Intoarcerea la origini...
Moderator: Echipa Tehnica
Nu am mai facut nimic (pt ca mi-am facut de lucru cu pompa de injectie...)
Totusi am decis sa vad rezultatele "experimentului" pe care l-am "desenat" la prima pagina a topicului
Deci: am scos cele doua bucati de tabla din sare (dupa ce au stat acolo 2 luni)
Tabla netratata:

Tabla tratata cu feruginol:

Cum aratau inainte si dupa:


Daca ar tine asa si pe masina...
Totusi am decis sa vad rezultatele "experimentului" pe care l-am "desenat" la prima pagina a topicului
Deci: am scos cele doua bucati de tabla din sare (dupa ce au stat acolo 2 luni)
Tabla netratata:

Tabla tratata cu feruginol:

Cum aratau inainte si dupa:


Daca ar tine asa si pe masina...
Am mai apucat sa fac ceva, dar pe parte mecanica.
Pe partea stanga fata am schimbat asa: burduf de planetara, pivot superior, cablu de frana si ceva piese din rulment, plus innoitul vaselinei.
Cu rulmentul am avut ceva aventuri, care se merita povestite...
Dupa ce l-am demontat, am constatat ceva uzura pe la inelul exterior si unul din cele interioare.
Am analizat daca sa cumpar unul nou sau nu si am ajuns la concluzia ca nu e chiar oportun financiar acum (un rulment e cam 100 de euro)
Asa ca il sun pe Cristi Stan sa vedem ce putem face.
Asa ca m-am echipat cu o vesta refectorizanta, sus pe bicicleta si baga mare pana la Ploiesti....
Sunt >20 km din Pucheni pana acolo. Dupa 55 de min pe la 9 jumate seara ajung.
Negociez cu Cristi de un rulment obosit, dar care avea bun ce era rau la mine, mai palavragim d-ale noastre si cu rulmentul in punga atarnat de ghidon fac cale intoarsa.
Fac cateva sute de metri pana in rondul unde se intra pe Mos Ion Roata si cand trec peste sina de tramvai se rupe punga, rulmentul cade, bilele se imprastie....
Asa ca sambata pe la ora 22:30, culegeam din intersectie piesele rulmentului
Recuperez aproape tot (mai putin 3 bile pe care am renuntat sa le mai caut) si innodand punga si tinand-o cu mana, pedalez cei 20 de km inapoi.
Era nasol pe DN1 la ora aia pt ca vaneau multi cu faza lunga si atunci mergeam cam la nimereala - dar a fost o experienta cel putin interesanta
Duminica am montat totul la loc, rulmentul a iesit fara nici un joc (sper sa aibe cat mai multa viata ramasa in el)
Concluzia: pasiunea asta cere sacrificii
Urmeaza rulmentul din partea dreapta
Pe partea stanga fata am schimbat asa: burduf de planetara, pivot superior, cablu de frana si ceva piese din rulment, plus innoitul vaselinei.
Cu rulmentul am avut ceva aventuri, care se merita povestite...
Dupa ce l-am demontat, am constatat ceva uzura pe la inelul exterior si unul din cele interioare.
Am analizat daca sa cumpar unul nou sau nu si am ajuns la concluzia ca nu e chiar oportun financiar acum (un rulment e cam 100 de euro)
Asa ca il sun pe Cristi Stan sa vedem ce putem face.
Asa ca m-am echipat cu o vesta refectorizanta, sus pe bicicleta si baga mare pana la Ploiesti....
Negociez cu Cristi de un rulment obosit, dar care avea bun ce era rau la mine, mai palavragim d-ale noastre si cu rulmentul in punga atarnat de ghidon fac cale intoarsa.
Fac cateva sute de metri pana in rondul unde se intra pe Mos Ion Roata si cand trec peste sina de tramvai se rupe punga, rulmentul cade, bilele se imprastie....
Asa ca sambata pe la ora 22:30, culegeam din intersectie piesele rulmentului
Recuperez aproape tot (mai putin 3 bile pe care am renuntat sa le mai caut) si innodand punga si tinand-o cu mana, pedalez cei 20 de km inapoi.
Era nasol pe DN1 la ora aia pt ca vaneau multi cu faza lunga si atunci mergeam cam la nimereala - dar a fost o experienta cel putin interesanta
Duminica am montat totul la loc, rulmentul a iesit fara nici un joc (sper sa aibe cat mai multa viata ramasa in el)
Concluzia: pasiunea asta cere sacrificii
Urmeaza rulmentul din partea dreapta
Sa nu credeti ca am ingropat proiectul. Pasiunea e inca vie
Desi nu am mai umblat cu dricul din noiembrie si sta frumos in garaj, azi am demontat, apoi curatat cu periuta de dinti si montat iar la loc, un carburator Weber
De ce oare mesteresc eu carburatoare cand am masina diesel ?
Hmmm...poate ca...
Desi nu am mai umblat cu dricul din noiembrie si sta frumos in garaj, azi am demontat, apoi curatat cu periuta de dinti si montat iar la loc, un carburator Weber
De ce oare mesteresc eu carburatoare cand am masina diesel ?
Hmmm...poate ca...
Azi am mai facut un pas. Am achizitionat inca un motor pe benzina care arata promitator de bine (mai incolo vedem si cum canta...)
Am mai luat o capota si o masca, amandoua in stare f buna (adica nelovite).
Le-am transportat cu bietul Golf 1, care a facut fata admirabil
Motorul statea pe locul din dreapta, iar capota legata cu sfoara pe plafon
Oricum motorul singur nu este chiar asa de greu. L-am scos singur din masina si l-am mutat vreo 5 m pana la locul din garaj
Am si vreo 3 poze, dar nu reusesc sa le scot din telefon :x
Am mai luat o capota si o masca, amandoua in stare f buna (adica nelovite).
Le-am transportat cu bietul Golf 1, care a facut fata admirabil
Motorul statea pe locul din dreapta, iar capota legata cu sfoara pe plafon
Oricum motorul singur nu este chiar asa de greu. L-am scos singur din masina si l-am mutat vreo 5 m pana la locul din garaj
Am si vreo 3 poze, dar nu reusesc sa le scot din telefon :x
Înapoi la “Restaurari si prezentari”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187801
Total subiecte 18660
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11828
Cel mai nou membru Dadbutfun


