Dc banii n-ar fi o problema si nu ne-ar interesa fiabilitatea motorului am pune kit-ul asta : http://my107.blogspot.com/2008/02/rotre ... nd-c1.html
si nu mai e nevoie de VTS si la o treime din pret :P
Citroen C2 SportChic(VTS) vs. Suzuki SWIFT Sport
Moderator: Echipa Tehnica
Din cate am vazut, cei care le tuneaza nici nu prea merg multi km cu ele deci 150 000 e destul. Bineinteles ca mai tb niste arcuri sport, cauciucuri mai late si niste discuri de frana mai potente pentru asa putere...nu stiu dc rezista transmisia si cutia
Oricum, foarte interesant pentru cineva cu adevarat pasionat de buburuza sa

Oricum, foarte interesant pentru cineva cu adevarat pasionat de buburuza sa

In Bucuresti mersul cu metroul/pe jos este obligatoriu 

Chiar nu ne ajuta nici un proprietar de Sport Chique cu mai multe informatii? Masina mi se pare superba. M-am urcat in ea la dealer si ni s-a parut impecabila. Si acum o au la o reducere cu vreo 13.000 de euro.
Ee normal ca C2 sa nu se vanda foarte bine in Romania si mai ales modelul asta. Romanii prefera fie masinile cu portbagaj, fie pe cele mici care au un consum redus. E clar ca C2 s.c. este o masina de asfalt. Nu ma astept sa sar liniile de tramvai sau gropile cum fac cei care au Logan.Insa eu unul nu cred ca are mari probleme de fiabilitate si abia astept sa mi-o cumpar.
Ee normal ca C2 sa nu se vanda foarte bine in Romania si mai ales modelul asta. Romanii prefera fie masinile cu portbagaj, fie pe cele mici care au un consum redus. E clar ca C2 s.c. este o masina de asfalt. Nu ma astept sa sar liniile de tramvai sau gropile cum fac cei care au Logan.Insa eu unul nu cred ca are mari probleme de fiabilitate si abia astept sa mi-o cumpar.
salut..sunt nou in acest forum si in eventualitatea ca o sa fac mici greseli, imi cer scuze anticipat....
mi-am luat de curand un c2 sport chic (125cp) , aproximativ de 1 saptamana, si pana acuma sunt f multumit de el... rodajul s-a cam terminat, masinuta fuge destul de bine, consumul e cam maricel, in rest e ok
mi-am luat de curand un c2 sport chic (125cp) , aproximativ de 1 saptamana, si pana acuma sunt f multumit de el... rodajul s-a cam terminat, masinuta fuge destul de bine, consumul e cam maricel, in rest e ok
mersi mult..configuratia ...a fost si inca mai e oferta...iti da gratuit piele, clima si radio-cd...in rest cam atat...urmeaza bara stabilizatoare si folii.... si nu stiu daca imi pun woofer + statie, daca pierd garantia la electrica... am un prieten care si-a cumparat un opel si l-a pus sa semneze ca nu isi pune statie si woofer ca pierde garantia...nu stiu cum e la citroen...
discountul nu era doar la aia din showroom, ci la absolut toate modelele ,c1, c2, c3, c4,etc........era un discount de aprox 1500 eu.....am luat-o de la ats, de pe DN.....ca am fost initial la showroom-ul din Titulescu si acolo era cam "dusa" masinuta.... pragul zgariat, luata vopseaua intr-un colt, capota 4-5 zgarieturi, pielea julita rau, cand schimbam vitezele facea un zgomot foarte ciudat......si gps gratis :P
-
- just curious
- Mesaje: 11
- Membru din: Joi 03-Apr-2008 21:47
- Localitate: Sinaia
ram84 scrie:Era,acum cateva luni, unul intr-o cladire cu geamuri la etajul 1 pe Iuliu Maniu si era chiar modelul Sport. Poate il mai au acolo. E undeva intre Lujerului si Leu dar nu mai retin exact unde.
Daca vreti sa vorbim de handling ar fi multe de spus dar nu va mai luati dupa parerile celor care testeaza majoritatea masinilor deoarece nu sunt altceva decat niste ziaristi care isi dau cu parerea ...mie personal mi-a recomandat aceasta masina dupa multe teste Claudiu David si Alexandru Filip care chiar pot sa-si dea cu parerea despre o masina...si mai mult de atat fiecare revista e influentata din mai multe puncte de vedere ce sa spuna si ce nu
nu stiu ce sa zic, cu revistele cam asa e, dar in cazul Swiftului absolut toate publicatiile, chiar si cele online, si 5th Gear au fost de parere ca puterea nu e extraordinara (8.9 pana la 100 nu e chiar uimitor) dar handlingul e foarte foarte bun, cotat cu 4 stele (pe langa C2 VTS si Colt CZT de exemplu care sunt cotate cu 3), ceea ce nu ar fi de mirare pt. ca suspensia e proiectata in parteneriat cu Monroe. (se lauda si in brosura ca amortizoarele sunt Monroe).
in privinta pretului, 14.500 nu mi se pare mult comparativ cu SportChic, la care daca adaugi senzorii de parcare si airbagurile cortina ajungi pe la 15.000. (fara eventuala reducere). Swiftul are in minus fata de SportChic tapiseria din piele (artificiala), asistenta la franarea de urgenta si pilotul.
in schimb are keyless-go (nici nu mai scoti cardul din buzunar macar), un ESP care intervine in ultimul moment (ziceau la 5th Gear ca e demn de Porsche sau Ferrari programul de stabilitate :P , adica foarte permisiv), jante pe 17", MP3 si un sistem audio bunicel, look-ul mai sportiv cu evacuarea dubla, distributia pe lant (adica scutesti 20mil fata de C2 ca nu mai faci distributia). si alte mici diferente care nu imi vin in cap acum
in privinta pretului, 14.500 nu mi se pare mult comparativ cu SportChic, la care daca adaugi senzorii de parcare si airbagurile cortina ajungi pe la 15.000. (fara eventuala reducere). Swiftul are in minus fata de SportChic tapiseria din piele (artificiala), asistenta la franarea de urgenta si pilotul.
in schimb are keyless-go (nici nu mai scoti cardul din buzunar macar), un ESP care intervine in ultimul moment (ziceau la 5th Gear ca e demn de Porsche sau Ferrari programul de stabilitate :P , adica foarte permisiv), jante pe 17", MP3 si un sistem audio bunicel, look-ul mai sportiv cu evacuarea dubla, distributia pe lant (adica scutesti 20mil fata de C2 ca nu mai faci distributia). si alte mici diferente care nu imi vin in cap acum
un kit de admisie este compus dintr-un filtru sport (facut dintr-un material mai permisiv, de regula bumbac sau spuma, impregnate de obicei cu un soi de ulei pt. o mai buna filtrare a impuritatilor), montat in capatul unui furtun/tevi ce il leaga de admisia de aer a motorului. aceste racorduri permit filtrului sa fie montat intr-o zona ferita de caldura din compartimentul motor. forma conica/cilindrica a filtrului ii confera acestuia o suprafata de absorbtie mai mare, care impreuna cu permisivitatea crescuta a materialului filtrant dau voie motorului sa absoarba mai mult aer la turatii inalte. mai mult aer si mai rece (cu continut mai ridicat de oxigen) asigura o ardere mai buna, deci putere mai mare (cai in plus
)

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11818
Cel mai nou membru alexanes