problema cu frine...
Moderator: Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 49
- Membru din: Mar 29-Mai-2007 05:49
- Localitate: Bucuresti
As mai avea o itrebare ...... cum se numeste conducta ce pleaca din dozator si intra in rezervorul de LHM ?La mine are 2 iesiri si as vrea sa stiu daca in interiorul lor este vreo supapa ceva ca ma bate gandul sa-l schimb cu o reductie in forma de y pt ca mi-au cam explodat pe acolo si nu stiu ce baza pot pune pe ele.MULTUMESC !!!!
daca ti-au sarit inseamna ca e prea mare returul, adica ai un doseur uzat
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- simpatizant
- Mesaje: 49
- Membru din: Mar 29-Mai-2007 05:49
- Localitate: Bucuresti
Da insa nu sasaie cand apas frana dupa ce alte criterii as putea sa-l mai verific? Ma mai gandesc la posibilitatea de a fi obturat pe undeva returul astfel se acumuleaza presiune prea mare. furtunurile de retur le am destul de rigide de aceea as vrea sa le schimb cu unele noi dar nu stiu sub ce nume sa le caut,daca stiti cumva va rog sa-mi spuneti eventual unde le gasesc.MULTUMESC!!!!!!
atunci verifica sa nu fie infipte prea tare in teul de cauciuc de la vasul de lhm
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
e posibil sa iti fi pus conductele invers. daca ti-a bagat turul pe unde ar trebui sa fie iesirea de la roti, atunci toata presiunea se duce in furtunele de retur
. am mai vazut prostia asta facuta la un bx, si tot din cauza ca au crezut ca dozatoarele erau la fel, dar nu era asa. daca inainte nu sarea furtunul, acum de ce ar sari? mie imi miroase ca e ceva in neregula. oricum ar fi, debitul pe acele retururi, la un dozator bun, trebuie sa fie aproape inexistent, lhm-ul iesind pe acolo doar la eliberarea pedalei, dupa ce ai pus frana. se mai poate manifesta asa si daca ai aer in instalatia de franare, asa ca aeriseste din nou toate rotile, si prima data dozatorul... presupun ca stii sa aerisesti franele la masina asta...

-
- simpatizant
- Mesaje: 49
- Membru din: Mar 29-Mai-2007 05:49
- Localitate: Bucuresti
Stiu sa le aerisesc de la roti dar la dozator nu am facut-o niciodata insa cred ca se face prin surubul acela din fata dozatorului.Totusi ca sa ma linistesc imi puteti spune unde gasesc o schema cu ordinea conductelor?Pe de alta parte am inteles ca daca merg cu ea ar trebui sa se aeriseasca singura si am vreo 300km facuti dupa schimbare.MULTUMESC!!!
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Dozator model II (fara aerisire) a aparut prin 1987 daca nu ma insel, deci nu cred ca Xantia are aerisitor pe dozator.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
- simpatizant
- Mesaje: 49
- Membru din: Mar 29-Mai-2007 05:49
- Localitate: Bucuresti
-
- simpatizant
- Mesaje: 49
- Membru din: Mar 29-Mai-2007 05:49
- Localitate: Bucuresti
De conducte montate gresit gresit iarasi nu cred pentru ca furtunul de retur pur si simplu a crapat pt ca este casant.pe mine m-ar interesa unde gasesc caracatita aceea sau macar un furtun rezistent la lhm pt ca l-am peticit si nu prea imi place.Am gasit la un magazin dar mi-au cerut 200euro pe el si am facut o fata de a crezut omul ca mi-e rau .
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
xantofilici scrie:Scuse ca nu am mai raspuns am avut o proplema cu logarea .Concret dozatorul(este la mana a2a) are un surub ce astupa o iesire si cel pe care l-am avut inainte avea unul identic si la acela ma refeream
Cred ca ar fi mai util sa pui niste poze cu dozatorul.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Înapoi la “Hidraulica - Xantia”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO