demontare dozator de frana

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Sâm 29-Mar-2008 12:29

Am aparut si eu! :).
E normal sa fasaie la franari puternice. Eu am pus un dozator nou si cand eliberez pedala de frana, dupa o franare puternica, scoate un fsss scurt.
Repet!E normal, cum au spus si ceilalti.
de pe dozatorul vechi, scoate membrana de la iesire si aerisitorul si arunca-l.
Ca sa te convingi in ce stare e dozatorul proaspat montat, porneste motorul si verifica ce vine pe returul lui, de la vasul de LHM.Tre sa ai pierderi cat mai mici pe acolo. E de preferat sa nu curga nimic pe retur, atat timp cat pedala de frana nu e actionata.

antonlupan
simpatizant
Mesaje: 52
Membru din: Mie 02-Apr-2008 18:05
Localitate: timisoara

Mesajde antonlupan » Joi 17-Apr-2008 12:39

sal.imi spune cineva ce anume este LHM-ul asta....adica io am bagat in al meu ulei hidraulic.......ceva 46....luat vrac la litru(4 ron litrul).as baga si eu LHM dar nu stiu ce exact sa cumpar......sfaturi?

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Joi 17-Apr-2008 12:44


Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 17-Apr-2008 14:06

@antonlupan: Tu ai bagat H46, "faimosul" ulei hidraulic romanesc. Da-l afara de urgenta si pune LHM. Risti sa distrugi toate garniturile si retururile de la instalatia hidraulica.
Nu stiu de unde poti sa cumperi LHM in Timisoara. E cam 25 de RON litrul.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

antonlupan
simpatizant
Mesaje: 52
Membru din: Mie 02-Apr-2008 18:05
Localitate: timisoara

Mesajde antonlupan » Mie 23-Apr-2008 07:25

sal...am schimbat repartitoru de frana si merge mult mai bine....nu mai cade spatele....pompa se aude mai rar...si totusi.picura incet de tot la cutiuta de sub puntea spate de unde se regleaza inaltimea .apropo unde anume trebe sa umlu ca sa mai cobor putin fata?
PS:inainte de schimbul repartitorului nu ramanea nici un strop sub masina

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Mie 23-Apr-2008 08:08

inainte sa schimbi dozatorul pierdea presiune din sistemul de suspensie spate, este comun cu dozatorul

antonlupan
simpatizant
Mesaje: 52
Membru din: Mie 02-Apr-2008 18:05
Localitate: timisoara

Mesajde antonlupan » Mie 23-Apr-2008 09:09

si ce anume trebuie facut?adica daca nu curg conductele si are ceva spart prinauntru?se gasesc kituri de garnituri?

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 23-Apr-2008 09:10

Probabil ca tu ai doar o garnitura de la conducta care e obosita. Vezi exact pe unde curge.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Dum 04-Mai-2008 14:49

Tot legat de dozatorul de frana.L-am schimbat si eu deoarece de ceva timp masina se lasa repede de spate..frana fasaia si ulei pe retur.Dozatorul pus de mine este unul de pe o masina adusa recent din Germania.
As avea urmatoarele intrebari: cate conducte se leaga de dozatorul de frana? 4, nu?+un aerisitor. E...dozatorul pe care l-am cumparat avea un surub(cred ca e original..mi se pare greu de facut) in locul unde trebuia sa vina o conducta. De ce? Bineinteles ca am demontat acel surub ca sa imi pot lega conducta la masina.Mentionez ca dozatorul merge bine...fasaie destul de putin.(la ridicarea pedalei se aude la frane puternice) Spatele acum se lasa mult mai greu..si pierde putin ulei pe retur. Eu sunt totusi nedumerit de ce avea acel surub dozatorul acesta...Si un alt sfat:mi se pare ff greu sa montezi o conducta datorita garniturii care e greu de invins.Cum se procedeaza cel mai usor la demontarea/montarea unei conducte?
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Dum 04-Mai-2008 15:28

daca mai cautai un pic pe forum gaseai sa sint 2 modele de dozatoare pe BX, cu 2 sau cu 3 sertare. probabil ca tu aveai unul cu 2, la care conductele vin 2 cite 2 in coincidenta (aproximativ) si ai pus in loc unul cu 3 sertare (model mai nou) la care conducta pentru frina spate e in lateral spre partea stg a masinii, astfel ca jos, in locul acestei conducte e pus un dop. acuma aici e o controversa in leg. cu montarea unuia in locul celuilalt in sensul ca Citroen recomanda tipul de montaj pe care tu l-ai facut (adica ai scos dopul si ai pus conducta in loc), eu insa (si numai) am patit ca dupa ce am facut montajul asa m-am trezit cu etrierele fata blocate la o frina mai puternica. deci mai bine verifici prin apasari repetate pina la capatul cursei inainte de a pati ceva pe drum. ar mai fi o solutie sa montezi dozatorul cu conducta in lateral si dopul pus, atita doar ca va trebui sa prelungesti conducta ca sa ajunga pina acolo
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Dum 04-Mai-2008 20:55

Am inteles acum..stiam ca sunt doua modele, dar nu stiam care e diferenta.
Prima data cand am montat pompa si am pornit masina s-a intamplat un lucru f ciudat...masina s-a infranat..asa de puternic incat nu aveam cum sa o misc..extrem de puternic..nici daca am lasat-o 20 min cu motorul oprit tot nu s-a desfranat. Am erisit apoi etrierul stanga fata si totul a venit la normal.Masina nu a mai fost blocata. Deocamdata am facut cam 300 km cu ea de cand am montat dozatorul(l-am pus acum 5 zile) si nu am avut probleme.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Dum 04-Mai-2008 20:58

sa inteleg ca cealalta solutie era sa las dopul acolo si sa montez conducta mea pe lateral?(adica unde vine aerisitorul)?la asta te-ai referit?
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Dum 04-Mai-2008 20:59

exact
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Dum 04-Mai-2008 21:23

Ma gandeam la chestia aceasta....dar am zis sa nu stric acolo conducta si sa incerc asa.Deocamdata merge...dar eu stiu...Oricum, francezii astia foarte dubiosi la tehnica...sa puna ei un dop
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 05-Mai-2008 11:07

abarth_mcm scrie:Am inteles acum..stiam ca sunt doua modele, dar nu stiam care e diferenta.
Prima data cand am montat pompa si am pornit masina s-a intamplat un lucru f ciudat...masina s-a infranat..asa de puternic incat nu aveam cum sa o misc..extrem de puternic..nici daca am lasat-o 20 min cu motorul oprit tot nu s-a desfranat. Am erisit apoi etrierul stanga fata si totul a venit la normal.Masina nu a mai fost blocata. Deocamdata am facut cam 300 km cu ea de cand am montat dozatorul(l-am pus acum 5 zile) si nu am avut probleme.


Cred ca ai montat un dozator de tip I (cu aerisitor) si tu aveai tipul II inainte (fara aerisitor).
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!


Înapoi la “Mecanica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11810
    Cel mai nou membru Cliquot