imi moare motoru :((

probleme de natura tehnica, precum si cele rezultate in urma diverselor incidente

Moderator: Echipa Tehnica

cornelmic
just curious
Mesaje: 8
Membru din: Lun 09-Iun-2008 22:47
Localitate: BUCURESTI
Contact:

imi moare motoru :((

Mesajde cornelmic » Mar 10-Iun-2008 21:17

pur si simplu il apuca cand vrea si se opreste ...aparandu-mi pe ecran presiune too slow sau old presiure ....dar ce sa zic ca uneori il apuca si antipolution faulty dar asta foarte rar. iar uneori cand il pornesc face ca nebunu motoru cand sare la turatie de 2000 cand sub 1000 cand la 1500 si e la liber la prima cheie .
Habar am ce sa fac daca a avut cineva probleme de genu ..sa imi zica si mie . ca ATS_u stiti cum e :D

Avatar utilizator
ram84
pasionat
Mesaje: 365
Membru din: Sâm 06-Ian-2007 18:56
Localitate: Rm.Valcea/Bucuresti

Mesajde ram84 » Mie 11-Iun-2008 05:34

Problemele tale trebuie rezolvate in service, trebuie pusa pe tester. Daca nu agreezi ATS(ca toti de altfel), incearca alt service. Cauta la sectiunea: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewforum.php?f=44
PS: Scrie masina in semnatura.
Numai bine!
In Bucuresti mersul cu metroul/pe jos este obligatoriu :)

Onacus
simpatizant
Mesaje: 46
Membru din: Mie 06-Dec-2006 13:43
Localitate: Bucuresti

Mesajde Onacus » Mie 11-Iun-2008 09:24

Du-te in service cu ea, mai ales daca este in garantie. Ai probleme la admisia de aer, de-aia iti moare motorul. Se schimba niste piese acolo :)

cornelmic
just curious
Mesaje: 8
Membru din: Lun 09-Iun-2008 22:47
Localitate: BUCURESTI
Contact:

e un C4 de 1.6 pe benzina in 2 usi

Mesajde cornelmic » Mie 11-Iun-2008 10:53

SI ce piese mi se schimba ..ceva estimativ , ca nu mai am garantie :(

cornelmic
just curious
Mesaje: 8
Membru din: Lun 09-Iun-2008 22:47
Localitate: BUCURESTI
Contact:

Mesajde cornelmic » Mie 11-Iun-2008 10:54

masina e un C4 cu 1.6 benzina.

Onacus
simpatizant
Mesaje: 46
Membru din: Mie 06-Dec-2006 13:43
Localitate: Bucuresti

Mesajde Onacus » Mie 11-Iun-2008 11:00

Da, 1.6 benzina si a mea. Sincer nu stiu ce pret este. Dar... prima data mie mi-au schimbat o "papiloma" - asa i-au spus - banuiesc ca este o membrana sau o clapeta care se deschide/inchide, controlata de calculator. Probabil motorasul era cu problema.

Dupa ceva vreme, problema mi-a reaparut si mi-au schimbat alta piesa, la care i-au spus "captator de aer".

Eu sunt cu masina in garantie si din pacate nu stiu cat costa.... :(

cornelmic
just curious
Mesaje: 8
Membru din: Lun 09-Iun-2008 22:47
Localitate: BUCURESTI
Contact:

Mesajde cornelmic » Mie 11-Iun-2008 11:03

mersi de informatii .

dar o intrebare totusi ..:)) are ceva daca mai circul o perioada cu ea asa ?

Onacus
simpatizant
Mesaje: 46
Membru din: Mie 06-Dec-2006 13:43
Localitate: Bucuresti

Mesajde Onacus » Mie 11-Iun-2008 14:17

Nu cred ca are nimic, pentru ca si mie mi-au facut programare in service pentru problema, iar pana au rezolvat problema (aprox. o saptamana) am mers asa. Bine, am mers doar prin bucuresti, nu am mers la drum lung.

In fine, eu am reushit sa scap de muritul motorului la relanti (masina mergea mai prost din cauza piesei aleia, dar macar nu murea motorul). Cum am facut asta: De fiecare data cand m-a prins problema a fost cand eram plecat din bucuresti. Si cum nu puteam sa las masina te miri pe unde, am plecat asa cu ea spre capitala. Pe drum, am avut grija sa nu cobor cu turatia sub 2000 ca murea motorul si mergeam mai turat, pentru ca atunci cand schimb viteza sa nu apuce turatia sa coboare la 2000 pana bagam in viteza urmatoare :lol:

Dupa vreo 100 de km de mers asa, nu a mai murit motorul la relanti. Bine, nici masina nu mergea ca si cum nu ar fi avut nici o problema :lol: . In speta consuma ceva mai mult si tragea ceva mai prost.

cornelmic
just curious
Mesaje: 8
Membru din: Lun 09-Iun-2008 22:47
Localitate: BUCURESTI
Contact:

Mesajde cornelmic » Joi 12-Iun-2008 08:12

:)) am fost cu ea aseara in service , mi-au bagat-o pe tester ..si mirarea tuturor :)) nu a dat nici o defectiune ...in cele din urma ei mi-au resoftato ca cica ar fi aparut o versiune mai buna de soft de la francezi ..iar acu merge mai bine si la consum si la sprint la tot .

dar pur si simplu nu au schimbat decat softu ....

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Joi 12-Iun-2008 08:20

Si eu de cand mi-am facut update la soft masina merge altfel..zici ca-i noua :P.
Eu aveam o intrerupere pe la 2000 de ture pe care o resimteam cand schimbam din I a in a II a pt ca altfel n-am ce cauta la 2000 de ture.
Partea negativa este ca a cam urcat consumul, sau poate mi se pare!

Deci e posibil ca problema ta sa fi fost doar de la soft, la fel cum e foarte posibil sa mearga doar o perioada dupa care sa inceapa iar, problema fiind o alta piesa

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Joi 12-Iun-2008 09:20

Din cite am vazut sint vreo 3 probleme care pot face motorul sa moara la relanti:
1. problma de soft;
2. daca problema de soft exista si nu apare la timp poate afecta si clapeta de acceleratie si/sau regulatorul de aer;
3. de curind am auzit ca ar putea fi si o problema a motorasului pas cu pas care nu mai raspunde la comenzi si nu mai deschide admisia deloc atunci cind masina ramine la relanti.

Oricum ar fi, tre' sa pui masina pe tester si sa vezi ce are.

cornelmic
just curious
Mesaje: 8
Membru din: Lun 09-Iun-2008 22:47
Localitate: BUCURESTI
Contact:

Mesajde cornelmic » Joi 12-Iun-2008 11:31

am o intrebare daca si pt cine stie ...ce fel de ulei se foloseste la citroen c4 / recomandat de fracezi ...eu cand mi-am cumparat masina Second Hand cei de la Motor active leasing mi-au aratat o amarata de factura cum ca i-ar fi facut ei revizia de 60.000 km , dar sunt marlani si nu prea ii cred ..si drept urmare vreau sa schimb uleiul si eventual filtrul de aer si cel de ulei .
Cam la cat se ridica estimativ ...
:)) ca sa stiu sa strang banutii .... :lol:

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Joi 12-Iun-2008 14:02

Se recomanda uleiuri total, dar asta nu inseamna ca nu-i poti pune si altele cu specificatii echivalente. Oricum, daca e sa fie revizie o poti face la orice service autorizat, cu aia nu e nici un pericol sa-ti lucreze aiurea.

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Joi 12-Iun-2008 17:57

cred ca se referea la codul uleiului, nu la marca...

dimabogdan
pasionat
Mesaje: 322
Membru din: Vin 12-Ian-2007 11:06
Localitate: constanta

Mesajde dimabogdan » Joi 12-Iun-2008 19:22

Pai de noua , a mea a avut Quartz 9000.
Acum, totusi , eu zic ca poti baga un Castrol.


Înapoi la “Probleme C4”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11818
    Cel mai nou membru alexanes