c4 sau astra gtc

Forum de dicutii generale despre Citroen C4, C4 Picasso si Grand C4 Picasso: dotari, oferte, versus, posesori, etc.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
ram84
pasionat
Mesaje: 365
Membru din: Sâm 06-Ian-2007 18:56
Localitate: Rm.Valcea/Bucuresti

Mesajde ram84 » Mie 23-Apr-2008 06:44

numai_silviu scrie:Practic, m'ar interesa mai mult sa fie mai calitative finisajele interioare la vtr pack fata de tehnoevolution, daca sunt la fel, m'ash orienta la 1,6hdi TE...


Referitor la finisaje interioare, Vtr Pack are cateva chestii in plus fata de TE: guri ventilatie cromate, volan piele, cotiera spate, si cam atat. Nu e un salt calitativ fata de TE dar e ceva, plus mai ai pachetul de vizibilitate(senzori ploaie, parbriz atermic, oglinda retrovizoare electrocroma).

Poti cumpara o masina super renumita pentru fiabilitate, calitate, si sa ai parte de un service jalnic(vezi cazul VW-Audi unde astepti si cateva luni pentru o piesa si te mai si trateaza ca naiba).

Ar fi interesant sa-si spuna parearea cineva care are o Astra sau care a avut de a face cu service-urile Opel.
In Bucuresti mersul cu metroul/pe jos este obligatoriu :)

Avatar utilizator
ram84
pasionat
Mesaje: 365
Membru din: Sâm 06-Ian-2007 18:56
Localitate: Rm.Valcea/Bucuresti

Mesajde ram84 » Mie 23-Apr-2008 06:52

Si nu uita poate cel mai important atu al lui C4 Vtr Pack: ai o cutie cu 6 trepte, asta insemnand o mai buna utilizare a cuplului si o viteza de croaziera mare la o turatie mica si un consum de asemenea mic. :wink:
In Bucuresti mersul cu metroul/pe jos este obligatoriu :)

Avatar utilizator
Pepe
simpatizant
Mesaje: 29
Membru din: Lun 30-Iul-2007 14:50
Localitate: Bucuresti

Parere

Mesajde Pepe » Mie 23-Apr-2008 08:58

Salut Silviu,

Parere personala:
Fiabilitate: masinile sunt noi, modelele au ceva timp asa ca nu cred ca in primii 3 ani o sa ai probleme de fiabilitate, iar dupa aia o vinzi.

Motor:HDI 138 cai e peste motorul benzinar 115 ca putere atat ca fortza cat si ca consum. Teoretic avantaj clar C4.
Aici apare o noua problema. Ce itzi place sa conduci: benzinar sau diesel. E o diferenta mare.

Subiectivism: la masini... ca la dame. Fiecare cu ce ii place.
Mie nu mi-a placut in interior la ASTRA (no offense), iar altzii probabil nu suporta sa stea prea mult in C4.


Asa ca edificator e sa faci un test drive cu exact versiunile pe care le vrei. E altceva cand judeci dupa o tura cu masina dinauntru, decat dupa o privire din afara.

Bafta mare!

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mie 23-Apr-2008 17:18

problema este ca s-ar putea sa se loveasca de problema de genul: la c4: avem pentru drive test doar masina de 1,4 benzina iar la opel aceeasi figura, si atunci drive testul nu e prea concludent
"If in doubt, flat out!"

dimabogdan
pasionat
Mesaje: 322
Membru din: Vin 12-Ian-2007 11:06
Localitate: constanta

Mesajde dimabogdan » Mie 23-Apr-2008 17:32

Parerea mea este in continuare C4 all the way!!!
DAR, daca mai poti avea rabdare, sau nu te grabesti etc...as astepta noul C4.Avand in vedere pe ce cale ascendenta a pornit Citroen cu noul C5, cred ca vor face tot posibilul sa se mentina, deci cred ca noul C4 va face furori, mai ceva ca modelul actual.
Eu sigur TOT pe C4 voi merge cat voi putea de curand( modelul nou, normal) pentru ca sunt super incantat de cea din semnatura.
Cu un singur amendament: pe aia o voi lua din Germanica sau Franta!

numai_silviu
just curious
Mesaje: 9
Membru din: Mar 22-Apr-2008 18:11
Localitate: Bucuresti

Mesajde numai_silviu » Joi 24-Apr-2008 18:33

MBC> ai dreptate, raman de testat masinile amicilor, aseara de ex m'am dat cu un vectra 1.9 TD de 150 de cai (acelasi cuplu cu 2.0hdi), butonul sport isi face datoria din plin, bine, e deja vorba de alta clasa, dar daca as avea 30k as stii ce sa fac cu ei :)

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Joi 24-Apr-2008 19:12

sa vezi cum e un GTC de 150cp. rea de tot masina.

numai_silviu
just curious
Mesaje: 9
Membru din: Mar 22-Apr-2008 18:11
Localitate: Bucuresti

Mesajde numai_silviu » Joi 24-Apr-2008 20:53

n'am bani de ea din pacate, si decat sa o iau fara ceva dotari...

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Sâm 26-Apr-2008 08:55

GTC-ul de 150CP costa mai mult decit un C4 VTS. Si crede-ma ca nu ai cum sa dai stabilitatea si manevrabilitatea lui VTS (si eventual plusul de putere) pe gtc-ul ala. Siprobabil nici confortul.
Singurul avantaj al lui gtc de 150cp e ca ar fi diesel, iar la citroen ai avea doar de 138. In rest... nu mare lucru, nu cine stie ce dotari, nu cine stie ce spectaculozitate, si subvirare en-gros.

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Mar 29-Apr-2008 22:34

Si eu am avut aceeasi dilema la inceput cand sa-mi cumpar masina.Aveam de ales intre astra, vw si seat asta pana am vazut c4 si mi-a picat fata.Acum depinde si de gusturi sau ce vrei de la o masina.Daca as alege o masina pt. fiabilitate, nu as alege in nici un caz opel, ci as merge pe ceva japonez.Motoarele nu cred ca sunt probleme cu ele decat daca le nimeresti aiurea din fabrica. Oricum cel mai bine sa te dai si intr-un c4 sa vezi o comparatie la putere, abordare in curbe, confort, etc.

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Mie 30-Apr-2008 14:24

Da, iar ceva japonez in aceeasi bani pe care-i dai pe un c4 sx/vtr e cam complicat, cred ca mazda se inscrie pe aici insa au mai putine stele euroncap si pentru unii conteaza, desi restul lucrurilor s-ar mai pupa (mazda3 insa nu are caldura lui c4).
Hondele (civic) is mai scumpe, chiar daca-si fac toti banii de multe ori nu-i ai sa-i dai. Toyotele (auris ca sa ramine tot la hatch) nu prea mai sint produse in japonia desi sint ok, dar iarasi sar din buget.
Ajungi in cazul asta ca alegerea s-o faci mai mult cu inima si cu gindul la economia de bani. Iar daca e sa dai fix aceeasi bani pe un gtc si pe un c4, si daca vorbim, bineinteles, de sume sub 17k EUR eu zic ca nu prea ai ce lua de pe la opel care sa bata C4, chiar si la fiabilitate, ca sa nu mai spunem de intretinere, performante dinamice, siguranta si stabilitate, etc.
Daca nu vrei masini cu performantele lui gtc opc, leon cupraR, mazda 3MPS, golf gti/gti30ED, civic typeR, etc pe care cei de la citroen nu le prea au (desi VTS-ul este o masina extraordinara, pacat ca nu are motor pe masura altora) eu zic ca nu prea ai ce cauta pe la prea multi altii (deci poat epela honda in anumite situatii).

numai_silviu
just curious
Mesaje: 9
Membru din: Mar 22-Apr-2008 18:11
Localitate: Bucuresti

Mesajde numai_silviu » Dum 11-Mai-2008 22:06

Salutari!

Stie cineva de ce a disparut din optionale acoperisul din sticla? Inca nu am ajuns la dealer sa intreb acest lucru. Chiar nu se mai poate pune????


Înapoi la “Citroen C4 - Berlina, Coupe, Sedan, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11812
    Cel mai nou membru JewellEMats