Hydractive 3+, eficient sau mai mult marketing ?

sfere, dozatoare, pompe, LDS, etc Âşi tren de rulare.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
Bear
pasionat
Mesaje: 386
Membru din: Mar 11-Sep-2007 23:42
Localitate: Drobeta Turnu Severin

Mesajde Bear » Vin 14-Dec-2007 14:04

Cu siguranta exista si pe C5II Hydractive 3+! Altfel nu ar mai scrie in carte de ea... Dar poate ca nu are nimeni la noi, sau cel care are nu s-a inscris pe forum sa ne impartaseasca si noua impresiile!
Passion pour C5

townkat
just curious
Mesaje: 9
Membru din: Mie 05-Dec-2007 14:56
Localitate: Constanta

Mesajde townkat » Vin 14-Dec-2007 16:30

Eu am spus masina, nu C5, in ideea ca as fii considerat un testdrive cu C6 hydractive suficient :D.
Oare chiar sa fie noul C5 apropiat ca pret de C6? ... imi este greu sa cred, ai ceva informatii mai detaliate ?

Nu am reusit sa fac testrdive la Bucuresti pentru ca a intervenit ceva si m-ia schimbat programul. Poate la urmatoarea vizita la Bucuresti.

Pana la urma ce cursa are suspensia Hydractive ?

merci

iliescu sorin
pasionat
Mesaje: 225
Membru din: Vin 09-Iul-2004 12:47
Localitate: Constanta
Masina: C 5 Break 2,0 . hidramata, an 2004
2: CX 2,0 Break. an 1989
3: Xsara 1,4 i , an 2002

Mesajde iliescu sorin » Lun 17-Dec-2007 19:28

Cand ai timp la sfarsit de saptamana anuntama sa faci trecerea de la teorie la C5 si sa te duc cu 140 km/h pe cubica din padurea Basarabi . Bafta!

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 17-Dec-2007 20:06

este c5 cu h3+, si este mirifica susensia... bine, mirifica pentru o masina generatie noua. masina aproape pluteste, nu balangane, dar, totusi nu imi place ca la denivelari de genul taieturi in asfalt sau cubica colturoasa tot trancane... in rest, fata de orice alta masina generatie peste 2004 in care am mers, m-am simtit super; oricum, suspensiile sunt optimizate pentru drumuri bune, asa ca sa nu se astepte nimeni sa fie un c5 la fel de moale ca cx-ul sau mai ales ds-ul, ca nu se va intampla asa... oricum, una peste alta este foarte misto.

videosuzy
pasionat
Mesaje: 407
Membru din: Dum 30-Iul-2006 00:29
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5, benzină 2.0, Hydractive 3+

Mesajde videosuzy » Lun 17-Dec-2007 20:19

Azi am facut ce am vazut in http://www.youtube.com/watch?v=eSi6J-QK1lw referitor la "Bose active suspension", evident ca doar partea cu trecerea peste limitatoarele de viteza, regasibile in ainte de trecerile de pietoni...
Nu pot spune ca ....n-am simtit, insa...pana acum am trecut doar cu grija...si...le simteam.
Am ignorat si am pastrat cei 40-50km/h, cam cat aveam in zona cu pricina...Paradox...nu am crezut (dupa 4 ani) ca pot trece cu o asemenea viteza peste astfel de obstacole, fara sa dau cu capul de plafon...
Si uite ca am putut...evident ca am simtit...ceva...dar nu asa cum credeam..
Deci e ceva in plus...fata de una de "tabla"...(tare de tot acest termen "inventat" de maetrul nicum...

Cu stima,

Cata

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 17-Dec-2007 20:47

Nu l-am inventat eu... L-am preluat de la WLD.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

videosuzy
pasionat
Mesaje: 407
Membru din: Dum 30-Iul-2006 00:29
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5, benzină 2.0, Hydractive 3+

Mesajde videosuzy » Lun 17-Dec-2007 21:49

nicum scrie:Nu l-am inventat eu... L-am preluat de la WLD.


Scuze te rog...dar chiar e haios termenul si imi da un sentiment de...superioritate...(trait si mai mult de ieri, de cand a dat "bruma" de zapada in Bucuresti)...
Nu pot exprima sentimentul pe care il am atunci cand pot sa trec peste un obstacol inaccesibil "muritoarelor" (acordand la feminin pentru ca ma refer strict la autoturismele cu suspensia ... "de tinichea")...
Cu respect pentru toti Citronautii,

Cata

townkat
just curious
Mesaje: 9
Membru din: Mie 05-Dec-2007 14:56
Localitate: Constanta

Mesajde townkat » Mie 19-Dec-2007 13:19

sorin, ma chinui de ieri sa iti dau un pm si nu reusesc din cauza forumului,
vroiam sa iti spun ca nu refuz invitatia, deci cand ai chef...
dar nu vreau sa dau date personale pe public...nu stiu cum sa facem..
ai y messenger ?

Avatar utilizator
C i t r o n e l
pasionat
Mesaje: 461
Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
Localitate: psaclub.ro
Contact:

Mesajde C i t r o n e l » Dum 17-Feb-2008 21:47

As fi foarte curios daca cineva poate sa faca o comparatie la confort intre Hydractive 3 si Hydractive 3+ la C5.

Ce parere aveti de cei care au Hydractive 3+ si cauta mai mult confort si au ajuns sa modifice suspensia ?

Din ce vad eu si-au dezactivat din Lexia optiunea de Hydractive 3+ pentru a avea mai mult confort si se pare ca au rezultate bune, sunt mult mai multumiti de noua comportare a suspensiei.

http://www.planete-citroen.com/forum/showthread.php?t=72541

Luc

Avatar utilizator
urzica
pasionat
Mesaje: 799
Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
Localitate: Medgidia
Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007

Mesajde urzica » Lun 18-Feb-2008 18:51

As vrea sa stiu daca se poate face mai moale suspensia hydractive 3, stie cineva?

cosmin_bogdan_s
simpatizant
Mesaje: 87
Membru din: Lun 03-Oct-2005 15:23
Localitate: Bucuresti

Mesajde cosmin_bogdan_s » Lun 10-Mar-2008 13:07

Singura metoda pentru a realiza o suspensie mai moale este sa adaugi mai mult aer in sfere... fie pui niste sfere mai mari (cum sunt la BX sau chiar la CX) fie adaugi o sfera suplimentara (cum este la Hydractive 3+). Si oricum prima varianta nu este in regula, pentru ca intervine problema amortizarii, care se face tot in sfere.

Avatar utilizator
Bear
pasionat
Mesaje: 386
Membru din: Mar 11-Sep-2007 23:42
Localitate: Drobeta Turnu Severin

Mesajde Bear » Mar 11-Mar-2008 20:42

cosmin_bogdan_s scrie:Singura metoda pentru a realiza o suspensie mai moale este sa adaugi mai mult aer in sfere... fie pui niste sfere mai mari (cum sunt la BX sau chiar la CX) fie adaugi o sfera suplimentara (cum este la Hydractive 3+). Si oricum prima varianta nu este in regula, pentru ca intervine problema amortizarii, care se face tot in sfere.

Nici a doua varianta nu mi se pare prea in regula, deoarece tocmai acea sfera in plus face ca suspensia 3+ sa fie mai rigida decat 3 simplu, nicidecum mai moale! Pentru detalii vezi link-ul de mai sus al lui Luc!
Passion pour C5

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 12-Mar-2008 09:37

cosmin_bogdan_s scrie:Singura metoda pentru a realiza o suspensie mai moale este sa adaugi mai mult aer in sfere... fie pui niste sfere mai mari (cum sunt la BX sau chiar la CX) fie adaugi o sfera suplimentara (cum este la Hydractive 3+). Si oricum prima varianta nu este in regula, pentru ca intervine problema amortizarii, care se face tot in sfere.


Te inseli. Sint mai multe metode:
- poti adauga ceva mai multe presiune
- poti pune sfere cu volum mai mare
- poti mari orificiul amortizor
- poti monta o sfera suplimentara pe fiecare punte. Varianta asta prezinta avantajul ca poti avea o suspensie sport sau comfort la comanda. Evident, instalatia hidraulica se complica
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
Bear
pasionat
Mesaje: 386
Membru din: Mar 11-Sep-2007 23:42
Localitate: Drobeta Turnu Severin

Mesajde Bear » Mie 12-Mar-2008 23:08

Si totusi... teoria nu e intotdeauna suficienta! Practic, s-a demonstrat ca acea sfera in plus nu aduce niciun avantaj confortului!
Passion pour C5

Avatar utilizator
C i t r o n e l
pasionat
Mesaje: 461
Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
Localitate: psaclub.ro
Contact:

Mesajde C i t r o n e l » Mie 12-Mar-2008 23:31

Salut,
Daca sfera aia ajunge sa lucreze tot timpul ar trebui sa imbunatateasca confortul;
Eu am inteles ca din setarea de Lexia prin dezactivarea optiunii H+ sfera aia va lucra tot timpul si valva care blocheaza accesul lichidului hidraulic la ea in modul sport nu va mai fi inchisa automat de computer cand vrea el.

Recunosc ca nu am experienta cu hidraulica dar nu am inteles prea bine:
- din ce spune nicum este ca daca cresc presiunea hidraulica din sistem voi avea un confort mai mare ? Sigur este asa ?

Luc


Înapoi la “Hidraulica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11821
    Cel mai nou membru Shraunrst