am fost la Champion, cu ceva timp in urma si cei de acolo mi-au recomandat sa ma duc la un pompagiu...
Stie cineva daca Tadji lucreaza si la pompe tip "Lucas"?
pornire motor
Moderator: Echipa Tehnica
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
tu ai acolo ori o problema cu pompa de amorsare de la pompa de injectie (sunt niste paleti), fie trage aer pe undeva pe traseu. fa asa: inlocuieste furtunul care vine de la pompa de amorsare pana la pompa de injectie, cu unul transparent. daca in momentul in care nu vrea sa porneasca ai bule de aer pe acel furtun, problema e clara... daca nu, paletii de la pompa. nu este mare lucru, capul hidraulic nu are nimic. daca era ala uzat, nu mai reuseai sa o pornesti deloc.
-
- pasionat
- Mesaje: 117
- Membru din: Joi 29-Iun-2006 16:47
- Localitate: Bucuresti
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
cand e calda motorina se intampla alte fenomene si de aia am pomenit de paletele de la pompa de alimentare. repet... daca era capul hidraulic de la pompa dus, nu mai reuseai sa o pornesti calda, decat dupa cedadeai sanatos la cheie. vezi pe unde mergi cu ea, sa nu iti ia careva vreo poala de bani pe faza asta 

-
- pasionat
- Mesaje: 117
- Membru din: Joi 29-Iun-2006 16:47
- Localitate: Bucuresti
din pacate nu am rezolvat nici acum... a fost la un mecanic... si a verificat circuitul si nu a gasit nimic. Omul a zis ca poate fi vinovat un injector, adica sa intre aer pe acolo. Nu stiu ce sa mai zic... m-as duce la tadji dar cand stiu ce aglomerat este si ca tre sa stai ca ultimul om pe langa pereti si sa pandesti pe cineva poate i se face mila de tine si te baga in seama ... bine succesul nu e garantat. Daca e de la injectoare e posibil sa fi plecat de acolo pt ca la injectioare s-a umblat la ei... M-am gandit ca un destept, ca de ce sa nu le curat! acum nici nu mai stiu ce dracu' sa fac. Tigaia tot face figura, variante prea multe nu prea am. 

-
- pasionat
- Mesaje: 117
- Membru din: Joi 29-Iun-2006 16:47
- Localitate: Bucuresti
cred ca problema e undeva la corpul in care se afla filtrul de motorina. pe acolo pe undeva prinde aer. Cred ca voi cumpara de undeva un corp sa vad daca se rezolva ceva. din pacate la ATS este cam scump. rog pe orcine care are sau stie pe undeva o asemenea piesa sa trimita un mesaj. cred ca merge si de la peugeot.
-
- pasionat
- Mesaje: 117
- Membru din: Joi 29-Iun-2006 16:47
- Localitate: Bucuresti
Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru florinmarchidanu