nu-mi mai porneste bx-ul!!!!!!!
Moderator: Echipa Tehnica
nu-mi mai porneste bx-ul!!!!!!!
aseara cand am vrut sa plec ... m-am trezit ca nu porneste
cu toate ca era destul de cald afara ..pana la urma am reusit sa plec dar numai impins
, iar de dim la fel . Mentionez ca acest lucru mi s-a intamplat pe tot parcursul iernii. poate fi de la injectoare? intreb pt k am observat la al 2-lea injector dinspre distributie k era cam umed stie cineva care ar fi problema???
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Ca sfat..NU IL MAI PORNI IMPINS SAU TRAS. Rupi cureaua si dai si de alte belele care te pot costa mai mult decat masina.Daca vezi ca nu porneste, acolo il lasi.
Eu zic intai sa verifici filtrul de motorina inainte de toate...cel mai sigur il schimbi..Daca tot te apuci de curatat instalatia..curata si rezervorul..(dai bancheta din spate la o parte si acolo ai doua capace..desurubezi pe cel unde vine alimentarea...cureti sitele si pe acolo poti scoate toata motorina daca te chinui si curata cu o carpa fff curata rezervorul..eu am reusit dupa vreo 3 ore de munca)
Legat de injectoare...acestea se pot curata(duzele ma refer)...cei care se ocupa cu diesel stiu.Le poti proba pe banc..ele trebuie sa pulverizeze nu doar sa curga motorina prin ele.daca sunt prea uzate, poti cumpara duze noi(60 ron buc)..nu are rost sa iei tot injectorul..Totusi, chiar si cu ele uzate ar trebui sa porneasca la al doilea automat..al treilea..nu are cum..doar sa nu fie prea uza motorul..
Eu zic intai sa verifici filtrul de motorina inainte de toate...cel mai sigur il schimbi..Daca tot te apuci de curatat instalatia..curata si rezervorul..(dai bancheta din spate la o parte si acolo ai doua capace..desurubezi pe cel unde vine alimentarea...cureti sitele si pe acolo poti scoate toata motorina daca te chinui si curata cu o carpa fff curata rezervorul..eu am reusit dupa vreo 3 ore de munca)
Legat de injectoare...acestea se pot curata(duzele ma refer)...cei care se ocupa cu diesel stiu.Le poti proba pe banc..ele trebuie sa pulverizeze nu doar sa curga motorina prin ele.daca sunt prea uzate, poti cumpara duze noi(60 ron buc)..nu are rost sa iei tot injectorul..Totusi, chiar si cu ele uzate ar trebui sa porneasca la al doilea automat..al treilea..nu are cum..doar sa nu fie prea uza motorul..
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Alt sfat..verifica bujiile incandescente..e vara..dar se poate sa fie si de la ele..
Poti pune de doua ori bujia inainte sa o pornesti.Eu asa fac(acum mai rar ca e vara), pt ca am duzele cam uzate..Astfel pornesti la primul automat garantat.
Poti pune de doua ori bujia inainte sa o pornesti.Eu asa fac(acum mai rar ca e vara), pt ca am duzele cam uzate..Astfel pornesti la primul automat garantat.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
si inca o chestie...
vad ca ai 1.9 rd. masina a carei motor imi este mai familiar decat mi-as dori..
Pompa de injectie e foarte sensibila a bule de aer. daca sistemul de alimentare nu este perfect etans,motorina din filtru care ramane dupa ce opresti motorul o ia la vale inapoi in rezervor antrenand si motorina din pompa. Este un motiv pentru care motorul nu pleaca la prima cheie..intai trebuie sa suga motorina pe tot circuitul de la rezervor la pompa.
Eu am patit-o de mai multe ori. Inclusiv daca scoti returul de la injectoare,sau returul principal al pompei,iar aceasta este intr-o pozitie anume,poti aveea aceeasi surpriza.
vad ca ai 1.9 rd. masina a carei motor imi este mai familiar decat mi-as dori..
Pompa de injectie e foarte sensibila a bule de aer. daca sistemul de alimentare nu este perfect etans,motorina din filtru care ramane dupa ce opresti motorul o ia la vale inapoi in rezervor antrenand si motorina din pompa. Este un motiv pentru care motorul nu pleaca la prima cheie..intai trebuie sa suga motorina pe tot circuitul de la rezervor la pompa.
Eu am patit-o de mai multe ori. Inclusiv daca scoti returul de la injectoare,sau returul principal al pompei,iar aceasta este intr-o pozitie anume,poti aveea aceeasi surpriza.
Relu
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Si eu am auzit de aceea supapa care se poate monta.
Si eu am avut probleme cu sistemul de alimentare..si pana nu am schimbat toate furtunele nu s-a rezolvat. Probleme descrise de cdires le-am avut si eu.
Am schimbat si pompa de amorsare.Merge de Fiat Regata apropo..si e mai ieftina..e identica. E important sa ai pompa de amorsare in stare f buna daca ramai fara motorina...etc..
Si eu am avut probleme cu sistemul de alimentare..si pana nu am schimbat toate furtunele nu s-a rezolvat. Probleme descrise de cdires le-am avut si eu.
Am schimbat si pompa de amorsare.Merge de Fiat Regata apropo..si e mai ieftina..e identica. E important sa ai pompa de amorsare in stare f buna daca ramai fara motorina...etc..
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
-
mbc
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
codrutz scrie:iar cand pornesc fie iarna fie vara o pun de fiecare data de cel putin doua ori pe bujii
nu stiu cat e de normal ce zici tu. ideea este ca uzezi prematur tot sistemul de bujii. Vara ar trebui sa iti porneasca la cald chiar fara sa tii pe bujii, iar la rece o singura data pana la stingerea becului.
"If in doubt, flat out!"
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187802
Total subiecte 18660
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11828
Cel mai nou membru Dadbutfun




