oare de ce...
Moderator: Echipa Tehnica
oare de ce...
... fara nici un motiv clar fata se ridica mult mai greu decat spatele? adica ieri s-a comportat perfect normal si azi fata se ridica dupa aprox. 3-5 minute! si am mai constatat si o mica pierdere de LHM. din acest motiv am inlocuit niste conducte de retur care aveau ceva pierderi. e vorba de conductele din vecinatatea vasului de LHM (conducte originale SH in stare buna). diferenta intre coductele vechi si cele noi e dimensiunea: cele "noi" sunt mai subtiri. oricum am vazut ca cele care aveau pierderi erau destul de grosolan inadite si formate din 2-3 bucati. dupa schimbare se intampla urmatoarele:
1)pompa tacane la 23-25 de secunde fata de 1-2 sec. cat era inainte
2)dozatorul NU mai fasaie, decat ff slab, la actionarea franei (inainte era un mic spray :P )
3)dupa oprire coboara in aprox. 2 ore fata de cele 15 secunde(!!!!) cat se mentinea dupa oprirea motorului, inainte de inlucuirea furtunelor.
4)coboara si urca foarte repede de la inaltimea max. la cea min. si invers (atat fata cat si spatele)
problema este: la pozitia normala (intermediara) spatele ajunge repede la inaltimea normala, dar fata intarzie destul de mult, asta in conditiile in care pana mai ieri fata urca prima data in maxim 15sec. de la pornirea motorului la rece. ce sa verific? unde sa caut?
multumesc!
p.s.: am facut si aerisirea cu surubul de 12
1)pompa tacane la 23-25 de secunde fata de 1-2 sec. cat era inainte
2)dozatorul NU mai fasaie, decat ff slab, la actionarea franei (inainte era un mic spray :P )
3)dupa oprire coboara in aprox. 2 ore fata de cele 15 secunde(!!!!) cat se mentinea dupa oprirea motorului, inainte de inlucuirea furtunelor.
4)coboara si urca foarte repede de la inaltimea max. la cea min. si invers (atat fata cat si spatele)
problema este: la pozitia normala (intermediara) spatele ajunge repede la inaltimea normala, dar fata intarzie destul de mult, asta in conditiile in care pana mai ieri fata urca prima data in maxim 15sec. de la pornirea motorului la rece. ce sa verific? unde sa caut?
multumesc!
p.s.: am facut si aerisirea cu surubul de 12
- cristian_v
- pasionat
- Mesaje: 264
- Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
- Localitate: nantes
sitele sunt spalate si curatate, LHM-ul e schimbat recent. nu am avut probleme. faptul ca fata refuza sa se ridice e recent si aparent fara motiv. anomalia se manifesta doar in pozitia intermediara (normala de rulaj) a manetei de reglare a suspensiei. repet: in treapta inferioara si treapta superioara cat si in cea de service (cea mai inalta) masina coboara/se ridica foarte repede. pompa lucreaza. e vreo metoda mai speciala de a curata corectorul de inaltime din partea din fata?
- stan cristian
- pasionat
- Mesaje: 530
- Membru din: Mie 30-Iun-2004 22:30
- Localitate: ploiesti
- stan cristian
- pasionat
- Mesaje: 530
- Membru din: Mie 30-Iun-2004 22:30
- Localitate: ploiesti
il cureti mai intai pe exterior cu benzina sau diluant , ca sa-l cureti pe interior trebuie sa-l desfaci , scoti cele doua protectii din cauciuc sub ele sunt doua inele metalice , le scoti cu atentie sa nu ciupesti membranele pe care sunt asezate , mai desfaci piulita din capatul axului si scoti membrana , sub ea se afla inca o saiba cu un arculet ,o sguranta , o saiba f subtire , le scoti si tragi axul afara din corpul dozatorului, speli toate piesele cu diluant sau benzina si le suflii cu aer , la montaj sa ungi axul cu lichid hidraulic , succes
,, WE MAKE HONEY OUT OF DOGSHIT , MIRACLES TAKE LONGER AND COST A LOT MORE ,,
nutzu313 scrie:sitele sunt spalate si curatate, LHM-ul e schimbat recent. nu am avut probleme. faptul ca fata refuza sa se ridice e recent si aparent fara motiv. anomalia se manifesta doar in pozitia intermediara (normala de rulaj) a manetei de reglare a suspensiei. repet: in treapta inferioara si treapta superioara cat si in cea de service (cea mai inalta) masina coboara/se ridica foarte repede. pompa lucreaza. e vreo metoda mai speciala de a curata corectorul de inaltime din partea din fata?
Exact aceeasi problema o am si eu la xantia mea.Nu se ridica in pozitia "normal"; intai o ridic pe maxiam si apoi o las pe normal si e ok.Cred ca problema e in corectorul de inaltime.Este dificila operatiunea de demontare si montare a acestui corector?
- cristian_v
- pasionat
- Mesaje: 264
- Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
- Localitate: nantes
am rezolvat-o!
am trecut prin cateva emotii, deoarece masina a fost suspendata pe niste butuci, su nu am avit deloc o pozitie confortabila. credeam ca nu mai potrivesc fiarele alea. defectul: era sarita piesa aceea de plastic (nu stiu cum ii zice) si multa,multa mizerie. dupa ce le-am pus la loc masina se ridica normal. multam fain pentru ajutor la toti!

- cristian_v
- pasionat
- Mesaje: 264
- Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
- Localitate: nantes
nutzu313 scrie:am rezolvat-o!am trecut prin cateva emotii, deoarece masina a fost suspendata pe niste butuci, su nu am avit deloc o pozitie confortabila. credeam ca nu mai potrivesc fiarele alea. defectul: era sarita piesa aceea de plastic (nu stiu cum ii zice) si multa,multa mizerie. dupa ce le-am pus la loc masina se ridica normal. multam fain pentru ajutor la toti!
vezi ca o sa sara din nou probabil. Mai bine e sa o inlocuiesti, nu costa prea mult
Înapoi la “Hidraulica - Xantia”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11821
Cel mai nou membru Shraunrst