Modificari Citroen C1 !
Moderator: Echipa Tehnica
Am si eu o intrebare pt adeptii tunningului:Daca va cumparati o masina si nu sunteti multumiti de motorul sau si de capacitatile lui, nu sunteti multumiti de roti si le schimbati punand cauciucuri mai late, de caroserie pe care o revopsiti sau lipiti pe ea diverse, sau atasati eleroane, de interior unde schimbati scaune, lumini in bord, ceasuri, pedale, etc....De ce mai cumparati masina respectiva si ce va atrage la ea in momentul in care o cumparati daca incepand cu a doua zi incercati sa schimbati tot?
u fo real? tunningul nu inseamna doar schimbarea masinii ptr k nu iti place .. parerea mea e ca fiecare vrea sa aiba o masina unica .. si asta se face "foarte simplu" prin tunning ..
fiecare masina are formele ei .. iar tunningul arata diferit pe fiecare masina .. deci intai iti alegi o masina care iti place si dupa o faci unica ..
fiecare masina are formele ei .. iar tunningul arata diferit pe fiecare masina .. deci intai iti alegi o masina care iti place si dupa o faci unica ..
tuningul e o chestie pe care o faci din pura pasiune. in timp ce alti prieteni de-ai mei sparg banii prin cluburi sau pe excursii (exemple), eu bag bani in masina pt. ca asta imi place cu adevarat. am mai scris pe aici pe forum ca intentionez sa imi iau in toamna un Swift Sport. crezi ca pe acela il las la fel? fii sigur ca nu
! deja mi-am facut lista: plafon+oglinzi albe (la vopsitor de data asta), jantele poate nu le fac albe, bara de rigidizare, filtru aer K&N (dar cred ca pun kit de inductie de data asta), evacuare completa Sebring/Remus, bujiile de iridiu. plus niste jante albe OZ WRC Superturismo pe 16" pe care sa pun gumele de iarna.

Sa lucrezi la exterior - inseamna personalizarea masinii.
Sa lucrezi la motor - inseamna sa lasi cu gura cascata altii cu masini de multe mii de euro peste cat ai platit pentru a ta.
Un aygo + supercharger = ~8500+4000 superchargerul = 125 bhp
Asta inseamna 0-100 in 8 secunde. Deci, la 12 mii, faci peste ce face o masina de 20 de mii de euro. Si ma refer la hot hatches.
Si o faci pentru ca ti-o faci asa cum vrei, nu ti-o cumperi facuta ca nelu de la tzara si gigel de la scara 2:)
Sa lucrezi la motor - inseamna sa lasi cu gura cascata altii cu masini de multe mii de euro peste cat ai platit pentru a ta.
Un aygo + supercharger = ~8500+4000 superchargerul = 125 bhp
Asta inseamna 0-100 in 8 secunde. Deci, la 12 mii, faci peste ce face o masina de 20 de mii de euro. Si ma refer la hot hatches.
Si o faci pentru ca ti-o faci asa cum vrei, nu ti-o cumperi facuta ca nelu de la tzara si gigel de la scara 2:)
te inteleg perfect, pt. ca asa este masina pt. o multime de oameni. pt. mine (si multi altii) in schimb, e un hobby. cel mai important hobby. aproape zilnic ies noaptea doar de dragul de a ma plimba. cand ma opresc la semafor si vad oameni care se uita la jante, sau intorc capul cand aud zgomotul de toba sport pe o masinutza asa de mica, parca creste inima in mine
. cel putin folia aia care imita fibra de carbon pe capota, a fost laudata de atatea ori incat nici eu nu ma asteptam. de la observatii in trafic de genul "Misto tare, frate!" pana la oameni care o pipaie in parcare cand vad ca e in relief. (si e doar o amaratde autocolant
).
la mine cam tot ce fac e legat de masina. de la achizitia de scule "de marca", pana la alegerea uleiului, lichidului de parbriz sau a odorizantului.
doar finalul de la toba aia l-am scos, ajustat si pus la loc de vreo 5-6 ori (de-a lungul a 3-4 saptamani) pana l-am facut sa arate asa cum imi placea mie, adica perfect :P .


la mine cam tot ce fac e legat de masina. de la achizitia de scule "de marca", pana la alegerea uleiului, lichidului de parbriz sau a odorizantului.
doar finalul de la toba aia l-am scos, ajustat si pus la loc de vreo 5-6 ori (de-a lungul a 3-4 saptamani) pana l-am facut sa arate asa cum imi placea mie, adica perfect :P .
La fel si la mine, night rides as vrea sa fac mai multe, timpul nu imi permite din pacate, cand stai la semafor, sau cand mergi pe strada si se uita lumea la masina.
O groaza de vecini au venit si mi-au spus ca le place, ca ce masina e etc. Acum s-a prins buba si de vecinii prietenei mele
In trafic fac unii niste ochi O-o cand vad cat de late sunt rotile, si cu toate astea parca e din fabrica asa.
O groaza de vecini au venit si mi-au spus ca le place, ca ce masina e etc. Acum s-a prins buba si de vecinii prietenei mele

In trafic fac unii niste ochi O-o cand vad cat de late sunt rotile, si cu toate astea parca e din fabrica asa.
Crisskro scrie:Sa lucrezi la exterior - inseamna personalizarea masinii.
Sa lucrezi la motor - inseamna sa lasi cu gura cascata altii cu masini de multe mii de euro peste cat ai platit pentru a ta.
Un aygo + supercharger = ~8500+4000 superchargerul = 125 bhp
Asta inseamna 0-100 in 8 secunde. Deci, la 12 mii, faci peste ce face o masina de 20 de mii de euro. Si ma refer la hot hatches.
Si o faci pentru ca ti-o faci asa cum vrei, nu ti-o cumperi facuta ca nelu de la tzara si gigel de la scara 2:)
Tu vb serios sau faci misto?
Nu contest faptul ca nu ar exista un astfel de kit, insa trebuie sa fii un pic inconstient sa pui supercharger sa maresti puterea la 125CP(asta mi se pare cam tras de par) si sa nu umblii la suspensii, rigidizare, frane, kit ambreiaj, volanta, etc etc!!
Cand tragi linia cred ca o sa te apropii de un Susuzi Swift sport care n-are ce discuta cu buburuza de Aygo!
PS: Aygo costa 8000 EUR? Eu fara 10k n-am vazut noi!
Cand tragi linia cred ca o sa te apropii de un Susuzi Swift sport care n-are ce discuta cu buburuza de Aygo!
PS: Aygo costa 8000 EUR? Eu fara 10k n-am vazut noi!
Pai.. sa o luam asa.
Bara de rigidizare, filtru de aer, evacuare, supercharger, jante 15' 6.5J cu 195/45 R15, suspensia lasata 3 cm, frane kit brembo (doar un exemplu), ambreiaj de yaris.
Ti se pare exagerat? Mie nu. Doar pretul la supercharger
Acum:
Supercharger cica ar face 0-100 in 7 si ceva (sub 7.5) la 125 bhp.
Turbo kit ar face 0-100 in 8 (daca nu patineaza ambreiajul si nu e prea mare scartait) la 110-115 bhp.
Supercharger costa in jur de 4000 de euro si contine mai multe chestii, nu stiu exact care, dar pretul mi se pare exagerat.
Turbo kit pe de alta parte, costa in jur de 1500 de euro, cu piesele cumparate de cel care a montat.
Partea frumoasa e ca daca sunt conduse normal, nu creste consumul. In o dacie poti sa trantestu un motor de BMW, dar tot dacie ramane (nu abs, nu servo nu nimic).
Bara de rigidizare, filtru de aer, evacuare, supercharger, jante 15' 6.5J cu 195/45 R15, suspensia lasata 3 cm, frane kit brembo (doar un exemplu), ambreiaj de yaris.
Ti se pare exagerat? Mie nu. Doar pretul la supercharger

Acum:
Supercharger cica ar face 0-100 in 7 si ceva (sub 7.5) la 125 bhp.
Turbo kit ar face 0-100 in 8 (daca nu patineaza ambreiajul si nu e prea mare scartait) la 110-115 bhp.
Supercharger costa in jur de 4000 de euro si contine mai multe chestii, nu stiu exact care, dar pretul mi se pare exagerat.
Turbo kit pe de alta parte, costa in jur de 1500 de euro, cu piesele cumparate de cel care a montat.
Partea frumoasa e ca daca sunt conduse normal, nu creste consumul. In o dacie poti sa trantestu un motor de BMW, dar tot dacie ramane (nu abs, nu servo nu nimic).
Pai daca si-o face cineva la noi, eu o sa fiu primu 
Dar deocamdata astept sa vad toate detaliile, nu ma arunc sa fac tampenii.
Tipul cu turbo nu stiu sa isi fi rescris softul, dar tot ce e posibil. Deocamdata circula cu ea de 1 an si nu are probleme la motor sau transmisie (in afara de patinatul ambreiajului). Doar ca primul turbo a fost SH si i s-a stricat, acum a montat altul.

Dar deocamdata astept sa vad toate detaliile, nu ma arunc sa fac tampenii.
Tipul cu turbo nu stiu sa isi fi rescris softul, dar tot ce e posibil. Deocamdata circula cu ea de 1 an si nu are probleme la motor sau transmisie (in afara de patinatul ambreiajului). Doar ca primul turbo a fost SH si i s-a stricat, acum a montat altul.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot