pompa hidraulica sau cum sa economisiti 1000 euro

sfere, dozatoare, pompe, LDS, etc Âşi tren de rulare.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

pompa hidraulica sau cum sa economisiti 1000 euro

Mesajde mesersmith » Mie 05-Mar-2008 17:18

am mai postat vreo doua tread-uri despre aceasta pompa, in care descriam problemele pe care le-am avut cu ea...
pt cei care au sau ar putea avea probleme, revin cu detalierea problemei si cu rezolvarea acesteia....

undeva prin vara anului trecut, din cauza ca am scapat antigel fiebinte pe electromotorul pompei, in cateva zile acesta a luat foc si s-a ars platanul care tine carbunii si niste bobine de antiparazitare....

Imagine
in imagine lipseste unul dintre suportii pt carbuni...


cum acest platan nu avea cum sa coste mai mult de 10 euro, am incercat sa-l cumpar de la citroen....

surpriza, nu se poate, trebuie cumparata toata pompa, nici macar nu se poate cumpara electromotorul ei separat....
pret? 33 mil...
bun, ma apuc si construiesc intregul platan, care m-a tinut pana luna asta, cand a picat si el(deh, fiind manufacturat...)

am facut-o din nou prin amabilitatea lui costi de la serv citroen constanta, pe care vi-l recomand cu caldura si al carui nr de tel il voi posta numai dupa ce-l intreb daca imi permite sa fac asta...(mi-a dat un platan folosit si care era putin topit, dar pe care l-am reconditionat)

am intrebat un mester de la ats daca pot sa scot electromotorul din cuplajul pompei si mi-a spus sa nu incerc asta niciodata, pt ca nu voi mai putea sa-l pun la loc, pt ca ar fi un cuplaj care s-ar distruge. eu intentionam sa adaptez un alt motor....


iata pozele cu vestitul cuplaj care s-ar distruge, cuplaj absolut banal....
deci, cei ce vor sa adapteze alt motor, e floare la ureche...


Imagine

iata si axul electromotorului....
Imagine

daca totusi nu doriti sa adaptati un electromotor de aeroterma de saviem(modelul de 12v, care arata cam ca motorul original), atunci aflati ca acest motor echipeaza electroventilatorul de la passat modelul de dinaintea astuia nou.... si poate ca o mai fi si in alte parti....
eu am facut probe cu un electromotor din asta caruia i-am facut o flansa si care merge f frumos si pe care puteti sa-l achizitionati pe o juma' de tuica de pe la fiare vechi...

ma intreb si va intreb, cum draku e posibil ca tariceanu si cu gasca lui de neprofesionisti sa inlocuiasca o componenta de 1000 de euro pt niste carbuni?
ma intreb daca asta nu e motiv sa-i dam in judecata ca prea e bataie de joc....

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Mie 05-Mar-2008 20:23

Bravo ! :wink:

Ma bucur sa vad ca se gasesc solutii la probleme din astea descrise ca "insurmontabile" (decat daca dai 1000 eu)

Daca toti cei pasionati de fiare ascultau numai de sfaturi de la reprezentante, intrebam toti pe aici cum se schimba uleiul, sau ne laudam cu mari realizari de genul: completat lichidul de spalat parbrizul, reglat presiunea in pneuri, golitul scrumierei...

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 05-Mar-2008 22:13

asta e chestie generala... acum vreo 4-5 ani, un destept era gata sa dea 1500 de dolari numai pe ecu (pt ford probe), pentru ca la ford i s-a spus ca este stricat iremediabil, si ca trebuie altul, pret la care se mai adauga si manopera. eu l-am desfacut, am schimbat 2 diode in el, si merge si acum masina. asa ca... felicitari, si sa mai auzim de rezolvari ca aceasta si de pe la altii... :lol:

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Mie 05-Mar-2008 22:29

dj01fad scrie:asta e chestie generala... acum vreo 4-5 ani, un destept era gata sa dea 1500 de dolari numai pe ecu (pt ford probe), pentru ca la ford i s-a spus ca este stricat iremediabil, si ca trebuie altul, pret la care se mai adauga si manopera. eu l-am desfacut, am schimbat 2 diode in el, si merge si acum masina. asa ca... felicitari, si sa mai auzim de rezolvari ca aceasta si de pe la altii... :lol:


daca ar fi fost partea de hidraulica a pompei defecta,mai ziceam si eu, dar pt niste amarati de carbuni?

astia ne cred idioti?
cat de prosti trebuie sa ne creada astia ca sa dam 1000 de euro pe niste carbuni?
cred ca ar fi interesant sa vedem daca am putea identifica cine draku ne apara pe noi, consumatori de masini straine, care suntem pusi in fata unor astfel de situatii, care sunt din pacate cu sutele in romania....

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Joi 06-Mar-2008 10:03

Problema poate porni de mai sus, chiar de la Citroen din Franta.
Multe companii au o astfel de politica a pieselor de schimb, se inlocuieste doar subansamblul complet.
In ziua de azi reparatiilel se fac dupa proceduri bine stabilite iar service-urile care nu respecta procedurile risca pierderi financiare.
Daca o reparatie este facuta pe asigurare, asiguratorul nu va plati daca nu s-au respectat procedurile, abia asteapta sa gaseasca ceva sa nu dea banii.

Avatar utilizator
cristian_v
pasionat
Mesaje: 264
Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
Localitate: nantes

Mesajde cristian_v » Joi 06-Mar-2008 11:25

Nu tine de Tariceanu, ci de Citroen, care nu vor sa livreze cecat ansamblul complet.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 06-Mar-2008 11:46

Acum vreo 2-3 ani editza avea o Xantia Activa care se incapatina sa treaca in modul sport dupa ~ 2 minute, indiferent de setari. Drept urmare "mesterii" de la ATS i-au spus ca e defect computerul de suspensie care costa os suma in euro de 4 cifre (vreo 1500, nu mai tin minte exact). Evident, nu computerul era de vina, ci o banala supapa care cupla/decupla ce-a de-a treia sfera. Cum insa acum in service-urile de reprezentanta nu mai sint mecanici, ci doar inlocuitori de piese, finalul nu putea sa fie altul. :evil:

@mesersmith: felicitari pentru ambitie si rezultate.
Nu ii iau apararea lui Tariceanu, insa cel putin in cazul tau, nu service-ul e de vina, ci politica Citroen. Din pacate aceeasi politica se intilneste pe la toate marcile europene. Asta nu ar fi o tragedie in sine, daca fiabilitatea pieselor nu ar fi absolut jalnica.
Am un vecin care are o Toyota Camry din '92, model american (cutie automata in 3 trepte si centuri automate). Numai ce ridici capota de la motor si iti dai seama ca masina aia a fost facuta dupa alta filosofie. Si la masina asta delcoul, bobina de inductie si fisele (adica cam toata aprinderea) sint o singura piesa, numai ca au cedat dupa aproape 180.000de mile (erau cele originale si masina nu mai pornea sub 0 grade). Au fost comandate in State la pretul de aproape 300 de dolari (transport inclus).
Comentariile sint de prisos.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Joi 06-Mar-2008 16:11

stiu ca politica mai multor marci europene e aceea de a schimba intr-adevar, intregul ansamblu, pe ideea ca schimbarea in regim service a unor subansamble, ar pune sun semnul intrebarii fiabilitatea ulterioara a acelui ansamblu...
bun..absolut corect...
si ma refer aici la caseta de directie, pompa de directie, butuc roata spate si cred ca si fata, etc....

din pacate aici e vorba de 4 carbuni...

nu cred ca acei 4 carbuni ar putea rezista sa zicem 300 de mii de km....
si atunci, ce e de facut? schimbam pompa pt ca s-au uzat carbunii? hai ca mie mi s-a topit platanul care sustinea acei carbuni, dar presupun ca sunt oameni care vor ajunge in situatia sa schimbe carbunii fiind doar uzati...

incredibil...

si da, intr-adevar, tariceanu nu e de vina pt faptul ca vand aiai piese aiurea, ci pt ca e inconjurat de neprofesionisti....

nici nu aveti idee cat de tare se inflameaza daca un client spune ca a citit pe forum cum ca ar fi nu stiu ce defect..... ai senzatia ca sunt cel putin buricii pamantului....

pacat, uite asa se duce vestea ca citroen e o marca scumpa la intretinere....

sa-i ia draku

Avatar utilizator
urzica
pasionat
Mesaje: 799
Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
Localitate: Medgidia
Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007

Mesajde urzica » Joi 06-Mar-2008 17:09

Nu zic ca nu s-a facut economie de bani in cazul de fata, si ca solutia aleasa este salvatoare ,dar daca se schimba electromotorul cu altul care e posibil sa aiba alte caracteristici electrice si mecanice se poate defecta alta componenta mai scumpa??? care poate comanda functionarea electromotorului. Nu sunt carcotas .

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Joi 06-Mar-2008 17:22

urzica scrie:Nu zic ca nu s-a facut economie de bani in cazul de fata, si ca solutia aleasa este salvatoare ,dar daca se schimba electromotorul cu altul care e posibil sa aiba alte caracteristici electrice si mecanice se poate defecta alta componenta mai scumpa??? care poate comanda functionarea electromotorului. Nu sunt carcotas .


eu ma gandeam la posibilitatea de a cumpara carbuni sau platan cu carbuni sau motor sau .....

si nu toata pompa...care contine pistoane, electrovalve, calculatoare si care nu au nici pe draku...

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 07-Mar-2008 00:33

dupa parerea mea, astia de la citroen, si nu numai ei, sunt cel putin cretini. pai cum dracu vine asta? se strica incuietoarea de la usa si schimba usa cu totul? sau... se strica axa cu came si tre sa cumperi tot motorul? hai ca nu numai citroen face dume dinastea, multi sunt dea dreptul cretini. am un amic care lucreaza la serpico (VAG), si m-am speriat cand povestea ce se intampla si pe acolo. oricum, cred ca strategia este urmatoarea: ei au creat pompa aia sa tina in conditii normale 200000km sa zicem... pai in cazul asta, cand o afla clientul cat costa, o sa dea masina la vreun sarac pe hal de pret cum fac nemtii, sau la autohouse, si isi va lua noul model de c5 sa zicem, ca de, i-a placut masina. numai ca, ei gresesc foarte mult prin asta, pentru ca lumea va asocia o imagine foarte proasta acestor masini, si pe buna dreptate. nu din cauza fiabilitatii, ci din cauza pieselor. din ce credeti ca fac fabricile profitul? din masini? in nici un caz... din piesele de schimb. o sa ajungem sa schimbam toata puntea fata din cauza unui pivot.


Înapoi la “Hidraulica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11821
    Cel mai nou membru Shraunrst