oare de ce...

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

oare de ce...

Mesajde nutzu313 » Mar 20-Mai-2008 19:20

... fara nici un motiv clar fata se ridica mult mai greu decat spatele? adica ieri s-a comportat perfect normal si azi fata se ridica dupa aprox. 3-5 minute! si am mai constatat si o mica pierdere de LHM. din acest motiv am inlocuit niste conducte de retur care aveau ceva pierderi. e vorba de conductele din vecinatatea vasului de LHM (conducte originale SH in stare buna). diferenta intre coductele vechi si cele noi e dimensiunea: cele "noi" sunt mai subtiri. oricum am vazut ca cele care aveau pierderi erau destul de grosolan inadite si formate din 2-3 bucati. dupa schimbare se intampla urmatoarele:
1)pompa tacane la 23-25 de secunde fata de 1-2 sec. cat era inainte
2)dozatorul NU mai fasaie, decat ff slab, la actionarea franei (inainte era un mic spray :P )
3)dupa oprire coboara in aprox. 2 ore fata de cele 15 secunde(!!!!) cat se mentinea dupa oprirea motorului, inainte de inlucuirea furtunelor.
4)coboara si urca foarte repede de la inaltimea max. la cea min. si invers (atat fata cat si spatele)
problema este: la pozitia normala (intermediara) spatele ajunge repede la inaltimea normala, dar fata intarzie destul de mult, asta in conditiile in care pana mai ieri fata urca prima data in maxim 15sec. de la pornirea motorului la rece. ce sa verific? unde sa caut?
multumesc!
p.s.: am facut si aerisirea cu surubul de 12

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

Mesajde nutzu313 » Mie 21-Mai-2008 18:36

e posibil sa fie de la corectorul de inaltime? cum il pot curata?

Avatar utilizator
cristian_v
pasionat
Mesaje: 264
Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
Localitate: nantes

Mesajde cristian_v » Joi 22-Mai-2008 08:02

nutzu313 scrie:e posibil sa fie de la corectorul de inaltime? cum il pot curata?


incearca sa cureti si sa gresezi bine toate bieletele de comanda ale corectorului de inaltime, au tendinta sa se gripeze

Avatar utilizator
Dan Popa
pasionat
Mesaje: 515
Membru din: Joi 28-Apr-2005 22:01
Localitate: Bucuresti

Mesajde Dan Popa » Joi 22-Mai-2008 09:01

Spala sitele din vasul central de LHM.

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

Mesajde nutzu313 » Joi 22-Mai-2008 20:33

sitele sunt spalate si curatate, LHM-ul e schimbat recent. nu am avut probleme. faptul ca fata refuza sa se ridice e recent si aparent fara motiv. anomalia se manifesta doar in pozitia intermediara (normala de rulaj) a manetei de reglare a suspensiei. repet: in treapta inferioara si treapta superioara cat si in cea de service (cea mai inalta) masina coboara/se ridica foarte repede. pompa lucreaza. e vreo metoda mai speciala de a curata corectorul de inaltime din partea din fata?

Avatar utilizator
stan cristian
pasionat
Mesaje: 530
Membru din: Mie 30-Iun-2004 22:30
Localitate: ploiesti

Mesajde stan cristian » Joi 22-Mai-2008 20:57

salut, demonteaza corectorul si curata-l , sigur ai ceva mizerie prin el
,, WE MAKE HONEY OUT OF DOGSHIT , MIRACLES TAKE LONGER AND COST A LOT MORE ,,

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

Mesajde nutzu313 » Joi 22-Mai-2008 22:20

multumesc, dar cum? il dau jos. ok. banuiesc ca trebuie sa desfac conductele. si il curat in interior? in exterior? cu ce solutie? il pot deregla? intreb pentru ca nu stiu!
multumesc

Avatar utilizator
Dan Popa
pasionat
Mesaje: 515
Membru din: Joi 28-Apr-2005 22:01
Localitate: Bucuresti

Mesajde Dan Popa » Joi 22-Mai-2008 22:31

Cand umbli la corector ai probleme de reglaj al inaltimii. Daca ai rampa, scoate presiunea din instalatie si fa-i corectorului cateva curse cu mana ( dupa aia trebuie sa mearga mai usor). Curata tijele de actionare a corectoarelor si vezi sa fie prinse in toate clemele.

Avatar utilizator
stan cristian
pasionat
Mesaje: 530
Membru din: Mie 30-Iun-2004 22:30
Localitate: ploiesti

Mesajde stan cristian » Vin 23-Mai-2008 08:31

il cureti mai intai pe exterior cu benzina sau diluant , ca sa-l cureti pe interior trebuie sa-l desfaci , scoti cele doua protectii din cauciuc sub ele sunt doua inele metalice , le scoti cu atentie sa nu ciupesti membranele pe care sunt asezate , mai desfaci piulita din capatul axului si scoti membrana , sub ea se afla inca o saiba cu un arculet ,o sguranta , o saiba f subtire , le scoti si tragi axul afara din corpul dozatorului, speli toate piesele cu diluant sau benzina si le suflii cu aer , la montaj sa ungi axul cu lichid hidraulic , succes
,, WE MAKE HONEY OUT OF DOGSHIT , MIRACLES TAKE LONGER AND COST A LOT MORE ,,

cit16v
pasionat
Mesaje: 330
Membru din: Mie 12-Noi-2003 22:32
Localitate: Bucuresti,Rm.Valcea

Mesajde cit16v » Vin 23-Mai-2008 08:59

nutzu313 scrie:sitele sunt spalate si curatate, LHM-ul e schimbat recent. nu am avut probleme. faptul ca fata refuza sa se ridice e recent si aparent fara motiv. anomalia se manifesta doar in pozitia intermediara (normala de rulaj) a manetei de reglare a suspensiei. repet: in treapta inferioara si treapta superioara cat si in cea de service (cea mai inalta) masina coboara/se ridica foarte repede. pompa lucreaza. e vreo metoda mai speciala de a curata corectorul de inaltime din partea din fata?


Exact aceeasi problema o am si eu la xantia mea.Nu se ridica in pozitia "normal"; intai o ridic pe maxiam si apoi o las pe normal si e ok.Cred ca problema e in corectorul de inaltime.Este dificila operatiunea de demontare si montare a acestui corector?

Avatar utilizator
cristian_v
pasionat
Mesaje: 264
Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
Localitate: nantes

Mesajde cristian_v » Vin 23-Mai-2008 10:19

De ce nu incercati sa curatati si sa gresati bine bieletele de comanda. Se gripeaza cu mult mai des decat corectoarele de inaltime

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

Mesajde nutzu313 » Vin 23-Mai-2008 14:21

multumesc de raspunsuri. imediat cum imi permite vremea ma apuc de treaba :D

cit16v
pasionat
Mesaje: 330
Membru din: Mie 12-Noi-2003 22:32
Localitate: Bucuresti,Rm.Valcea

Mesajde cit16v » Vin 23-Mai-2008 18:06

cristian_v scrie:De ce nu incercati sa curatati si sa gresati bine bieletele de comanda. Se gripeaza cu mult mai des decat corectoarele de inaltime


unde se gasesc aceste bielete si cum arata?Se pot curata fara a le demonta de pe masina?

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

Mesajde nutzu313 » Dum 25-Mai-2008 22:35

am rezolvat-o! :D am trecut prin cateva emotii, deoarece masina a fost suspendata pe niste butuci, su nu am avit deloc o pozitie confortabila. credeam ca nu mai potrivesc fiarele alea. defectul: era sarita piesa aceea de plastic (nu stiu cum ii zice) si multa,multa mizerie. dupa ce le-am pus la loc masina se ridica normal. multam fain pentru ajutor la toti!

Avatar utilizator
cristian_v
pasionat
Mesaje: 264
Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
Localitate: nantes

Mesajde cristian_v » Lun 26-Mai-2008 10:12

nutzu313 scrie:am rezolvat-o! :D am trecut prin cateva emotii, deoarece masina a fost suspendata pe niste butuci, su nu am avit deloc o pozitie confortabila. credeam ca nu mai potrivesc fiarele alea. defectul: era sarita piesa aceea de plastic (nu stiu cum ii zice) si multa,multa mizerie. dupa ce le-am pus la loc masina se ridica normal. multam fain pentru ajutor la toti!


vezi ca o sa sara din nou probabil. Mai bine e sa o inlocuiesti, nu costa prea mult


Înapoi la “Hidraulica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11821
    Cel mai nou membru Shraunrst