Performantele la 306: 75 CP, 165/h, tinuta de drum e mai buna decat la Super Nova, Clio Symbol sau Solenza, reprizele la fel.
Din ce am citit, la data aparitiei Zx-ul era renumit pentru tinuta de drum.
Are puntea spate autodirectionala, asta fiind si o mica problema, la kilometraje ridicate fiind necesara schimbarea suportilor elastici ai puntii spate.
Motorul e foarte fiabil. Am vazut Bx cu acelasi motor la 400.000km fara RK
Pretul e bun, fiind scazut si pentru ca imaginea Citroen e cam proasta in Ro. Pe un 306 din 93 se cer 4000.
Chestia cu piesele scumpe mi se pare un mit.
Placute frana fata 500.000-600.000 (gasesti si la 2 milioane daca vrei)
Bujii: 250.000-300.000
Toba finala: 1.7mil.
Filtru aer: 350.000
Preturile astea sunt din martie cand am facut ultima revizie la ea.
Nu stiu preturi la manopera, nu am intrat intr-un service decat de 2 ori in viata
