turboajutor
Moderator: Echipa Tehnica
turboajutor
sunt incepator nestiutor in ale mecanicii dar imi place puterea si as dori daca se poate sa modific sau sa schimp turbina la xsara 2.0 hdi de 90 cp cu ceva mai mare. daca e o aberatie sa imi spuneti sa nu ma mai agit.multumesc anticipat
-
- pasionat
- Mesaje: 281
- Membru din: Mar 19-Iun-2007 10:30
- Localitate: taramul ploilor vesnice
- Masina: Citroen C5 X7 exclusive 2.2 HDI 125Kw
- 2: now gone: Citroen C5 2001 2.0 hdi
bine ai venit pe forum
modificarea presiunii de admisie in limite rezonabile se poate face prin chiptuning ... fara schimbarea turbinei. daca vrei schimbarea turbinei cu una mai "vanjoasa" eventual cu una cu geometrie variabila trebuie sa ai in vedere ca va trebui redimensionata toata admisia ... filtru de aer cu capacitate de trecere mai mare cu traseu de aspiratie aer rece, intercooler mai mare eventual racit ... si ca sa obtii rezultate scontate trebuie sa inlocuiesti axul cu came cu unul mai "agresiv" sa inlocuiesti setul motor cu unul mai usor (la fel si volanta) sa scazi un pic raportul de compresie etc. ... si daca ai mai multa putere trebuie sa redimensionezi sistemul de franare (masina mai trebuie sa si opreasca nu?) si sa ai o suspensie buna, eventual inlocuita cu una mai sport
cat costa toate astea? mai mult decat ai cumpara un XSARA 2.0 VTS care are stock o herghelie completa de caluti... take care

modificarea presiunii de admisie in limite rezonabile se poate face prin chiptuning ... fara schimbarea turbinei. daca vrei schimbarea turbinei cu una mai "vanjoasa" eventual cu una cu geometrie variabila trebuie sa ai in vedere ca va trebui redimensionata toata admisia ... filtru de aer cu capacitate de trecere mai mare cu traseu de aspiratie aer rece, intercooler mai mare eventual racit ... si ca sa obtii rezultate scontate trebuie sa inlocuiesti axul cu came cu unul mai "agresiv" sa inlocuiesti setul motor cu unul mai usor (la fel si volanta) sa scazi un pic raportul de compresie etc. ... si daca ai mai multa putere trebuie sa redimensionezi sistemul de franare (masina mai trebuie sa si opreasca nu?) si sa ai o suspensie buna, eventual inlocuita cu una mai sport
cat costa toate astea? mai mult decat ai cumpara un XSARA 2.0 VTS care are stock o herghelie completa de caluti... take care
Ultima oară modificat Sâm 27-Oct-2007 14:12 de către NOS_feratu, modificat 1 dată în total.
'78 Ford Granada 2.0 V6 (in reparatie capitala)
... you can run all for a long long time, sooner or later God'll come to cut you down...
... you can run all for a long long time, sooner or later God'll come to cut you down...
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Presupun ca vrei sa maresti puterea. In acest caz e suficienta turbina actuala, trebuie doar sa maresti presiunea in admisie.
O turbina mai mare cred ca e deja un risc de fiabilitate.
O turbina mai mare cred ca e deja un risc de fiabilitate.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
1. Scrie-ti te rog masina in semnatura.
2,0 HDI 66 (90) 85 (115) 205 253 295,-
In ordine, primul este motorul, dupa aceea puterea initiala in kw(cp), puterea dupa remapare, cuplul inainte si dupa remapare si pretul.
http://www.motor-tuning.ro/index/3/5.html
2,0 HDI 66 (90) 85 (115) 205 253 295,-
In ordine, primul este motorul, dupa aceea puterea initiala in kw(cp), puterea dupa remapare, cuplul inainte si dupa remapare si pretul.
http://www.motor-tuning.ro/index/3/5.html
"If in doubt, flat out!"
Am scris dar nu stiu de ce nu apare.
As dori totusi sa incerc un chiptuning si un filtru sport dar va rog sa-mi spuneti daca merita si nu o sa genereze probleme si ce ii mai pot face: toba sau altceva ca ma streseaza de ceva vreme acesta chestiune.
Masina e din 2003 are 68000 km ce revizii la timp la citroen.
Xsara 2.0 hdi 66kw (90 cp).
va multumesc pt raspunsuri
As dori totusi sa incerc un chiptuning si un filtru sport dar va rog sa-mi spuneti daca merita si nu o sa genereze probleme si ce ii mai pot face: toba sau altceva ca ma streseaza de ceva vreme acesta chestiune.
Masina e din 2003 are 68000 km ce revizii la timp la citroen.
Xsara 2.0 hdi 66kw (90 cp).
va multumesc pt raspunsuri
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Sincer te-as sfatui sa renunti la filtrul ala sport. La ce mizerie (praf) e azi, numai bine nu face. Daca nu vrei sa tii masina mult, poti sa ii faci chip-tunning, dar tine cont ca masinile de azi sint gindite la limita, cu tolerante foarte mici, eu as lasa-o asa.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
si cam la cati CP te-ai gandit? pentru ca orice i-ai face ( in limite fiabile), nu cred ca vei ajunge la 150 cp :P .... iar sa dai o gramada de bani pentru maxim 20 CP in plus nu stiu daca merita. si eu sunt de parere ca ar trebui sa o lasi asa sau sa cumperi una cu tenta mai sportiva.un filtru sport si o alta evacuare nu cred ca o sa-ti dea mai mult de 10 CP.
BX
multumesc mult pt sfaturi dar nu stiu ce sa spun ca e mai mult o curiozitate pe care as dori sa mi-o satisfac si ma cam macina. nu ce o sa fac dar banuiesc ca daca o cipuiesc merge sa o si descipuiesc.
Oricum multumesc mult de sfaturi.
Am observat ca sau mai intalnit probleme cu efectuarea plinului pe care am avut-o si eu cu ceva timp in urma si a aparut iar, chiar azi am constatat ca mai mult de 40 litri nu mia-au intrat in conditiile in care mai aveam motorina pt 50 km.
Oricum multumesc mult de sfaturi.
Am observat ca sau mai intalnit probleme cu efectuarea plinului pe care am avut-o si eu cu ceva timp in urma si a aparut iar, chiar azi am constatat ca mai mult de 40 litri nu mia-au intrat in conditiile in care mai aveam motorina pt 50 km.
-
- pasionat
- Mesaje: 236
- Membru din: Dum 18-Apr-2004 16:30
- Localitate: bucuresti
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
-
- pasionat
- Mesaje: 281
- Membru din: Mar 19-Iun-2007 10:30
- Localitate: taramul ploilor vesnice
- Masina: Citroen C5 X7 exclusive 2.2 HDI 125Kw
- 2: now gone: Citroen C5 2001 2.0 hdi
... daca se monteaza o turbina cu capacitati considerabil mai mari decat cea stock, raportul de compresie trebuie micsorat (nu foarte tare) pentru ca altfel motorul cedeaza ...
'78 Ford Granada 2.0 V6 (in reparatie capitala)
... you can run all for a long long time, sooner or later God'll come to cut you down...
... you can run all for a long long time, sooner or later God'll come to cut you down...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo