acel indicator trebuie sa opresc imediat motorul.
Mi s-a intamplat aleator de vreo 4 ori pana acum dupa ce ajung sa trec in viteza a 5-a [nu stiu daca are vreo relevanta] si numai la drum lung [ si numai mie, prietenei mele nu ]. :lol:
De fiecare data am tras pe dreapta, am oprit motorul, am stat cu capota saltata vreo 15 min timp in care ventilatorul se invartea de zor, am asteptat sa se opreasca ventilatorul si apoi pornesc iar si nu mai am probleme cateva zile.
La service o sa ma invrednicesc sa ajung sapt asta sau cealalta... deh timp putin... chiar sunt curios ce este.

Numai bine!

qaz
simpatizant
Mesaje: 58
Membru din: Dum 14-Aug-2005 10:58
Localitate: Bucuresti
Masina: c3 1.1i black onyx 2005
2: T-reg 3.0 TDI 2008
3: C4 cactus 1.2 2016

Mesajde qaz » Lun 14-Ian-2008 11:29

Salut!
Si eu am aceeasi problema cu indicatorul de la lichidul de racire. Antigel este la linia dintre min si max si nu este diluat. Uleiul este ok.
In carte am vazut ca scrie ca daca se aprinde acel indicator trebuie sa opresc imediat motorul.
Mi s-a intamplat aleator de vreo 4 ori pana acum dupa ce ajung sa trec in viteza a 5-a [nu stiu daca are vreo relevanta] si numai la drum lung [ si numai mie, prietenei mele nu ]. :lol:
De fiecare data am tras pe dreapta, am oprit motorul, am stat cu capota saltata vreo 15 min timp in care ventilatorul se invartea de zor, am asteptat sa se opreasca ventilatorul si apoi pornesc iar si nu mai am probleme cateva zile.
La service o sa ma invrednicesc sa ajung sapt asta sau cealalta... deh timp putin... chiar sunt curios ce este.

Numai bine!

danmanea
pasionat
Mesaje: 215
Membru din: Mie 26-Oct-2005 10:15
Localitate: Bucuresti

salut

Mesajde danmanea » Lun 14-Ian-2008 15:53

spune-ne ce e. mie mi-a aparut a 2-a oara ieri. prima oara a aparut iarna trecuta. tot ceva grade sub 0. am fost la service. au dat-o ca rezolvata. :shock:

Avatar utilizator
B25BUY
pasionat
Mesaje: 381
Membru din: Mar 29-Noi-2005 15:54
Localitate: BUCURESTI

Mesajde B25BUY » Joi 17-Ian-2008 13:37

Am fost in w.e + 3 zile la ski la munte. La un moment dat, cand reveneam de la Cota 1400, mi s-a aprins beculetzul de apa...si asa a stat... Am ajuns la destinatie, ventilatorul tot invartea..am scos alimentarea lui ( e o mufa) si l-am lasat pana a-2-a zi, apoi am pus-o la loc si n-a mai facut...dar nu cred ca e in regula...

Avatar utilizator
B25BUY
pasionat
Mesaje: 381
Membru din: Mar 29-Noi-2005 15:54
Localitate: BUCURESTI

Mesajde B25BUY » Mar 12-Feb-2008 09:59

Hai sa va povestesc una tare...
Am fost cu problema cu sonda la ATS...seara pe 1.02.08 la 19.30...era unu' super ciufut, super spumat ca ma programase altu' la ora aia..ii spun care-i treaba, imi baga masina acolo in spate, o scoate dupa 20 minute. Il intreb ce a fost, zice sonda de apa. Ii zic ca nu-i posibil, abia am schimbat-o acum 2 ani, nu mai zice nimic, de-abia astepta sa se care acasa. Ma cheama iar sapt trecuta cu upgrade la soft (campania FKCC). Sambata acum am fost pana la Predeal, pe drumul de inapoiere, bec apa aprins, 3 bipuri de rigoare, rece in masina, ventilatorul din fatza invartea de mama focului.. :( .E clar, ala gretzos de vineri seara, le-a zis alora din spate doar sa se faca ca-mi schimba sonda...si de fapt sa nu faca nimic...Ma gandeam sa montez un reportofon pe inregistrare sau chiar o camera video cat sta masina in service..pt ca la TV-ul ala de pe hol oricum nu se vede nimic si nu stii ce (nu) iti fac nemernicii la masina...

madgino5
just curious
Mesaje: 19
Membru din: Lun 23-Ian-2006 17:06
Localitate: Brasov

Mesajde madgino5 » Mie 13-Feb-2008 15:53

Am patit si eu acelasi lucru si iarna trecuta (de 2-3 ori) si iarna asta o data: indicator lichid racire aprins si indicatie de la computer sa opresc imediat.

Daca aveti o rezolvare oficiala (alta decat sonda de apa) va rog s-o postati.

Oricum la cat de aleator si de rar se intampla nu cred ca e ceva stricat, mai degraba ingheata ceva pe undeva sau se face un dop de gheata care blocheaza (sunt atehnic si nici nu ma pricep la masini asa ca luati-o ca pe o impresie personala).

Ce-i ciudat e ca nu se intampla la -15 grade sau la geruri mari, mereu s-a intamplat pe la -5, pe-acolo, de unde concluzia ca mai e un factor implicat aici de genul ca parchezi masina mai inclinata sau cine stie ce altceva.

La service am fost si eu dupa prima 'intamplare', au pus-o la calculator, n-a raportat nimic asa ca mi s-a spus sa vin odata chiar in timp ce e beculetul aprins - ceea ce e f putin probabil sa se intample.

Norocul meu e ca n-am patit-o niciodata la drum lung, de fiecare data am oprit dupa 5 min si la urmatoare repornire a fost totul ok.

Avatar utilizator
B25BUY
pasionat
Mesaje: 381
Membru din: Mar 29-Noi-2005 15:54
Localitate: BUCURESTI

Mesajde B25BUY » Vin 15-Feb-2008 13:38

Eu nu primesc nici o avertizare sa opresc masina de urgenta. De fapt la modelul meu nu apare nimic altceva pe ecranelul ala decat numarul ala scris mare...vitezometru.
Eu am mers asa cu beculetul aprins de la Predeal la Bucuresti... si nu s-a intamplat nimic, doar ca apa sigur statea pe la 40*C in loc de 90*C.
Data trecuta i-am scos alimentarea de la electroventilator, din fatza... si nu s-a mai aprins nimic...la bord, a mers bine. Mie numai la drum mi se intampla !!! In oras niciodata !!!

Avatar utilizator
B25BUY
pasionat
Mesaje: 381
Membru din: Mar 29-Noi-2005 15:54
Localitate: BUCURESTI

Mesajde B25BUY » Vin 15-Feb-2008 13:40

poate sa fie de la lichidul de racire ?? eu nu l-am schimbat niciodata in 3 ierni pana acum... da' e o zeama, nu cred ca are vreo relevanta, poti pune si apa de la robinet, ca la Dacie... :wink:

Avatar utilizator
B25BUY
pasionat
Mesaje: 381
Membru din: Mar 29-Noi-2005 15:54
Localitate: BUCURESTI

Mesajde B25BUY » Vin 15-Feb-2008 13:41

dar numai la motorul asta ?? la vreun diesel ceva ? acolo nu-s probleme ?? ca sigur e aceeasi sonda de apa... si acelasi algoritm...

berzecus2003
pasionat
Mesaje: 236
Membru din: Dum 18-Apr-2004 16:30
Localitate: bucuresti

Mesajde berzecus2003 » Vin 15-Feb-2008 13:53

eu am avut simtomul asta cu bip la pornire vrea 3 saptamani in septembrie dupa care intr-o zi mi-a murit bateria(n-a mai pornit ,se aprindeau farurile singure in momentul in care vroiam sa pornesc masina)


Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11805
    Cel mai nou membru florinmarchidanu