Furtunul de la conjuctor-disjunctor.

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Furtunul de la conjuctor-disjunctor.

Mesajde abarth_mcm » Mar 04-Mar-2008 15:13

Acum cateva sapt mi s-a spart si furtunul de la conjunctor care duce in vas(de fapt fisurat mai mult).Mi s-a spart exact in locul in care iese din disjunctor.Poate ati observat ca el are o grosime de 8mm si numai la capete are o grosime de 10 mm.Nu am avut ce face si a trebuit sa inlocuiesc o parte din furtun.Am facut un stutz din o teava (la un capat de 8mm ca sa leg furtunul masinii vechi si alt capat de 10 mm ca sa leg furtnul pus de mine care intra in disjunctor).Ce vreau sa intreb..ce presiune exista pe acel furtun?Am innadit cu un alt furtun hidraulic(am gasit in buzau un magazin unde vinde furtune hidraulice) care rezista la 20 de atm...mai mult nu aveau..Deocamdata a rezistat atat la presiune cat si la lhm.Oricum, alta solutie nu aveam(decat sa schimb tot furtunul dar nu am unul original)
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 04-Mar-2008 15:29

Furtunul respectiv nu trebuie sa suporte presiune, insa trebuie sa suporte debit (cind disjunctorul decupleaza pompa hidraulica de la sistemul hidraulic, tot uleiul se intoarce inapoi in vas via acest furtun). Comanda-ti furtunul respectiv, pentru ca furtunul ala hidraulic s-ar putea sa reziste la 20 de bari, dar nu stiu daca rezista la LHM.
Codurile sint:
- 95 603 421 (returul de la disjunctor) asta care e plesnit la tine
- 96 030 258 (paianjenul, caracatita, etc.) furtunul care stringe toate retururile si e undeva sub motor. Probabil ca nu se simte prea bine nici asta

Rog pe cineva sa confirme codurile astea. Daca o sa am timp diseara o sa le confirm eu. Din ce imi aduc aminte, tu nu ai servo-directie.
Ultima oară modificat Mar 04-Mar-2008 15:30 de către nicum, modificat 1 dată în total.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
robert-bx
pasionat
Mesaje: 218
Membru din: Sâm 16-Sep-2006 23:03
Localitate: cluj napoca

Mesajde robert-bx » Mar 04-Mar-2008 15:30

stai linistit ca ala este retur si nu este presiune

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

f

Mesajde sandor mihai » Mar 04-Mar-2008 15:45

poti pune furtun gates nepinzat cu interior de 10. daca conjunctorul nu e f. uzat iar sfera e buna totul va fi ok.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mar 04-Mar-2008 15:47

Corect, la 20 de bari rezista sigur(pe el scrie SEMPERIT 20 atm) dar la LHM nu stiu.La dimensiune este la fel.Am pus coliere din otel la 1,5 euro bucata apropo.Cele din inox erau 3 euro bucata.
Furtunul care l-am pus eu e utilizat pt ulei romanesc presupun...pe la diverse utilaje ..macarale...
O sa il comand cu timpul pt ca nu am de ales.La caracatita deocamdata e bine...Nu, nu am servo..eu chiar ma bucur ca nu am servo!!!
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mar 04-Mar-2008 15:50

Este panzat furtunul semperit.
Cum adica furtun gates?Fii te rog mai explicit.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

furtun

Mesajde sandor mihai » Mar 04-Mar-2008 16:03

marca gates (american).eu am pus multe.bineinteles cu o reductie facuta la strung la un capat cu ext.de 10 iar la altul 7(nu 8 cum ai zis tu pt. ca furtunul e cam copt si daca il fortezi crapa,iar crapatura se propaga).tine 100%,cu conditia sa ai un conjunctor neuzat.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mar 04-Mar-2008 16:09

Da, am facut de 8 mm la strung reductia si alt capat de 10 mm. Asa e, am bagat cam fortat furtnul..dar a intrat.Poate era mai bine sa fac reductie de 7mm..o sa mai fac una sa fie de rezerva.Am taiat si eu din el pana unde mi sa parut ca nu e copt.Si unde gasesc furtun gates?Eu in general mi-am tot cumparat furtune sa am( de diverse marimi atat pt hidraulica in caz de urgenta cat si pt motorina)..dar nu prea se gasesc furtune...De..la noi numai pt DACIA!!!
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

bx

Mesajde sandor mihai » Mar 04-Mar-2008 20:07

la orice magazin de piese straine.se vinde la metru.de fapt e furtun pt.carburant.rezista sigur la lhm.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 05-Mar-2008 09:39

nicum scrie:Furtunul respectiv nu trebuie sa suporte presiune, insa trebuie sa suporte debit (cind disjunctorul decupleaza pompa hidraulica de la sistemul hidraulic, tot uleiul se intoarce inapoi in vas via acest furtun). Comanda-ti furtunul respectiv, pentru ca furtunul ala hidraulic s-ar putea sa reziste la 20 de bari, dar nu stiu daca rezista la LHM.
Codurile sint:
- 95 603 421 (returul de la disjunctor) asta care e plesnit la tine
- 96 030 258 (paianjenul, caracatita, etc.) furtunul care stringe toate retururile si e undeva sub motor. Probabil ca nu se simte prea bine nici asta

Rog pe cineva sa confirme codurile astea. Daca o sa am timp diseara o sa le confirm eu. Din ce imi aduc aminte, tu nu ai servo-directie.


M-am uitat acasa si codul pentru returul de la disjunctor este 95 638 836. Nu am gasit codul asta in documentatie. Codul pentru "caracatita" e corect.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!


Înapoi la “Hidraulica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo