Modificari Citroen C1 !

Forum de discutii generale despre Citroen C1. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Dum 30-Mar-2008 15:15

in loc de arcuri sport:

http://bp2.blogger.com/_FFL2OIFOFZ8/R-6 ... 0-h/01.jpg

http://bp0.blogger.com/_FFL2OIFOFZ8/R-6 ... 0-h/03.jpg

chestiile astea cred ca sunt foarte folositoare, ca alternativa ieftina la arcurile sport, dar ma intreb daca nu cumva exista riscul sa sara la vreo curba luata mai in forta :shock:

Mishoo
pasionat
Mesaje: 243
Membru din: Mar 11-Mar-2008 14:07
Localitate: Bucuresti

Mesajde Mishoo » Dum 30-Mar-2008 16:05

Daca vrei arcuri mai tari pe spate, cred ca poti sa incerci varianta brevetata pe dacii acu 20 de ani...arcuri de fata puse pe sptate.Cred ca e totusi o tiferenta :)

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Dum 30-Mar-2008 16:54

nu vreau numai pe spate. vreau si pe fata. problema nu ar fi banii, fiindca un set de arcuri KW pt. buburuze este 163eu cu tot cu TVA, dar nu doresc sa las orice "nea' Gica" sa imi desfaca amortizoarele etc. si sa le monteze la loc, fiindca montajul ca in fabrica (strangere la cuplu etc.) e greu de faut pe la noi. :( (arcurile sport mai coboara masina cu 3 cm., ceea ce este f. estetic, dar prea mult la o masina si asa joasa.)

Mishoo
pasionat
Mesaje: 243
Membru din: Mar 11-Mar-2008 14:07
Localitate: Bucuresti

Mesajde Mishoo » Dum 30-Mar-2008 18:30

Am si eu o dilema :) Ce mai intelegeti din masina aia daca ii modificati exteriorul, interiorul, motorul, suspensia?.... Dupa toate aceste modificari masina respectiva mai e C1?Eu zic ca nu prea mai e C1...Eu de exemplu m-am hotarat sa mi-o cumpar ca imi placea cum arata pe afara si cum se conduce.Daca modific exteriorul si pe la motor/suspensie, etc... nu mai e aceeasi masina de care m-am indragostit...parerea mea :)

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Lun 31-Mar-2008 08:28

Mishoo scrie:Daca vrei arcuri mai tari pe spate, cred ca poti sa incerci varianta brevetata pe dacii acu 20 de ani...arcuri de fata puse pe sptate.Cred ca e totusi o tiferenta :)


Nu merge asa ceva niciodata. Arcurile fata difera de cele spate ca dimensiuni deci ce sugerezi tu este imposibil.
La C4 spre ex, arcurile spate sunt jumatate cat cele din fata ca dimensiuni.

Montajul nu dureaza mult si nu este prea costisitor, mai mult dureaza sa iti scoata toate plasticele alea din fata.. Pe spate cel putin se dau jos imediat!

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Lun 31-Mar-2008 08:56

mi-e un pic teama totusi sa nu ma trezesc ca imi troncane ceva dupa interventia asta la ce imbecili sunt multi "mecanici profesionisti" si mai e problema cu inaltimea masinii. oare cat de mult inseamna 3 cm (vizual vorbind)?

Avatar utilizator
Hell8oy
simpatizant
Mesaje: 65
Membru din: Joi 13-Mar-2008 17:22
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde Hell8oy » Lun 31-Mar-2008 09:05

Xenon , eu zic sa te lasi la mana ta cu cele arcuri. Ii dau masinii un aspect sportiv, dar masina si asa este joasa, iti e frica sa urci sau sa cobori o bordura. Si mie mi se pare suspensia foarte rigida la C1, comparativ cu un Logan de exemplu. Lista poate continua. De 163 de euro cat ai spus tu.. iti poti pune altceva mai bun la masina ..

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Lun 31-Mar-2008 12:44

XENON scrie:mi-e un pic teama totusi sa nu ma trezesc ca imi troncane ceva dupa interventia asta la ce imbecili sunt multi "mecanici profesionisti" si mai e problema cu inaltimea masinii. oare cat de mult inseamna 3 cm (vizual vorbind)?


Teoretic nu are ce sa iti troncane! 3 cm poate insemna f mult, o sa ii simti imediat, mai ales cand te urci/dai jos din masina..."o sa simti altfel pamantul" :)
Eu la a mea am lasat-o cu 3.5 cm pe fata si 3 cm pe spate(asa au venit arcurile de la Eibach), si se simte/vede.
Pe langa aspectul vizual, comportamentul masini s-a imbunatatit destul de mult.

Un aspect negativ este faptul ca amortizoarele cel mai probabil vor ceda mai repede.
Un alt minus, este acela ca atunci cand si daca vrei sa abordezi viraje cu viteza ridicata, e posibil sa iti cam topaie de fund la franare(a mea asa face).
Daca vrei sa faci treaba pana la capat ia si niste amortizoare sport ulterior, sau ia-ti din prima niste amortizoare reglabile si ai terminat cu toate probleme...dar toate astea costa(ceva bun e aprox 800-1000EUR setul de amortizoare reglabile)

Daca iti schimbi arcurile, e bine sa ai in vedere si un cauciuc cu talon mai mic, asta ti-o zic din proprie experienta cu a mea.
Cat am avut toata iarna cauciucurile cu balon mare adica 195/65 masina se comporta execrabil, topaia urat de tot, parea fff instabilia
Cum am schimbat cu rotile de vara 225/45 merge impecabil, se simte impecabil la condus.

PS: uita de tiganiile alea care le-ai postat tu mai sus, pe langa faptul ca sunt riscante nici nu vei avea efectul dorit!!
Spor ;)

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Lun 31-Mar-2008 13:27

chiar ca sunt tiganii. si ma gandeam la urmatorul scenariu: o curba luata in forta, arcurile de pe interiorul curbei presate tare. rahatul ala din plastic uzat odata cu trecerea timpului. cred ca daca ar pocni intr-o situatie ca asta, cand te afli deja la limita masinii, ar urma o comprimare pe toata lungimea arcului si ce se va intampla cu masina D-zeu mai stie. :roll:

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Lun 31-Mar-2008 13:39

Matrixu scrie:Daca vrei sa faci treaba pana la capat ia si niste amortizoare sport ulterior, sau ia-ti din prima niste amortizoare reglabile si ai terminat cu toate probleme...dar toate astea costa(ceva bun e aprox 800-1000EUR setul de amortizoare reglabile)


nu se fabrica pt. C1/107/Aygo. de ce habar nu am. oare se tuneaza mai multe Loganuri decat buburuze (ca pt. logan exista)

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mie 02-Apr-2008 17:55

an comandat toba Sebring. pret final 937ron (TVA INCLUS) vine in aprox. o saptamana. 8)

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mie 02-Apr-2008 18:52

Ai ascultat-o inainte sa vezi cat de tare urla? Este toba universala sau speciala pt C1?
Mai era cineva aici care si-a luat o toba sport Remus parca, speciala pt masina lui si nu se auzea mai deloc!!
937RON..cam scumpa...de ce nu te-ai orientat si spre Borla?

Avatar utilizator
ram84
pasionat
Mesaje: 365
Membru din: Sâm 06-Ian-2007 18:56
Localitate: Rm.Valcea/Bucuresti

Mesajde ram84 » Mie 02-Apr-2008 19:24

Pot sa spun ca Sebring-ul meu s-a linistit destul de mult dupa vreo 1000km parcursi. Acum poti merge constant cu o turatie de 3000 si sa nu te deranjeze. Dupa aceasta turatie, zgomotul se amplifica destul de mult. La 120-130km/h pe autostrda e linistita masina. Exact peste 130km/h incepe zgomotul :D
Eu am dat 1100 RON, deci a gasit-o chiar ieftin.
In Bucuresti mersul cu metroul/pe jos este obligatoriu :)

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mie 02-Apr-2008 20:47

sper ca nu ai de facut drumuri mari cu masina. o sa te deranjeze mai mult decat iti inchipui. vei fi nevoit sa dai instalatia audio din masina mai tare ca sa nu auzi toba si asa iti deteriorezi auzul. ai grija.
"If in doubt, flat out!"

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mie 02-Apr-2008 21:07

-toba este Sebring sau Remus (in fapt Sebring si Remus fac parte din acelasi grup, de curand am aflat de pe saitul lor), iar toba asta are exact acelasi pret (251eu) indiferent ca e sub marca Remus sau Sebring, este exact aceeasi. :wink:

-pretul este minim, fix cel recomandat de Sebring. toba este pt. C1/107/AYGO 1.0i. ei zic ca e proiectata special pt. motorul asta ca sa sune cum trebuie. ram84 stie de ce. :lol:

-alta toba nu mergea (in afara de Musketier sau InoXcar care erau mai scumpe). toba la C1 este transversala si alta toba ar fi necesitat modificarea evacuarii, suduri etc. Borla nu produce esapament pt. buburuze. pacat, ca au preturi bune. Sebring-ul in schimb, il montez in 5 min in curte cu o cheie de 13 (parca).

-m-am gandit si la zgomot. totusi dupa cum spune si ram84, fiind o evacuare acordata pe motorul asta, probabil nu o sa faca galagie mare sub 3000RPM (deci la mine o sa urle non-stop :lol: ). daca chiar o sa devina obositoare, fac un efort financiar (altul...) si antifonez zona din dreptul tobei cu Dynamat sau ceva asemanator.


Înapoi la “Citroen C1”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11810
    Cel mai nou membru Cliquot