Modificari Citroen C1 !

Forum de discutii generale despre Citroen C1. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

Mishoo
pasionat
Mesaje: 243
Membru din: Mar 11-Mar-2008 14:07
Localitate: Bucuresti

Mesajde Mishoo » Lun 12-Mai-2008 22:22

Am si eu o intrebare pt adeptii tunningului:Daca va cumparati o masina si nu sunteti multumiti de motorul sau si de capacitatile lui, nu sunteti multumiti de roti si le schimbati punand cauciucuri mai late, de caroserie pe care o revopsiti sau lipiti pe ea diverse, sau atasati eleroane, de interior unde schimbati scaune, lumini in bord, ceasuri, pedale, etc....De ce mai cumparati masina respectiva si ce va atrage la ea in momentul in care o cumparati daca incepand cu a doua zi incercati sa schimbati tot?

owystyle
simpatizant
Mesaje: 90
Membru din: Mie 15-Aug-2007 11:53
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde owystyle » Mar 13-Mai-2008 09:32

u fo real? tunningul nu inseamna doar schimbarea masinii ptr k nu iti place .. parerea mea e ca fiecare vrea sa aiba o masina unica .. si asta se face "foarte simplu" prin tunning ..

fiecare masina are formele ei .. iar tunningul arata diferit pe fiecare masina .. deci intai iti alegi o masina care iti place si dupa o faci unica ..

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mar 13-Mai-2008 12:02

tuningul e o chestie pe care o faci din pura pasiune. in timp ce alti prieteni de-ai mei sparg banii prin cluburi sau pe excursii (exemple), eu bag bani in masina pt. ca asta imi place cu adevarat. am mai scris pe aici pe forum ca intentionez sa imi iau in toamna un Swift Sport. crezi ca pe acela il las la fel? fii sigur ca nu :lol: ! deja mi-am facut lista: plafon+oglinzi albe (la vopsitor de data asta), jantele poate nu le fac albe, bara de rigidizare, filtru aer K&N (dar cred ca pun kit de inductie de data asta), evacuare completa Sebring/Remus, bujiile de iridiu. plus niste jante albe OZ WRC Superturismo pe 16" pe care sa pun gumele de iarna.

Crisskro
pasionat
Mesaje: 227
Membru din: Mie 16-Apr-2008 16:12
Localitate: Timisoara

Mesajde Crisskro » Sâm 17-Mai-2008 22:28

Sa lucrezi la exterior - inseamna personalizarea masinii.
Sa lucrezi la motor - inseamna sa lasi cu gura cascata altii cu masini de multe mii de euro peste cat ai platit pentru a ta.

Un aygo + supercharger = ~8500+4000 superchargerul = 125 bhp
Asta inseamna 0-100 in 8 secunde. Deci, la 12 mii, faci peste ce face o masina de 20 de mii de euro. Si ma refer la hot hatches.

Si o faci pentru ca ti-o faci asa cum vrei, nu ti-o cumperi facuta ca nelu de la tzara si gigel de la scara 2:)

Mishoo
pasionat
Mesaje: 243
Membru din: Mar 11-Mar-2008 14:07
Localitate: Bucuresti

Mesajde Mishoo » Dum 18-Mai-2008 09:53

Mda...in fine...Pt mine masina e un mijloc de deplasare mai facila decat mersul pe jos.

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Dum 18-Mai-2008 10:37

te inteleg perfect, pt. ca asa este masina pt. o multime de oameni. pt. mine (si multi altii) in schimb, e un hobby. cel mai important hobby. aproape zilnic ies noaptea doar de dragul de a ma plimba. cand ma opresc la semafor si vad oameni care se uita la jante, sau intorc capul cand aud zgomotul de toba sport pe o masinutza asa de mica, parca creste inima in mine :lol: . cel putin folia aia care imita fibra de carbon pe capota, a fost laudata de atatea ori incat nici eu nu ma asteptam. de la observatii in trafic de genul "Misto tare, frate!" pana la oameni care o pipaie in parcare cand vad ca e in relief. (si e doar o amaratde autocolant :lol: ).
la mine cam tot ce fac e legat de masina. de la achizitia de scule "de marca", pana la alegerea uleiului, lichidului de parbriz sau a odorizantului.
doar finalul de la toba aia l-am scos, ajustat si pus la loc de vreo 5-6 ori (de-a lungul a 3-4 saptamani) pana l-am facut sa arate asa cum imi placea mie, adica perfect :P .

Crisskro
pasionat
Mesaje: 227
Membru din: Mie 16-Apr-2008 16:12
Localitate: Timisoara

Mesajde Crisskro » Lun 19-Mai-2008 09:49

La fel si la mine, night rides as vrea sa fac mai multe, timpul nu imi permite din pacate, cand stai la semafor, sau cand mergi pe strada si se uita lumea la masina.
O groaza de vecini au venit si mi-au spus ca le place, ca ce masina e etc. Acum s-a prins buba si de vecinii prietenei mele :D
In trafic fac unii niste ochi O-o cand vad cat de late sunt rotile, si cu toate astea parca e din fabrica asa.

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Lun 19-Mai-2008 10:28

Crisskro scrie:Sa lucrezi la exterior - inseamna personalizarea masinii.
Sa lucrezi la motor - inseamna sa lasi cu gura cascata altii cu masini de multe mii de euro peste cat ai platit pentru a ta.

Un aygo + supercharger = ~8500+4000 superchargerul = 125 bhp
Asta inseamna 0-100 in 8 secunde. Deci, la 12 mii, faci peste ce face o masina de 20 de mii de euro. Si ma refer la hot hatches.

Si o faci pentru ca ti-o faci asa cum vrei, nu ti-o cumperi facuta ca nelu de la tzara si gigel de la scara 2:)


Tu vb serios sau faci misto?

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Lun 19-Mai-2008 10:32

nu face misto, kitul respectiv, supercharger + intercooler se gaseste in Anglia. baietii se lauda ca ar fi si destul de fiabil datorita faptului ca este o crestere foarte liniara a puterii/acceleratiei si atunci stressurile din transmisie nu ar fi atat de mari. (zic ei, eu nu prea ii cred :lol: )

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Lun 19-Mai-2008 10:41

Nu contest faptul ca nu ar exista un astfel de kit, insa trebuie sa fii un pic inconstient sa pui supercharger sa maresti puterea la 125CP(asta mi se pare cam tras de par) si sa nu umblii la suspensii, rigidizare, frane, kit ambreiaj, volanta, etc etc!!
Cand tragi linia cred ca o sa te apropii de un Susuzi Swift sport care n-are ce discuta cu buburuza de Aygo!

PS: Aygo costa 8000 EUR? Eu fara 10k n-am vazut noi!

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Lun 19-Mai-2008 10:54

daca scoate 8s pana la suta, cam are ce discuta cu Swiftul (8.9), macar in linie dreapta. oricum, trebuie sa recunosti ca e mult mai funny sa "dai ceata" cuiva cu buburuza decat cu Swiftul care se cam stie ca fuge. e surpriza maxima. :wink:

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Lun 19-Mai-2008 10:59

Pai daca tot vreau sa fac surprize maxime, iau o dacie 1300 si sa vezi atunci surprize!!
Fiecare cu ale lui insa...

Oricum masina aia sa ia 8 secunde nu o faci doar cu 8500 + 4000!

Crisskro
pasionat
Mesaje: 227
Membru din: Mie 16-Apr-2008 16:12
Localitate: Timisoara

Mesajde Crisskro » Mar 20-Mai-2008 08:22

Pai.. sa o luam asa.
Bara de rigidizare, filtru de aer, evacuare, supercharger, jante 15' 6.5J cu 195/45 R15, suspensia lasata 3 cm, frane kit brembo (doar un exemplu), ambreiaj de yaris.
Ti se pare exagerat? Mie nu. Doar pretul la supercharger :D

Acum:
Supercharger cica ar face 0-100 in 7 si ceva (sub 7.5) la 125 bhp.
Turbo kit ar face 0-100 in 8 (daca nu patineaza ambreiajul si nu e prea mare scartait) la 110-115 bhp.

Supercharger costa in jur de 4000 de euro si contine mai multe chestii, nu stiu exact care, dar pretul mi se pare exagerat.
Turbo kit pe de alta parte, costa in jur de 1500 de euro, cu piesele cumparate de cel care a montat.

Partea frumoasa e ca daca sunt conduse normal, nu creste consumul. In o dacie poti sa trantestu un motor de BMW, dar tot dacie ramane (nu abs, nu servo nu nimic).

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mar 20-Mai-2008 08:56

Stii ca e doar teorie ce zici tu acolo....:).
La soft te-ai gandit? Ca doar nu o sa mergi cu acelasi soft daca pui intercooler si turbo :)
Sunt f curios daca si-o face cineva asa ceva la noi, cum fuge masina aia si costurile totale!

Crisskro
pasionat
Mesaje: 227
Membru din: Mie 16-Apr-2008 16:12
Localitate: Timisoara

Mesajde Crisskro » Mar 20-Mai-2008 08:59

Pai daca si-o face cineva la noi, eu o sa fiu primu :D
Dar deocamdata astept sa vad toate detaliile, nu ma arunc sa fac tampenii.
Tipul cu turbo nu stiu sa isi fi rescris softul, dar tot ce e posibil. Deocamdata circula cu ea de 1 an si nu are probleme la motor sau transmisie (in afara de patinatul ambreiajului). Doar ca primul turbo a fost SH si i s-a stricat, acum a montat altul.


Înapoi la “Citroen C1”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11810
    Cel mai nou membru Cliquot