
zgomot in habitaclu la relanti c3 1.4 hdi
Moderator: Echipa Tehnica
alternatorul si volanta sint in parti opuse ale motorului. se vorbeste despre fulia montata pe vibrochen in partea cu distributia si care are un cuplaj elastic pentru a prelua socurile din cureaua de accesorii
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
am vazut o situatie in care s-a rupt cureaua, s-a infasurat in jurul unui intinzator si l-a fortat pina a fisurat blocul motor. stiu ca pare imposibil, dar am vazut cu okii mei. asa ca mai bine te grabesti cu schimbarea. si nu tura f tare motorul pina atunci
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- pasionat
- Mesaje: 166
- Membru din: Mar 20-Mar-2007 23:14
- Localitate: BUCURESTI
-
- pasionat
- Mesaje: 385
- Membru din: Sâm 18-Sep-2004 13:01
- Localitate: Ploiesti
- Masina: C4 Picasso 2015 1.6 Hdi 115 Cp
am venit simbata dimineata de la bucuresti, mai cu viteza pentru ca ma grabeam si atunci cind am ajuns la ploiesti si dupa aceea pina astazi nu se mai aude nici un fel de zgomot in habitaclu la relanti. se poate sa nu fi fost de la acea fulie? sa fi fost de la altceva care atingea cumva la relanti de caroserie sau de altceva prin spatele motorului?
CITROËN, CREATIVE TECHNOLOGIE!
Dacă vrei cu adevărat să faci ceva, vei găsi o cale, dacă nu, vei găsi o scuză.
Dacă vrei cu adevărat să faci ceva, vei găsi o cale, dacă nu, vei găsi o scuză.
-
- pasionat
- Mesaje: 385
- Membru din: Sâm 18-Sep-2004 13:01
- Localitate: Ploiesti
- Masina: C4 Picasso 2015 1.6 Hdi 115 Cp
nu cred ca atinge capacul ala pentru ca se aude si cu capota deschisa. este ceva care atinge, cred ca undeva in spatele motorului, dar nu atinge mereu, ci cind si cind si mai ales dupa ce merg mai mult cu masina. oricum o sa fiu atent si la capacul de la baterie. mersi
CITROËN, CREATIVE TECHNOLOGIE!
Dacă vrei cu adevărat să faci ceva, vei găsi o cale, dacă nu, vei găsi o scuză.
Dacă vrei cu adevărat să faci ceva, vei găsi o cale, dacă nu, vei găsi o scuză.
zoly_111
urgent in servis arcul de la intinzatorul de curele accesorii. Cureaua se largeste mai tare di cauza incarcarii alternatorului si bate in marginea exterioara a blocului motor da mai poate fi si din cauza ambreajului din interiorul fuliei de alternator ca cateodata se blocheaza si la franarea motorului nu decupleaza si forteaza cureaua.
verifica si ambreajul electro magnetic de la compresorul de aer conditionat poate ti-a intrat o pietricica intre fulie si placa de ambreaj.

ca sa numai fac alt topic scriu aici : am un citroen c3 motorul fiind 1.1i de ceva timp aud un zgomot ciudat la motor este trancanitul ca la un diesel la plecarea de pe loc cu viteza 1 masina fiind subturata asta insemnand 1500rpm si la schimbarea vitezei 2 accelerez motor scoate un sunet ca la motorul diesel se mai aude la cineva asa?
- Gurau Alexandru
- pasionat
- Mesaje: 102
- Membru din: Sâm 02-Iun-2007 23:16
- Localitate: Buftea
Ceva asemanator se aude si la mine, in special iarna, si in zilele mai reci cand e motorul rece, se aude de cand am luat-o (20000km). La relanti, scoasa din viteza se aude din spatele motorului ca si cum ar bate ceva. Daca trag spre mine de schimbator (ca si cum as vrea sa bag in a I-a) nu se mai aude. Probabil e ceva de la cutie... Pana acum nu am sesizat nici o problema, in afara de zgomotul de la relanti, care si ala nu se aude tot timpul. Ma gandesc ca daca ar fi intradevar ceva in neregula ar trebui sa se manifeste si la turatii mai mari.
-
- just curious
- Mesaje: 9
- Membru din: Sâm 16-Aug-2008 17:01
- Localitate: Cluj-Napoca
Salut, referitor la zgomote ciudate...inainte sa va impacientati.Exista o bara de metal de la roata la roata pe fata. are rol de scut.odata lovita bara se indoaie si atinge cutia de viteze caz in care la plecare de pe loc sau in panta baraie rau de tot.se repara simplu...puneti mana pe ciocan si aranjati-o(daca stiti ce faceti) daca nu vira la service sa dea aia doua ciocane (mie mi-au facut-o gratis ...)
Am si eu o problema. Imi face un zgomot ciudat la relanti (un zgomot parca freacĂŁ ceva, nu bate) , in momentul cand turez un pic motorul zgomotul dispare.
La inceput acest zgomot s-a auziti numai la prima pornire (dimineata), acum se aude tot timpul. Ce poate sa fie?
Ceea ce stiu e ca nu e de la fulie pt. ca aia suna altfel, am scimbat-o anul trecut.
Si inca ceva anormal - s-a intamplat ca la stationare (cu motorul in relanti si AC pornit) compresorul de la AC sa cupleze si sa decupleze la interval de 30-40 sec.
Astept pareri/raspunsuri. Multumesc
La inceput acest zgomot s-a auziti numai la prima pornire (dimineata), acum se aude tot timpul. Ce poate sa fie?
Ceea ce stiu e ca nu e de la fulie pt. ca aia suna altfel, am scimbat-o anul trecut.
Si inca ceva anormal - s-a intamplat ca la stationare (cu motorul in relanti si AC pornit) compresorul de la AC sa cupleze si sa decupleze la interval de 30-40 sec.

Astept pareri/raspunsuri. Multumesc
- Gurau Alexandru
- pasionat
- Mesaje: 102
- Membru din: Sâm 02-Iun-2007 23:16
- Localitate: Buftea
Zgomotul, inca n-am reusit sa-l localizez, se aude in principiu doar cu motorul rece, dar de cand s-a racit afara se aude mai tot timpul... Totusi in 20000km de cand e masina la mine nu pare sa genereze vreo problema in mers sau sa se agraveze... dar ar fi bine de aflat ce se intampla.
Aerul conditionat cupleaza si decupleaza mai rar sau mai des in functie de treapta ventilatorului, temperatura de afara si cat de frig vrei sa fie (max sau mai putin max) 30-40 sec zic ca e o perioada rezonabila, cel putin asa face la mine daca ventilatorul e pe prima treapta si nu dau frig la max sau afara nu sunt 35grade. Incearca niste combinatii si vezi ce se intampla...
Aerul conditionat cupleaza si decupleaza mai rar sau mai des in functie de treapta ventilatorului, temperatura de afara si cat de frig vrei sa fie (max sau mai putin max) 30-40 sec zic ca e o perioada rezonabila, cel putin asa face la mine daca ventilatorul e pe prima treapta si nu dau frig la max sau afara nu sunt 35grade. Incearca niste combinatii si vezi ce se intampla...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11818
Cel mai nou membru alexanes