FILTRUL PANEL DE LA K&N ARE UN DEFECT DE PROIECTARE!!!

Forum de discutii generale despre Citroen C1. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

FILTRUL PANEL DE LA K&N ARE UN DEFECT DE PROIECTARE!!!

Mesajde XENON » Mar 20-Mai-2008 14:04

http://www.kandn.com/images/l/33-2131.jpg

azi l-am primit prin posta din UK si am observat problema. la inceput am crezut ca mi-au trimis un filtru gresit sau ca eu am gresit comanda. ei bine, se observa f. bine si in poza de mai sus (care este de pe saitul K&N) problema. acel sant din jurul filtrului nu corespunde amprentei capacului carcasei de filtru. astfel, acel sant ar fi trebuit sa fie continuu, pe intreaga circumferinta a filtrului si doar cu doua mici intreruperi. din cauza asta carcasa se inchide destul de fortat peste filtru, in partea dreapta (unde este localizat defectul. nu stiu daca m-am facut clar inteles, dar garantez ca am dreptate. pur si simplu nu imi vine sa cred ca nimeni nu si-a dat seama de acest lucru pana acum, si ma refer aici mai ales la cei din strainatate care au facut modificarea asta in numar mai mare.

nu sunt probleme de etansare, dar e FOARTE posibil ca la un moment dat carcasa filtrului sa cedeze.

Avatar utilizator
ram84
pasionat
Mesaje: 365
Membru din: Sâm 06-Ian-2007 18:56
Localitate: Rm.Valcea/Bucuresti

Mesajde ram84 » Mar 20-Mai-2008 15:02

Cand am pus eu filtrul, tipul care l-a montat in locas n-a sesizat nimic, la pus acolo si a inchis imediat carcasa...si normal, era acelasi filtru...

Sa speram ca nu cedeaza nimic :D
In Bucuresti mersul cu metroul/pe jos este obligatoriu :)

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mar 20-Mai-2008 15:31

e, mecanicii stii cum sunt. daca ceva nu s-a rupt, inseamna ca merge. dar daca cumva se rup pinii din plastic care tin clemele metalice in partea de jos va trebui schimbat tot airbox-ul, si cred ca e peste 500lei.

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mar 20-Mai-2008 15:51

am sunat la peugeot sa vad cat ar costa cutia in caz ca s-ar rupe vreo clema. costa 16 MILIOANE DE LEI VECHI :shock: :shock: :shock: la ATS sigur e si mai mult.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 20-Mai-2008 17:19

si nu gasesti nici o scula sau sdv cu care sa faci acel canal? oricum, acum dupa ce a presat carcasa in el a ramas amprenta pe unde ar trebui sa vina acel sant...

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mar 20-Mai-2008 21:17

da, as putea sa fac eu santul, amprenta chiar a ramas, dar pur si simplu mi se pare complet aiurea sa fac improvizatii, la un filtru pe care l-am comandat intocmai ca sa se potriveasca fara modificari. :evil: deocamdata sta asa mai presat, dar cred ca maine imi comand un filtru normal Mahle si gata. o fi mai permisiv filtrul K&N dar pliurile sunt mult mai mici fata de Mahle si suprafata mult mai mare de absorbtie compenseaza debitul.

inca ceva: fata de filtrul de origine DENSO, cel Mahle e mai mult "sport". puse ambele in lumina soarelui se vede f. clar diferenta.

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mie 21-Mai-2008 21:17

AM AJUNS LA CONCLUZIA CA E UN PRODUS TIPIC AMERICAN, ADICA BULLSHIT!!! :evil: nu numai ca e prost proiectat (chestie care nu s-ar fi intamplat NICIODATA la un producator de filtre cu pretentii, sa arunci pur si simplu un produs pe piata fara sa ai macar bunul simt sa vezi daca potriveste pe masina. DAR, CEL MAI IMPORTANT este faptul ca am vazut cu ochii mei ce chestie de rahat e un filtru sport. faptul ca e subtire n-ar fi o problema (fiind impregnat cu respectivul ulei) problema e ca materialul, bumbacul acela cu care se lauda ei, nu e perfect uniform. e un fel de tifon (ca si tifonul tot din bumbac e facut). din loc in loc, mai ales la muchiile lamelelor, unde sunt indoite, se vad gauri atat de mari incat ai putea introduce varful unui ac prin ele. pur si simplu se vede prin partea cealalta. nu trebuie sa ai nici o conostiinta de ordin tehnic pt. a-ti da seama ca pe acolo va intra praful in stil barbar. cu alte cuvinte, UZURA MAXIMA. masina clar merge mai bine, nu e "placebo", se simte si la turatii joase - asa cum a spus si ram84 - dar consecintele sigur vor fi dintre cele mai rele in timp. o sa consider pur si simplu ca mi-au cazut din buzunar 200lei, asta e, invat si eu din propriile greseli, va recomand sa invatati si voi din greseala mea si sa nu faceti experimente. multumesc lui D-zeu ca datorita erorii de proiectare am analizat mai bine "sita" (ca filtru nu prea pot sa il numesc) si nu am apucat sa parcurg decat vreo 10-15km cu el.
nici nu vreau sa ma gandesc cum filtreaza alte asa-zise filtre daca K&N e considerata cea mai buna marca din bransa.

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mie 21-Mai-2008 22:16

depune plangere in legatura cu filtrul respectiv la ei in uk (telefonic mail, formular) sunt sanse mari ca sa ti se rezolve problema (banii inapoi sau filtru calumea, dar cum filtru banuiesc ca nu este...). Oricum, de pierdut nu ai nimica. eu zic sa nu te resemnezi. Daca mie mi s-a dat banii inapoi pe un set de jante 2nd hand luate din dezmembrari fara bon fara factura, luate de jumate de an si mi i-au dat inapoi fara comentarii, eu zic ca cu atat mai mult o firma importanta de produse de tuning se va simti. Nu fi agresiv in text, dar exprima-ti mirarea completa cum ca "nu credeai posibil ca produsul unei firme de rangul K&N sa aiba astfel de defecte" si eu zic ca treaba se va rezolva. Sa nu uitam: desi se fura peste tot, ei macar nu is romani :wink:
"If in doubt, flat out!"

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mie 21-Mai-2008 22:17

inca ceva: stiu ca pentru 200 ron nu merita sa te bagi... dar te vei simti mult mai bine (dpdv psihologic). Aia merita. Nu o sa te mai simti furat
"If in doubt, flat out!"

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Joi 22-Mai-2008 07:33

ei mi-au zis clar ca pot returna produsul (ei mi-au propus dupa ce le-am explicat problema), urmand sa pierd doar costul transportului (spre mine si dinspre mine), dar e prea tarziu, ca deja am apucat sa il modific. adica am vrut sa ii fac santul acela in zona in care lipsea, dar am renuntat cand am observat mai bine materialul filtrant. deci, to late. :cry:

Avatar utilizator
ram84
pasionat
Mesaje: 365
Membru din: Sâm 06-Ian-2007 18:56
Localitate: Rm.Valcea/Bucuresti

Mesajde ram84 » Joi 22-Mai-2008 17:27

Eu am parcurs ceva km de cand l-am pus si deocamdata nu am vazut sa fi avut probleme din cauza lui. O sa ma uit si eu mai bine la el, si o sa pun pe cel standard daca e tot asa "gaurit" :-k
In Bucuresti mersul cu metroul/pe jos este obligatoriu :)

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Joi 22-Mai-2008 18:04

dap. a fost gresala ta ca te-ai apucat sa il modifici.
"If in doubt, flat out!"

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Joi 22-Mai-2008 18:30

probleme chiar nu aveau cum sa apara in 10-20.000km. nu putem spune ca nu opreste chiar nimic, pt. daca ar fi in asemenea hal nu le-ar mai pune nimeni. doar ca pe termen lung sigur nu face bine. plus ca la tine ram, e posibil sa se mai fi obturat din cauza prafului si sa nu iti dai seama. poate am sa mai fac o incercare cu un filtru BMC sau Pipercross. la Pipercross, cel putin, materialul filtrant e cu totul diferit, e un fel de burete. oricum nu mai cumpar fara a-l vedea bine de tot inainte.

Crisskro
pasionat
Mesaje: 227
Membru din: Mie 16-Apr-2008 16:12
Localitate: Timisoara

Mesajde Crisskro » Lun 26-Mai-2008 08:27

ram84 scrie:Eu am parcurs ceva km de cand l-am pus si deocamdata nu am vazut sa fi avut probleme din cauza lui. O sa ma uit si eu mai bine la el, si o sa pun pe cel standard daca e tot asa "gaurit" :-k


Macar se simte ca e acolo? Urca mai repede in ture sau ceva?

Avatar utilizator
ram84
pasionat
Mesaje: 365
Membru din: Sâm 06-Ian-2007 18:56
Localitate: Rm.Valcea/Bucuresti

Mesajde ram84 » Lun 26-Mai-2008 08:47

Crisskro scrie:
ram84 scrie:Eu am parcurs ceva km de cand l-am pus si deocamdata nu am vazut sa fi avut probleme din cauza lui. O sa ma uit si eu mai bine la el, si o sa pun pe cel standard daca e tot asa "gaurit" :-k


Macar se simte ca e acolo? Urca mai repede in ture sau ceva?


Dupa ca ma cita si Xenon :D , am scris mai demult ca asa a fost prima impresie. Trage mai bine si la turatii mici, iar la peste 4000rpm incepe suieratul lui specific, zici ca mai ai putin si decolazi. Faina senzatie :D
In Bucuresti mersul cu metroul/pe jos este obligatoriu :)


Înapoi la “Citroen C1”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO