ce masina ai alege??

Tot ce nu se incadreaza in celelalte subiecte.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
pr_ovidiu
pasionat
Mesaje: 373
Membru din: Sâm 25-Noi-2006 00:10
Localitate: Timis

Mesajde pr_ovidiu » Lun 18-Feb-2008 17:00

o ramas cu gura cascata probabil :D
Eu votez pt C4. Imi place mult.

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

Mesajde nutzu313 » Lun 18-Feb-2008 17:34

eu sunt cu benzina. e mai sportiva, mai sprintena. in plus un motor diesel e mai scump de intretinut decat un benzinar din cate stiu eu. consumul nu cred ca ar fi un criteriu in acest caz.

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Lun 18-Feb-2008 18:27

e mai sportiva ca zgomot poate, ca in rest dintre o benzina aspirata si un turbodiesel cu puteri identice, motorina iese pe locul 1 la fuga.

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

Mesajde nutzu313 » Lun 18-Feb-2008 18:49

e vorba de o parere personala: prefer benzina. insa atunci cand cauti sa-ti cumperi o masina sau daca deja ai cumparat-o, mereu vei gasi la alta ceva ce a ta nu are. niciodata o masina nu te va satisface 100% deoarece vei afla ca are un minus pe undeva...

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Lun 18-Feb-2008 19:33

asta-i clar. si mie imi place benzina, mai ales aspirata, ca turbinele din ziua de azi vad ca pica in disperare, mai ales la dieseluri. :lol:

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Lun 18-Feb-2008 23:37

XENON scrie:e mai sportiva ca zgomot poate, ca in rest dintre o benzina aspirata si un turbodiesel cu puteri identice, motorina iese pe locul 1 la fuga.


Te risti sa pariezi pe turbo diesel la linii intre c4 1.6i si passat-uri, a4-uri si a6-uri 2.0tdi de 140cp?:) Sau, ca sa raminein aceeasi clasa, c4 1.6i si toyota auris 2.0 d4d 121 sau 126cp?:)
Cit despre puteri identice, pune un 1.6i si un 1.6hdi cot la cot si fugareste-le. Eventual hdi-ul cu rezervorul la jumate si benzinarul cu rezervorul plin, ca sa nu zici ca e hdi-ul mai greu :) Diferenta nu va fi mare, insa ghici cine e mai sprintar!

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mar 19-Feb-2008 01:31

habar nu am cum se comporta un HDI. chiar acum m-am uitat pe ats.ro, si de acolo reiese ca in cazul C4 ca e ca tine. eu am testat in schimb un Altea 2.0 TDI 140cp, si unul 2.0 FSI 150 Cp de-a lungul a cateva nopti (aveam un prieten la Porsche). TDI-ul fuge mult mai tare, desi face pe hartie 9.9 si benzinarul 10.1 pana-n suta, deci nu e mare diferenta. lucrul f. important este ca un turbodiesel, desi de pe loc o ia un pic mai greutz, are reprize extraordinare intre 80-120km/h si mai sus. si intamplator am descoperit, referitor la Altea, repriza 80-120 in treapta a V-a si a IV-a. in treapta a V-a e 12.2 pt. benzina si 8.9 pt TDI, iar in a VI-a e 17.4 la FSI, fata de 11.1 la TDI. ce mai zici de asta? si cred ca nu ar trebui sa uitam ca e vorba de un diesel comparat cu un benzinar cu 10 cp. in plus :wink:.
sau, uite alt exemplu: un BMW 330i actual , cu 258cp. face 6.1 pana la suta. un 330d face intr-adevar 6.9 (oricum e diferenta minuscula) dar are "doar" 231Cp. daca la acceleratia pana la suta sunt aproape identice, gandeste-te cum "rupe" 330d dupa 100km/h.
Gata, cred ca-am zis destule... :lol:

realitatea e ca masinile mai accelereaza si dupa 100km/h. :D pana la 70-80km/h de exemplu, si eu ma tin dupa f. multe masini, pe multe le si depasesc desi e o masinuta cu doar 68cp. dupa 80 insa...e alta poveste.

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mar 19-Feb-2008 02:12

inca ceva. un Passat dintr-ala de 140cp. ia suta in 9.8 si C4 1.6i in 10.6. deci, daca il faci ori stii sa pleci bine de tot, ori soferul de Passat nu prea se pricepea.

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Mar 19-Feb-2008 11:44

C4-ul se desprinde dupa 100Kmph. Pina acolo intr-adevar pasatul e putin in fata, dar in 400m ajungi pe la vreo 130-135Kmph. Nu confunda timpii de 0-100 cu cei de 400m.
++cu 1.6i-ul meu am scos 10.37s 0-100 cu 2 persoane la bord si pneuri de iarna :) Asta se intimpla cind ii dai rablei sa bea benzina de care trebuie, o rodezi cum trebuie, merci cu ea cum trebuie, apleci urechea la fiecare protest pe care-l scoate motorul.

craso
pasionat
Mesaje: 106
Membru din: Mar 04-Iul-2006 13:47
Localitate: Hunedoara

Mesajde craso » Mar 19-Feb-2008 14:33

In primul rand cand alegi o masina trebuie sa te simti bine in ea si sa-ti faca placere sa o conduci chiar daca plasticul de calitate sau e mai lenta cu cateva secunde fata de altele asemanatoare ca putere. Parerea mea este ca dintre cele 3 modele C4 arata cel mai "sexy" si este cel mai placut de condus. Opelul parca e desenat cu rigla, ma iut la el si nu simt nimic, nici o emotie. Honda arata destul de bine dar interiorul e prea futurist si seamana cu bordul unei nave spatiale din cine stie ce jocuri video.
Dupa cum se vede in semnatura sunt posesorul unui C3 (pentru ca nu am avut bani de C4) dar ma simt bine la volan chiar daca plasticele din interior canta pe drumurile noastre "fara gropi si denivelari".
Deci dintre cele 3 eu as alege C4 desi daca as avea bani mi-as lua o Toyota Avensis.

Avatar utilizator
mihaysmen
pasionat
Mesaje: 182
Membru din: Mie 06-Feb-2008 20:12
Localitate: Bucuresti

Mesajde mihaysmen » Mar 19-Feb-2008 19:08

aha inca unul care tanjeste dupa Toyota . Auris nu`ti place?

Avatar utilizator
ram84
pasionat
Mesaje: 365
Membru din: Sâm 06-Ian-2007 18:56
Localitate: Rm.Valcea/Bucuresti

Mesajde ram84 » Mar 19-Feb-2008 19:27

Pai multa lume s-a cam saturat de probleme de fiabilitate, si isi doreste o Toyota. Cei care au C1 au un pas inainte in acest domeniu. Macar motorul e Toyota :D
In Bucuresti mersul cu metroul/pe jos este obligatoriu :)

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mar 19-Feb-2008 20:20

aaaa, de fapt e cam toata Aygo...motor, sasiu, electrica, ABSOLUT TOT. :lol: :lol: :lol:

Avatar utilizator
ram84
pasionat
Mesaje: 365
Membru din: Sâm 06-Ian-2007 18:56
Localitate: Rm.Valcea/Bucuresti

Mesajde ram84 » Mar 19-Feb-2008 20:39

Ar fi bine sa fie asa dar ma indoiesc ca francezii au contribuit cu putin, doar designul. Motorul diesel este sigur al lor si probabil partea electrica, nu stiu sigur.

Scuze de offtopic
In Bucuresti mersul cu metroul/pe jos este obligatoriu :)


Înapoi la “Diverse”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11812
    Cel mai nou membru JewellEMats