suspensie bx

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

kadix
simpatizant
Mesaje: 43
Membru din: Vin 02-Mar-2007 23:02
Localitate: Bucuresti

suspensie bx

Mesajde kadix » Vin 04-Apr-2008 19:59

am ceva probleme cu suspensia bx-ului meu si va cer ajutorul in rezolvarea lor.precizez ca asa am luat masina deci nu stiu cauzele problemelor.
1. stinga spate e foarte tare (daca ma apas pe masina nu se lasa) si la gropi topaie rau.Astazi uitindu-ma sub masina am vazut ca sfera stinga spate este uda banuiesc de LHM.
2. de vreo 2 saptamini masina se lasa foarte repede de spate dupa ce opresc motorul.Inainte statea cu zilele.
3. fiind model GTI are servodirectie dar la mine merge destul de greu volanul (clar nu pot sa il invart cu palma).
multumesc mult.

Avatar utilizator
dannyy
simpatizant
Mesaje: 59
Membru din: Vin 16-Mar-2007 16:15
Localitate: brasov

Mesajde dannyy » Vin 04-Apr-2008 20:18

pompa hidraulica e de vina pentru servo si spate care zici ca e rigid.
in legatura cu lasatu masinii pompa de frana.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 04-Apr-2008 20:21

cu directia care merge greu eu sugerez distribuitorul de servo, iar cu suspensia spate, vezi ca ai sfera descarcata, poate chiar sparta.

Avatar utilizator
robert-bx
pasionat
Mesaje: 218
Membru din: Sâm 16-Sep-2006 23:03
Localitate: cluj napoca

Mesajde robert-bx » Vin 04-Apr-2008 20:23

1 sfera descarcata sau rulmentii conici din brat sunt sparti
2 daca ai unblat la instalatia hidrauluca atunci a intrat aerul si sta sus 2-3 zile pana se aieriseste complet,daca nu atunci dozatorul de frana (daca pasaie la franare) sau corectorul de inaltime uzate (pot fi ambele )
3 poate fi uzat distribuitorul servo
uleiul hidraulic vechi sau sitele din distribuitor semi infundate

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Vin 04-Apr-2008 20:25

avand in vedere ca pana nu de mult ii statea spatele mult iar acum deodata ii cade, inseamna ca este o pierdere mare de presiune undeva, cel mai probabil la sfera rotii de care zici ca e foarte rigida. ma indoiesc ca DOZATORUL de frana s-ar uza asa mult in cateva zile.
"If in doubt, flat out!"

kadix
simpatizant
Mesaje: 43
Membru din: Vin 02-Mar-2007 23:02
Localitate: Bucuresti

Mesajde kadix » Vin 04-Apr-2008 20:37

La franare "pasaie", dar facea de la inceput. Spatele a inceput sa se lase de cand a fost in service pentru o piedere de ulei

Avatar utilizator
mariusbv
pasionat
Mesaje: 759
Membru din: Lun 25-Iun-2007 13:32
Localitate: Brasov

Mesajde mariusbv » Vin 04-Apr-2008 21:41

cu ce problema a fost masina in service? poate de acolo e buba....
spate rigid: clar sfera descarcata sau sparta
servo greoi: -- repartitor
--pierdere de presiune mare pe undeva
-- poate ai chiar caseta de servo dusa si pierde presiune
--ulei hidr de proasta calitate, invechit sau necorespunzator
BX

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

k

Mesajde sandor mihai » Vin 04-Apr-2008 22:49

kadix,trebuie sa mergi la cineva care lucreaza frecvent cu bx-uri.problemele tale nu sunt mari,se pot rezolva usor.
iti sugerez cea mai simpla metoda sa afli din ce cauza coboara spatele:identifici returul de la dozatorul de frina care vine in vasul de ulei(este al treilea ca grosime dupa admisie si returul principal).pornesti motorul,astepti sa se ridice,opresti si scoti returul respectiv din vas intr-un flacon.in mod normal ar trebui sa picure o picatura la 5-10 secunde.la tine va veni jet ceea ce inseamna ca dozatorul e uzat.
la fel verifici corectorul frina spate , dar de sub masina(groapa) scotind prima teava de pe lonjeron din cele 4(cea care intra intr-un furtun pe puntea fata)
directia merge greu din cauza distribuitorului servo.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

k

Mesajde sandor mihai » Vin 04-Apr-2008 22:52

rectific: corectorul de inaltime nu de frina(m-am grabit).sfera de pe partea tare sigur e sparta.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

kadix
simpatizant
Mesaje: 43
Membru din: Vin 02-Mar-2007 23:02
Localitate: Bucuresti

rezolvare probleme

Mesajde kadix » Lun 07-Apr-2008 22:30

Cred ca ar trebui sa iau problemele pe rind si sa incep cu sfera cu probleme. 99,9% e dusa sfera. Cumpar alta dar cum stiu ca merge pe GTI (am inteles ca difera dimetrul gaurii si presiunea din ele) si cum o schimb?
Ce ma framinta la masina asta e ca suspensia, mi se pare tare rau.Fostul proprietar zice ca asa e suspensia de GTI. Cum verific daca totul e in regula?

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 08-Apr-2008 00:06

in primul rand, verifici TOATE sferele, sa verzi ce presiune mai au in ele. daca e tare rau suspensia, si s-a mers cu ea asa.... e clar...

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Re: suspensie bx

Mesajde nicum » Mar 08-Apr-2008 11:59

1.- Sfera de pe partea respectiva e descarcata sau sparta. Iti recomand sa le verifici pe toate.
2.- In principiu e dozatorul de frina, mai ales ca zici ca fisie.
Cel mai bine te lamuresti pe unde vine mult ulei pe retur:
http://www.tramontana.co.hu/citroen/sus ... ension.php
Aici vezi si tabelul de sfere si retururile.
3.- Daca se ridica usor nu e de la pompa hidraulica, e posibil sa ai mizerie in distribuitorul de servo sau sa fie reglat sa te asiste putin.
Daca si masina se ridica greu, suspecteaza pompa hidraulica, mai ales daca fata zgomot de lant in sarcina.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Mar 08-Apr-2008 12:03

de .... te manca pielea sa cumperi un alt Bx :)
nu mai ai piese de la cele dezmembrate ?

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Re: rezolvare probleme

Mesajde alexd » Mar 08-Apr-2008 16:03

kadix scrie:Ce ma framinta la masina asta e ca suspensia, mi se pare tare rau.Fostul proprietar zice ca asa e suspensia de GTI.


intr-adevar, la gti suspensia este mai rigida, dar nu intr-atat incat masina sa devina inconfortabila, este mai moale decat o suspensie sport clasica.


Înapoi la “Hidraulica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11813
    Cel mai nou membru JackPep