jante indoite
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
jante indoite
De vreo 2 ani jumate de cand am bx-uri (2 la numar) ma confrunt cu o problema care mie mi se pare nefireasca referitoare la comportamentul rotilor cand dau de gropi. Mai exact: In acest timp, eu am indoit serios jantele de 5 ori.
Prima data a fost la o groapa facuta langa sinele de tramvai, aveam viteza cam 60 si eram in accelerare. janta s-a indoit atat de mult incat s-a dezumflat cauciucul. A doua oara am luat o groapa serioasa si aceeasi poveste. aveam sub 50. Am mai patit dupa aceea cu o janta de aliaj care am indoit-o irevocabil lovind roata de o bordura (explicabil, e ok) si inca cateva exemple asemanatoare.
Voua vi se intampla chestii de genul? intreb asta pentru ca gropi exista gramada, dar mi se pare ca eu le-am luat prea urat de prea multe ori. Mai mult, nu mi s-a intamplat nimic cu masinile de firma niciodata. Am facut, sa zicem, cam 30 000km in acest timp cu bx-urile, in oras exclusiv.
Conteaza latimea cauciucurilor? e ok sa fie jante mai mari? stiu ca la bx e foarte restrictiva situatia, dar ce se poate face? Merci mult.
Prima data a fost la o groapa facuta langa sinele de tramvai, aveam viteza cam 60 si eram in accelerare. janta s-a indoit atat de mult incat s-a dezumflat cauciucul. A doua oara am luat o groapa serioasa si aceeasi poveste. aveam sub 50. Am mai patit dupa aceea cu o janta de aliaj care am indoit-o irevocabil lovind roata de o bordura (explicabil, e ok) si inca cateva exemple asemanatoare.
Voua vi se intampla chestii de genul? intreb asta pentru ca gropi exista gramada, dar mi se pare ca eu le-am luat prea urat de prea multe ori. Mai mult, nu mi s-a intamplat nimic cu masinile de firma niciodata. Am facut, sa zicem, cam 30 000km in acest timp cu bx-urile, in oras exclusiv.
Conteaza latimea cauciucurilor? e ok sa fie jante mai mari? stiu ca la bx e foarte restrictiva situatia, dar ce se poate face? Merci mult.
"If in doubt, flat out!"
sa stii ca si eu m-am confruntat cu astfel de situatii urate,( mai putin la bx e drept) si ma gandesc ca (in ceea ce priveste bx-ul) poate ar fi bine sa punem gumele recomandate de producator ....la fel si jantele( de aliaj sau de tabla).
In afara de aspectul mai placut , eu nu am observat nici o imbunatatire a comportamentului masinii circuland cu gume mai mari..... ba mai mult ma gandesc ca planetarele au mai mult de suferit....
In afara de aspectul mai placut , eu nu am observat nici o imbunatatire a comportamentului masinii circuland cu gume mai mari..... ba mai mult ma gandesc ca planetarele au mai mult de suferit....
BX
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Referitor la presiuni..si eu am constatat ca uneori trebuie mai mult.Nu ar fi o problema daca am umfla mai mult..doar ca masina ar deveni mai rigida si la drum intins va topai probabil. Oricum, de exemplu pe drum alunecos e bine sa ai cauciucurile mai desumflate de exemplu.
Prefer sa pun azot in loc aer.
Prefer sa pun azot in loc aer.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Avnatajul la azot e ca anvelopele nu se vor desumfla chiar daca se trece brusc de la o temperatura la alta.Poate ati observat ca uneori vara pe calduri f mari, unele cauciucuri se mai desumfla...se desumfla cand masina ruleaza si are la sol multe grade.Cu azot, lucrul asta nu se va mai intampla.
Eu mi le-am umflat la reprezentanta Michelin..dar am vazut ca si unele servic-uri au in dotare azot pt umflatul rotilor.
Eu mi le-am umflat la reprezentanta Michelin..dar am vazut ca si unele servic-uri au in dotare azot pt umflatul rotilor.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo