problema cu frine...

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

xantofilici
simpatizant
Mesaje: 49
Membru din: Mar 29-Mai-2007 05:49
Localitate: Bucuresti

Mesajde xantofilici » Lun 02-Iun-2008 19:32

As mai avea o itrebare ...... cum se numeste conducta ce pleaca din dozator si intra in rezervorul de LHM ?La mine are 2 iesiri si as vrea sa stiu daca in interiorul lor este vreo supapa ceva ca ma bate gandul sa-l schimb cu o reductie in forma de y pt ca mi-au cam explodat pe acolo si nu stiu ce baza pot pune pe ele.MULTUMESC !!!!

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 02-Iun-2008 20:12

alea sunt retururi, nu este presiune pe ele. trebuie sa fie furtune de calitate, ca sa reziste la lhm in timp.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 03-Iun-2008 10:52

daca ti-au sarit inseamna ca e prea mare returul, adica ai un doseur uzat
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

xantofilici
simpatizant
Mesaje: 49
Membru din: Mar 29-Mai-2007 05:49
Localitate: Bucuresti

Mesajde xantofilici » Mar 03-Iun-2008 11:00

Da insa nu sasaie cand apas frana dupa ce alte criterii as putea sa-l mai verific? Ma mai gandesc la posibilitatea de a fi obturat pe undeva returul astfel se acumuleaza presiune prea mare. furtunurile de retur le am destul de rigide de aceea as vrea sa le schimb cu unele noi dar nu stiu sub ce nume sa le caut,daca stiti cumva va rog sa-mi spuneti eventual unde le gasesc.MULTUMESC!!!!!!

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 03-Iun-2008 11:01

atunci verifica sa nu fie infipte prea tare in teul de cauciuc de la vasul de lhm
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 03-Iun-2008 17:16

e posibil sa iti fi pus conductele invers. daca ti-a bagat turul pe unde ar trebui sa fie iesirea de la roti, atunci toata presiunea se duce in furtunele de retur :shock: . am mai vazut prostia asta facuta la un bx, si tot din cauza ca au crezut ca dozatoarele erau la fel, dar nu era asa. daca inainte nu sarea furtunul, acum de ce ar sari? mie imi miroase ca e ceva in neregula. oricum ar fi, debitul pe acele retururi, la un dozator bun, trebuie sa fie aproape inexistent, lhm-ul iesind pe acolo doar la eliberarea pedalei, dupa ce ai pus frana. se mai poate manifesta asa si daca ai aer in instalatia de franare, asa ca aeriseste din nou toate rotile, si prima data dozatorul... presupun ca stii sa aerisesti franele la masina asta...

xantofilici
simpatizant
Mesaje: 49
Membru din: Mar 29-Mai-2007 05:49
Localitate: Bucuresti

Mesajde xantofilici » Mie 04-Iun-2008 11:38

Stiu sa le aerisesc de la roti dar la dozator nu am facut-o niciodata insa cred ca se face prin surubul acela din fata dozatorului.Totusi ca sa ma linistesc imi puteti spune unde gasesc o schema cu ordinea conductelor?Pe de alta parte am inteles ca daca merg cu ea ar trebui sa se aeriseasca singura si am vreo 300km facuti dupa schimbare.MULTUMESC!!!

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 04-Iun-2008 15:24

Dozator model II (fara aerisire) a aparut prin 1987 daca nu ma insel, deci nu cred ca Xantia are aerisitor pe dozator.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 04-Iun-2008 16:41

a lui este din 94....

xantofilici
simpatizant
Mesaje: 49
Membru din: Mar 29-Mai-2007 05:49
Localitate: Bucuresti

Mesajde xantofilici » Mie 11-Iun-2008 21:23

Scuse ca nu am mai raspuns am avut o proplema cu logarea .Concret dozatorul(este la mana a2a) are un surub ce astupa o iesire si cel pe care l-am avut inainte avea unul identic si la acela ma refeream

xantofilici
simpatizant
Mesaje: 49
Membru din: Mar 29-Mai-2007 05:49
Localitate: Bucuresti

Mesajde xantofilici » Mie 11-Iun-2008 21:33

De conducte montate gresit gresit iarasi nu cred pentru ca furtunul de retur pur si simplu a crapat pt ca este casant.pe mine m-ar interesa unde gasesc caracatita aceea sau macar un furtun rezistent la lhm pt ca l-am peticit si nu prea imi place.Am gasit la un magazin dar mi-au cerut 200euro pe el si am facut o fata de a crezut omul ca mi-e rau .

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 12-Iun-2008 10:32

xantofilici scrie:Scuse ca nu am mai raspuns am avut o proplema cu logarea .Concret dozatorul(este la mana a2a) are un surub ce astupa o iesire si cel pe care l-am avut inainte avea unul identic si la acela ma refeream


Cred ca ar fi mai util sa pui niste poze cu dozatorul.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!


Înapoi la “Hidraulica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO