nu-mi mai porneste bx-ul!!!!!!!

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze

Moderator: Echipa Tehnica

codrutz
just curious
Mesaje: 16
Membru din: Dum 18-Mai-2008 09:57
Localitate: Ploiesti

nu-mi mai porneste bx-ul!!!!!!!

Mesajde codrutz » Sâm 24-Mai-2008 18:17

aseara cand am vrut sa plec ... m-am trezit ca nu porneste :( cu toate ca era destul de cald afara ..pana la urma am reusit sa plec dar numai impins :o , iar de dim la fel . Mentionez ca acest lucru mi s-a intamplat pe tot parcursul iernii. poate fi de la injectoare? intreb pt k am observat la al 2-lea injector dinspre distributie k era cam umed stie cineva care ar fi problema???

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Sâm 24-Mai-2008 19:01

Ca sfat..NU IL MAI PORNI IMPINS SAU TRAS. Rupi cureaua si dai si de alte belele care te pot costa mai mult decat masina.Daca vezi ca nu porneste, acolo il lasi.
Eu zic intai sa verifici filtrul de motorina inainte de toate...cel mai sigur il schimbi..Daca tot te apuci de curatat instalatia..curata si rezervorul..(dai bancheta din spate la o parte si acolo ai doua capace..desurubezi pe cel unde vine alimentarea...cureti sitele si pe acolo poti scoate toata motorina daca te chinui si curata cu o carpa fff curata rezervorul..eu am reusit dupa vreo 3 ore de munca)
Legat de injectoare...acestea se pot curata(duzele ma refer)...cei care se ocupa cu diesel stiu.Le poti proba pe banc..ele trebuie sa pulverizeze nu doar sa curga motorina prin ele.daca sunt prea uzate, poti cumpara duze noi(60 ron buc)..nu are rost sa iei tot injectorul..Totusi, chiar si cu ele uzate ar trebui sa porneasca la al doilea automat..al treilea..nu are cum..doar sa nu fie prea uza motorul..
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Sâm 24-Mai-2008 19:06

Alt sfat..verifica bujiile incandescente..e vara..dar se poate sa fie si de la ele..
Poti pune de doua ori bujia inainte sa o pornesti.Eu asa fac(acum mai rar ca e vara), pt ca am duzele cam uzate..Astfel pornesti la primul automat garantat.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
cdires
pasionat
Mesaje: 398
Membru din: Sâm 28-Oct-2006 19:31
Localitate: Racari,Dambovita
Contact:

Mesajde cdires » Sâm 24-Mai-2008 20:01

si inca o chestie...
vad ca ai 1.9 rd. masina a carei motor imi este mai familiar decat mi-as dori..
Pompa de injectie e foarte sensibila a bule de aer. daca sistemul de alimentare nu este perfect etans,motorina din filtru care ramane dupa ce opresti motorul o ia la vale inapoi in rezervor antrenand si motorina din pompa. Este un motiv pentru care motorul nu pleaca la prima cheie..intai trebuie sa suga motorina pe tot circuitul de la rezervor la pompa.

Eu am patit-o de mai multe ori. Inclusiv daca scoti returul de la injectoare,sau returul principal al pompei,iar aceasta este intr-o pozitie anume,poti aveea aceeasi surpriza.
Relu

Avatar utilizator
mariusbv
pasionat
Mesaje: 759
Membru din: Lun 25-Iun-2007 13:32
Localitate: Brasov

Mesajde mariusbv » Sâm 24-Mai-2008 20:10

motorul tau este probabil destul de uzat( poti proba lucrul acesta facand un test de compresie la un service), dar e foarte posibil sa ai una sau doua bujii duse( sau mai rau).
mai ai motorina in rezervor? :P
BX

Avatar utilizator
mariusbv
pasionat
Mesaje: 759
Membru din: Lun 25-Iun-2007 13:32
Localitate: Brasov

Mesajde mariusbv » Sâm 24-Mai-2008 20:14

pentru a preintampina problemele descrise de cdires se poate monta o supapa pe furtunul care face legatura dintre filtru si pompa de injectie.( personal mi-am pus asa ceva si porneste la sfert de cheie chiar si iarna.
BX

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Sâm 24-Mai-2008 21:07

Si eu am auzit de aceea supapa care se poate monta.
Si eu am avut probleme cu sistemul de alimentare..si pana nu am schimbat toate furtunele nu s-a rezolvat. Probleme descrise de cdires le-am avut si eu.
Am schimbat si pompa de amorsare.Merge de Fiat Regata apropo..si e mai ieftina..e identica. E important sa ai pompa de amorsare in stare f buna daca ramai fara motorina...etc..
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

codrutz
just curious
Mesaje: 16
Membru din: Dum 18-Mai-2008 09:57
Localitate: Ploiesti

Mesajde codrutz » Dum 25-Mai-2008 21:44

Motorina mai am ink in rezervor :) iar in ceea ce priveste scaparea de compresie am avut probleme cu garnitura de chiulasa vara trecuta
Bujiile sunt si ele verificate si sunt ok . iar cand pornesc fie iarna fie vara o pun de fiecare data de cel putin doua ori pe bujii

codrutz
just curious
Mesaje: 16
Membru din: Dum 18-Mai-2008 09:57
Localitate: Ploiesti

Mesajde codrutz » Dum 25-Mai-2008 21:46

CULMEA!!azi i-am dat o cheie si a pornit imediat :lol:

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 25-Mai-2008 22:14

verifica electrovalva de pe pompa de injectie; am patit si eu asa, si cand impingeam masina, din cauza ca se scutura destul de rau motorul cand luam piciorul de pe ambreiaj, sarea miezul ala in ea si pornea imediat. defect la motor nu cred sa ai din moment ce azi a luat-o imediat...

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Dum 25-Mai-2008 22:39

codrutz scrie:iar cand pornesc fie iarna fie vara o pun de fiecare data de cel putin doua ori pe bujii

nu stiu cat e de normal ce zici tu. ideea este ca uzezi prematur tot sistemul de bujii. Vara ar trebui sa iti porneasca la cald chiar fara sa tii pe bujii, iar la rece o singura data pana la stingerea becului.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 26-Mai-2008 13:38

@codrutz: daca esti din Ploiesti, iti recomand sa te duci la Cristi Stan.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!


Înapoi la “Mecanica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11814
    Cel mai nou membru alexseen