Nu stiu daca l-am pus unde trebuie,dar vreau sa-l vada toti,...iau foc.
acum ceva timp,18 martie,fimiu a ,,reusit"sa se urce cu fata,derapand,pe bordurile lui Videanu,bineinteles,in fata pravaliei lui madalin.
Nimerindu-se la fata locului,a pus diagnosticul pe loc:punte stramba,articulatia planetarei stg cutie,distrusa etc. A doua zi,dupa ce m-am convins si eu ca asta este adevarul,am inceput sa caut piese
Madalin a spus ca imi aduce cu 4 mil puntea si planetara 2-2,5mil.Nu mi-a convenit si am gast la un baiat de treaba mult mai subtire.O singura problema,puntea are 2 cm fisura.L-am rugat sa o sudeze daca poate,a zis ca se rezolva.
Piesele i le-am dus joi la11,-vineri seara veniti sa luati masina.Bineinteles ca am luat-o sambata seara:-aveti grija,pivotul stg este praf.Daca tot o tii o zi in plus fata de ce ai promis fara sa fii presat,un telefon,ada nene un pivot ca-ti rupi gatul pana acasa(bine ca nu sa intamplat)
Dupa asta probleme:fata SE ridica doar pe trII si era mai jos fata de spate:-o rezolvam,cand o sa am nu stiu ce dipozitiv.bine.dupa un timp ulei sub masina completat 1ltr madalin nu are timp.pana acasa a ajuns pe burta.
Dupa o saptamana de insistente a rezolvat(partial) pierderea,nu mai curge,pica.Probabil este conducta sau returul de la corector,dar trebuie scoala pt asta.Acum fata nu se mai ridica deloc:-ceva uzat la comanda corectorului,trebuia montat joia trecuta,nu am putut noi,astazi nu a raspuns la telefon.
AVERTISMENT 2,MADALIN MECANIC?
Moderator: Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 26
- Membru din: Dum 11-Noi-2007 20:40
- Localitate: bucuresti
florin, ti-am editat eu postul pentru a fi mai usor de citit (sper ca nu am uitat ceva sa copiez ). nu este nevoie sa postezi separat pt fiecare fraza/idee.
iar in ceea ce priveste genul de mecanic ce te-a adus in pragul disperarii, cea mai mare parte din vina o au cei ce apeleaza la ei. Daca nu aar fi avut clienti nu ar fi existat. sper ca avertismentul tau sa fie luat in seama, si ca se va apela la service-uri competente care cel putin dau senzatia ca stiu ce fac, care ofera garantie pe lucrare...
iar in ceea ce priveste genul de mecanic ce te-a adus in pragul disperarii, cea mai mare parte din vina o au cei ce apeleaza la ei. Daca nu aar fi avut clienti nu ar fi existat. sper ca avertismentul tau sa fie luat in seama, si ca se va apela la service-uri competente care cel putin dau senzatia ca stiu ce fac, care ofera garantie pe lucrare...
-
- simpatizant
- Mesaje: 26
- Membru din: Dum 11-Noi-2007 20:40
- Localitate: bucuresti
Multumesc alex pt aranjarea mesajului,ma descurc mai greu,nu le am cu tastatura,dar nevoia te invata.In cel priveste pe madalin,am inteles ca a lucrat la ciocarlan si de aici o fii mai cunoscut.Beleaua mare a fost ca masina nu putea fii transportata decat cu platforma.In plus m-am saturat si eu de reparat(pt mine)in strada.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
eu cand mai pateam cate ceva de genul asta, cautam un moment cand respectivul avea cat mai multi clienti la garaj/magazin, si ma puneam sa il fac de kkt. instantaneu primeam banii inapoi daca era cazul, sau imi era rezolvata problema. de 2 ani incoace, nu mai merg la niciun service, pentru ca m-am saturat sa tot fac scandal. la un service mare si frumos, lasi cel putin jumate din valoarea masinii pe acolo (ma refer la ce am eu la semnatura), nu se rezolva nimic si esti luat cu faze ca tre schimbat si aia, si aia, deci peste jumatate din piese. peoblema cea mai mare este ca tot felul de idioti s-au apucat sa repare ei masini, fie ele citroenuri sau alte marci, fara sa aibe habar ce fac acolo. auzi colea, nu regleaza inaltimea ca nu are nush ce dispozitiv (iar dispozitivul ala este o cheie de 11 :x )... da daca mergea cand i-ai dus masina, acum de ce nu mai merge? asta nu l-ai intrebat?
-
- simpatizant
- Mesaje: 26
- Membru din: Dum 11-Noi-2007 20:40
- Localitate: bucuresti
Pe 1 Mai,de nervi,dupamiaza,cobor in parcare,suspend masina si incep sa caut ,,dispozitivul",il gasesc,( la mine e de 10),il fixez la ochi si ,,minune"masina se ridica.
Mai bine nu faceam asta,acum il strang de gat,
Tot snopul acela de furtune de retur care presupun ca ar trebui sa fie prins de punte,era indesat si freca de planetara si burduful ei,langa rulmentul intermediar.Bara,traversa,care este....,prinsa doar sub radiator cele doua suruburi de 8 de la punte lipsa,tamponul motorului slab.Aici m-am oprit pt ca m-a luat tremuratul gandindu-ma la ce se putea intampla.
Baietasul asta ori este prost ori inconstient, mai grav este ca si noi
dovedim acelasi lucu,vezi si postul lui cdires.
Mai bine nu faceam asta,acum il strang de gat,
Tot snopul acela de furtune de retur care presupun ca ar trebui sa fie prins de punte,era indesat si freca de planetara si burduful ei,langa rulmentul intermediar.Bara,traversa,care este....,prinsa doar sub radiator cele doua suruburi de 8 de la punte lipsa,tamponul motorului slab.Aici m-am oprit pt ca m-a luat tremuratul gandindu-ma la ce se putea intampla.
Baietasul asta ori este prost ori inconstient, mai grav este ca si noi
dovedim acelasi lucu,vezi si postul lui cdires.
-
- simpatizant
- Mesaje: 26
- Membru din: Dum 11-Noi-2007 20:40
- Localitate: bucuresti
In general nu fac anumite lucruri premeditat,cu unele exceptii binenteles,
mai ales cand e vorba de masini: urmaresc scopul mai putin mijloacele.
Asa m-am pricopsit si cu bx-ul.Nu aveam neaparata nevoie dar asa se nimereste,un vecin vinde,tu stii ca omul merge cu masina si iarna si vara,pretul bunicel(cu cat am bagat dupa,fara ultima minune,aproape i s-a dublat valoarea).Nu stiam mare lucru, decat ca are suspensie hidraulica pe care francezii o folosesc si se ,,chinuie" sa o perfectioneze de 40 si ceva de ani(sau mai mult) si la care am visat in anii '80 cand am vazut prima data, un sau mai bine ,,o" DeSee.Cu forumurile nu le-am avut pana sa dau de voi si asta cand au inceput belelele,dar asa am inceput sa mai invat.Imi plac drumetiile montane(auto,ce credeati) si de vreo 10 ani am renuntat la masina cea de toate zilele.In fiecare vara alta masina,conditii de baza:sa fie ieftina si relativ buna,o verificare la frane si directie restul mai putin conteaza.Am avut multe masini ,chiar si trabant si wartburg.Trabantul l-am tinut doua veri,am prins drag de el,nevastamea a vrut sa-l pastram chiar daca luasem o vectra(a plecat si asta repede fara parere de rau,masina joasa ,de sosea).Frumoase sant vacantele pe coclauri,conditia sa nu te doara sufletul si mai ales buzunarul cand dai cu burta de pietre sau cand te freci de copaci.Bx-ul a primit botezul pe traseul Cuibul dorului
-Pestera ialomitei cu abatere spre sfinx(nu mai era mult, dar sa terminat drumul) si apoi Moeciu-sat Pestera,pana sub Piatra craiului.A vazut si transfagarasanul.Toate vara trecuta.Cum sa nu m-apuce dracii,cand fimiu o rupe in Bucuresti.
Asa ca pana fac banii de tuareg, ma folosesc de bx care asa cum ma asteptam nu te face de ras.
La inceput am avut o strangere de inima,daca rupi o conducta ai pus-o,
reparatie pe loc sau elicopterul o mai coboara ,dar cateva drumuri la ciocarlan de care una peste alta am fost multumit si la care voi apela si in viitor,si ce am mai citit la voi ma fac sa cred ca nu e dracu chiar asa de negru(doar sa nu il cheme madalin,asta e mai rau decat pisica neagra)
Concluzia(m-am cam luat cu vorba)-ce face omul cu mana lui......,dar daca ai pe cineva cat de cat serios,nu jepcari sau mai rau,deastia care te omoara(la propriu)din nestiinta sau reavointa,merita sa platesti(am ramas cu junghi in spate dupa tavaleala).
Ramai totusi cu o nelamurire:Cine iti garanteaza?Tot patitul 'i priceput-asta, daca mai apuca sa spuna si la altii.
mai ales cand e vorba de masini: urmaresc scopul mai putin mijloacele.
Asa m-am pricopsit si cu bx-ul.Nu aveam neaparata nevoie dar asa se nimereste,un vecin vinde,tu stii ca omul merge cu masina si iarna si vara,pretul bunicel(cu cat am bagat dupa,fara ultima minune,aproape i s-a dublat valoarea).Nu stiam mare lucru, decat ca are suspensie hidraulica pe care francezii o folosesc si se ,,chinuie" sa o perfectioneze de 40 si ceva de ani(sau mai mult) si la care am visat in anii '80 cand am vazut prima data, un sau mai bine ,,o" DeSee.Cu forumurile nu le-am avut pana sa dau de voi si asta cand au inceput belelele,dar asa am inceput sa mai invat.Imi plac drumetiile montane(auto,ce credeati) si de vreo 10 ani am renuntat la masina cea de toate zilele.In fiecare vara alta masina,conditii de baza:sa fie ieftina si relativ buna,o verificare la frane si directie restul mai putin conteaza.Am avut multe masini ,chiar si trabant si wartburg.Trabantul l-am tinut doua veri,am prins drag de el,nevastamea a vrut sa-l pastram chiar daca luasem o vectra(a plecat si asta repede fara parere de rau,masina joasa ,de sosea).Frumoase sant vacantele pe coclauri,conditia sa nu te doara sufletul si mai ales buzunarul cand dai cu burta de pietre sau cand te freci de copaci.Bx-ul a primit botezul pe traseul Cuibul dorului
-Pestera ialomitei cu abatere spre sfinx(nu mai era mult, dar sa terminat drumul) si apoi Moeciu-sat Pestera,pana sub Piatra craiului.A vazut si transfagarasanul.Toate vara trecuta.Cum sa nu m-apuce dracii,cand fimiu o rupe in Bucuresti.
Asa ca pana fac banii de tuareg, ma folosesc de bx care asa cum ma asteptam nu te face de ras.
La inceput am avut o strangere de inima,daca rupi o conducta ai pus-o,
reparatie pe loc sau elicopterul o mai coboara ,dar cateva drumuri la ciocarlan de care una peste alta am fost multumit si la care voi apela si in viitor,si ce am mai citit la voi ma fac sa cred ca nu e dracu chiar asa de negru(doar sa nu il cheme madalin,asta e mai rau decat pisica neagra)
Concluzia(m-am cam luat cu vorba)-ce face omul cu mana lui......,dar daca ai pe cineva cat de cat serios,nu jepcari sau mai rau,deastia care te omoara(la propriu)din nestiinta sau reavointa,merita sa platesti(am ramas cu junghi in spate dupa tavaleala).
Ramai totusi cu o nelamurire:Cine iti garanteaza?Tot patitul 'i priceput-asta, daca mai apuca sa spuna si la altii.
- Sergiu-Mihai
- pasionat
- Mesaje: 211
- Membru din: Dum 13-Ian-2008 16:33
- Localitate: Bucuresti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
asta cu pompa de injectie este problema clasica... toti se arunca sa spuna ca e pompa, ca poate musca vreunu si e ars la buzunar destul de usturator. din cauza pompei de injectie la dieselul clasic, foarte multi se feresc de aceste motoare, si la inceput cand eram neexperimentat era sa mi-o fur si eu 

Cu parere de rau o spun ca s-a cam scris adevarul aici. Desi am fost unul dintre cei care l-au tinut in brate pe madalin. Si mi-e mi-a facut faze de genu nu am timp azi vino maine, si tot ajea. Dar cand am ajuns la el mi-a facut treaba buna. Continui totusi sa cred ca Madalin e un mecanic foarte bun si continui sa am incredere in el. Ajungi mai greu un pic deoarece e super ocupat, dar cand pune mana face.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO