Am mai apucat sa fac ceva, dar pe parte mecanica.
Pe partea stanga fata am schimbat asa: burduf de planetara, pivot superior, cablu de frana si ceva piese din rulment, plus innoitul vaselinei.
Cu rulmentul am avut ceva aventuri, care se merita povestite...
Dupa ce l-am demontat, am constatat ceva uzura pe la inelul exterior si unul din cele interioare.
Am analizat daca sa cumpar unul nou sau nu si am ajuns la concluzia ca nu e chiar oportun financiar acum (un rulment e cam 100 de euro)
Asa ca il sun pe Cristi Stan sa vedem ce putem face.
Asa ca m-am echipat cu o vesta refectorizanta, sus pe bicicleta si baga mare pana la Ploiesti....

Sunt >20 km din Pucheni pana acolo. Dupa 55 de min pe la 9 jumate seara ajung.
Negociez cu Cristi de un rulment obosit, dar care avea bun ce era rau la mine, mai palavragim d-ale noastre si cu rulmentul in punga atarnat de ghidon fac cale intoarsa.
Fac cateva sute de metri pana in rondul unde se intra pe Mos Ion Roata si cand trec peste sina de tramvai se rupe punga, rulmentul cade, bilele se imprastie....
Asa ca sambata pe la ora 22:30, culegeam din intersectie piesele rulmentului
Recuperez aproape tot (mai putin 3 bile pe care am renuntat sa le mai caut) si innodand punga si tinand-o cu mana, pedalez cei 20 de km inapoi.
Era nasol pe DN1 la ora aia pt ca vaneau multi cu faza lunga si atunci mergeam cam la nimereala - dar a fost o experienta cel putin interesanta
Duminica am montat totul la loc, rulmentul a iesit fara nici un joc (sper sa aibe cat mai multa viata ramasa in el)
Concluzia: pasiunea asta cere sacrificii
Urmeaza rulmentul din partea dreapta
