Refuz sa cred ca C5-ul nu are vreun indicator de avertizare pentru nivelul lichidului de suspensie si servo-directie.
Acum iarna, e normal ca directia sa fie ceva mai tare si masina un pic mai rigida pina se incalzeste putin.
Cutie de viteze manuala C5 HDI
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
fiorentino_87 scrie:mama greu mai e la c5...imi iau o dacie pe carburatie ca aia e mai banala (glumesc)..si deci sa inteleg ca atunci cand mi se pare ca directia e mai rigida sa vad care cum acolo unde e nivelul la lichidul de suspensie,nu?
Da! E un singur vas cu LDS pentru suspensie si directie! Dar rigiditatea directiei variaza de la o masina la alta (stiu din experienta), chiar daca ai lichidul la nivel... Sau poate sa fie si din cauza presiunii scazute in pneuri (o alta idee)... Chiar daca ai lichidul sub nivel, servodirectia poate merge usor!
Passion pour C5
nicum scrie:Refuz sa cred ca C5-ul nu are vreun indicator de avertizare pentru nivelul lichidului de suspensie si servo-directie.
Acum iarna, e normal ca directia sa fie ceva mai tare si masina un pic mai rigida pina se incalzeste putin.
LDS e foarte fluid... E absolut la fel si iarna si vara! Si rece si cald!
Passion pour C5
sorin_mlsv scrie:,,sicroanele"....atunci cand este frig , la primele plecari din loc, imcearca sa intr. in treapta 4 sau 5 pe loc si dupa aceea 1 , pana se ,, rupe" uleiul .
Asta e valabil, dar nu la C5! Uleiul din cutie e mai subtire decat la alte marci! La mine intra si cu degetul mic in viteze, in oricare, si fara ambreiaj! Doar daca nu cumva s-a apucat cineva sa schimbe uleiul din cutie (fara sa fie nevoie) cu altul necorespunzator!
Passion pour C5
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
Bear scrie:Servodirectia e pe acelasi circuit cu suspensia
esti sigur? cel putin la modelele pina in 2005 are clar pompa separata de servodirectie.si uleiurile sunt diferite.
referitor la subiectul topicului,inainte de a incrimina ambreajul se verifica intotdeauna cum intra in marsarier.daca intra bine ,marsarierul nefiind sincronizat,ambreajul nu are absolut nimic.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
sandor mihai scrie:Bear scrie:Servodirectia e pe acelasi circuit cu suspensia
esti sigur? cel putin la modelele pina in 2005 are clar pompa separata de servodirectie.si uleiurile sunt diferite.
referitor la subiectul topicului,inainte de a incrimina ambreajul se verifica intotdeauna cum intra in marsarier.daca intra bine ,marsarierul nefiind sincronizat,ambreajul nu are absolut nimic.
Asa scrie in carte! Si pe capacul rezervorului LDS e desenat un volan!
Passion pour C5
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
sandor mihai scrie:Bear scrie:Servodirectia e pe acelasi circuit cu suspensia
esti sigur? cel putin la modelele pina in 2005 are clar pompa separata de servodirectie.si uleiurile sunt diferite.
referitor la subiectul topicului,inainte de a incrimina ambreajul se verifica intotdeauna cum intra in marsarier.daca intra bine ,marsarierul nefiind sincronizat,ambreajul nu are absolut nimic.
vasul cu likid lds este de asa maniera construit in interior, incat sunt practic doua vase intr-unul singur....
din acel vas, pleaca doua circuite separate si care duc in doua pompe distincte, pt ca mai apoi sa se intoarca prin retur, in acelasi vas....
deci, singurul punct comun pt cele doua circuite, e acel vas....
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
cutie
asa o fi.n-am vazut c5 din 2007 dar la cele din 2001 -2005 sigur are vas separat pentru lichidul de la servo.or fi modificat putin sistemul.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Re: cutie
sandor mihai scrie:asa o fi.n-am vazut c5 din 2007 dar la cele din 2001 -2005 sigur are vas separat pentru lichidul de la servo.or fi modificat putin sistemul.
nu ma refeream la c5 var III din 2008...
ma refeream la var I
CV manuala Citroen C5
Bear scrie:sandor mihai scrie:Bear scrie:Servodirectia e pe acelasi circuit cu suspensia
esti sigur? cel putin la modelele pina in 2005 are clar pompa separata de servodirectie.si uleiurile sunt diferite.
referitor la subiectul topicului,inainte de a incrimina ambreajul se verifica intotdeauna cum intra in marsarier.daca intra bine ,marsarierul nefiind sincronizat,ambreajul nu are absolut nimic.
Asa scrie in carte! Si pe capacul rezervorului LDS e desenat un volan!
salut
In marsarier intra OK, mai face din cand in cand figuri ca nu cupleaza cum trbuie, ce am mai observat este ca se intampla sa bag a 5-a si cand dau sa o scot ramane maneta de la cv intr-o pozitie ciudata, deci nu este pe pozitia de punct mort, sta intr-o alta pozitie.
Uleiul de la cutie l-am verificat de curand, cand am schimbat capetele de bara si bieletele de directie, zici ca este nou, fluiditate super si culoare super OK.
Ce poate sa fie?
Ma gandeam sa merg la o reprezentanta sa imi dea cutia jos sa o verifice.♦
ENGINE - TURBO DIESEL DW10TD
SUSPENSION - NORMAL SUSPENSION
ACTIVE SUSPENSION - HYDRACTIVE SUSPENSION 3
SUSPENSION - NORMAL SUSPENSION
ACTIVE SUSPENSION - HYDRACTIVE SUSPENSION 3
Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187681
Total subiecte 18620
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11709
Cel mai nou membru csty41