
Top Speed in masina personala - Saxo
Moderator: Echipa Tehnica
-
- just curious
- Mesaje: 21
- Membru din: Mie 23-Aug-2006 08:33
- Localitate: Bucuresti
Eu am mers cu 155 km/h pe Bucuresti - Pitesti, doua persoane si portbagajul aproape plin. Am un 1.1i, 44kw (60CP) din 2002 cu 57.000 km. Nu mai stiu turatia, dar masina mai putea cu siguranta mai mult. Motorul s-a comportat excelent, la fel si trenul de rulare. Nici o vibratie, nici un zgomot suspect. Nu am continuat pentru ca nu am mai condus alte masini la viteze mari si o iau si eu progresiv. Masina asta o am de vreo 2 luni. O sa mai incerc si revin cu noutati.
-
- simpatizant
- Mesaje: 64
- Membru din: Mar 28-Feb-2006 01:00
- Localitate: bucuresti
vts 1.6 16v stock din 2002. 210 pe bord in ungaria pe autostrada cu 2 persoane si bagaje in portbagaj si pe bancheta
si tot 210 pe A2 2 peroane fara bagaj. banuiesc ca merge si mai mult dar nu vad rostul. oricum de fiecare data am mers asa doar 2-3 min. constant am mers cu maxim 170 in ungaria si mi se pare ca mananca prea mult, nu stiu exact cat ca m-am ferit sa bag benzina de la ei.

-
- just curious
- Mesaje: 21
- Membru din: Mie 23-Aug-2006 08:33
- Localitate: Bucuresti
pana acum mai mult de 180 nu i-am dat, da la viteza aia mai era loc, mai ales ca abia la 120 trec in a 4-a si intre 150 si 170 in a 5-a. Probabil ca ar ajunge undeva pe la 200 da la saxo asta nu ma incanta viteza maxima, nu e masina de drum lung si de batut autostrazile cu ea (nu ca nu s-ar putea, dar la drum lung prefer ceva mai comod
), e super pentru dumurile noastre nationale aglomerate si mai ales ca fun-car.... in plus ca nici consumul nu prea e de ajutor
la a mea cu greu scot sub 9-10. (pe aceeasi masina, prietena mea scoate in oras acelasi consum
) . La un Saxo 1.1 si daca nu-l omori, probabail ca poti scoate la drum lung un 5-5.5 l.
Si apropo.... un Logan 1.6 16V da fum lejer la Saxo de 1.1, probabil ca omul nu si-a pus mintea cu tine, sau nu stia cum sa-i dea, ori omul doar isi menaja masina.
Saxo 1.1 e o masinuta foarte draguta, da nu e masina sa te infingi cu ea.
PE autostrada te face chiar si un Glof SDI, care are doar 68 de cai si o greutate de cel putin 300-350 kg in plus. La plecare o sa castigi ceva dar cand se intind la drum e pa....
Oricum, cam toti producatorii dau viteza maxima mai jos de cat pot masinile, plus ca nici viteza de pe ceas nu e cea reala, apar diferente diferite de la o marca la alta in functie de viteza. Cea mai mare diferenta de pana acum am vazut-o la un Cielo care la 170 pe ceas GPS-ul zice undeva la 154.





Si apropo.... un Logan 1.6 16V da fum lejer la Saxo de 1.1, probabil ca omul nu si-a pus mintea cu tine, sau nu stia cum sa-i dea, ori omul doar isi menaja masina.
Saxo 1.1 e o masinuta foarte draguta, da nu e masina sa te infingi cu ea.
PE autostrada te face chiar si un Glof SDI, care are doar 68 de cai si o greutate de cel putin 300-350 kg in plus. La plecare o sa castigi ceva dar cand se intind la drum e pa....
Oricum, cam toti producatorii dau viteza maxima mai jos de cat pot masinile, plus ca nici viteza de pe ceas nu e cea reala, apar diferente diferite de la o marca la alta in functie de viteza. Cea mai mare diferenta de pana acum am vazut-o la un Cielo care la 170 pe ceas GPS-ul zice undeva la 154.
-
- simpatizant
- Mesaje: 91
- Membru din: Lun 10-Dec-2007 10:17
- Localitate: bucuresti
Pai normal ca loganu' il faci cu 1.6 8V, dar era mai sus discutia cu cel 1.1 care cat ar fi el de dragut, nu prea are valeitai de atlet.
Cat despre jante.... am pe 15" si mi se pare suficient. Iar cu am mai zis saxo e misto nu pentru viteza lui maxima.... aici sunt multe masini care il bate la poponet, e misto pentru sprintul pe care il are. Aici ma refer la versiunile de 1.6, si mai ales la cel pe 16 valve. As fi preferat si eu un 16V dar din pacate tre' sa ma multumesc cu asta pe care-l am (doar 8V).
Cat despre jante.... am pe 15" si mi se pare suficient. Iar cu am mai zis saxo e misto nu pentru viteza lui maxima.... aici sunt multe masini care il bate la poponet, e misto pentru sprintul pe care il are. Aici ma refer la versiunile de 1.6, si mai ales la cel pe 16 valve. As fi preferat si eu un 16V dar din pacate tre' sa ma multumesc cu asta pe care-l am (doar 8V).
A BAD DAY OF FISHING IS BETTER THAN A GREAT DAY AT WORK !!


-
- simpatizant
- Mesaje: 91
- Membru din: Lun 10-Dec-2007 10:17
- Localitate: bucuresti
acum depinde de la masina la masina. eu unul am si xsara care atingea pe BORD 220 cand mergea tahometrul, lucru imposibil de realizat ca viteza reala.
saxo are filtru (kit:D), evacuare, si nu mai stiu ce asemenea nebunii, dar nu intra ca lumea in viteze. deci mai dureaza pana sa ma dau cu 16v ...
in schimb nu stiu daca faci loganu de 1.6 16V cu un saxo de 1.4VTS...ma refer la drum intins...
saxo are filtru (kit:D), evacuare, si nu mai stiu ce asemenea nebunii, dar nu intra ca lumea in viteze. deci mai dureaza pana sa ma dau cu 16v ...
in schimb nu stiu daca faci loganu de 1.6 16V cu un saxo de 1.4VTS...ma refer la drum intins...

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats