Am lovit masina ca un incepator...

Forum de discutii generale despre Citroen C1. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Am lovit masina ca un incepator...

Mesajde XENON » Vin 20-Iun-2008 16:13

Este a doua oara cand lovesc masina. din vina mea. si la fel ca prima data, accidentul nu s-a produs la 120km/h pe Kiseleff sau Magheru cum rau obisnuiesc sa merg, nici cand ma strecor milimetric printre alte masini, ci la 5km/h la semafor, exact ca un incepator idiot... :oops:
dupa aprox 3-4h dormite noaptea trecuta, a trebuit sa merg pana la facultate, sa depun o cerere, dupa care m-am intors acasa. "mergeam" (aproape stateam) la semaforul de la piata 1Mai, pe B-dul Ion Mihalache, m-am bagat mai la limita pe banda 1, cand un C1 galben verzui ma claxona de zor. m-am tot uitat eu lung sa vad ce vrea (ori l-am deranjat cu ceva, ori era o cunostiinta, ori cel mai probabil cineva de pe forum). cat am intors eu capul sa vad care e treaba, somnoros cum era, un curier cu un papuc de la Cargus mi-a trantit ditamai frana in fata, bara lui (care e la papuc la inaltime mare) mi-a indoit bara, bandoul cel mare si negru din fata, capota, si mi-a si zgariat un far. a, mai am si aripa stanga usor deplasata. deci, desi impactul a fost minor, exteriorul masinii s-a comportat asa cum era de asteptat, de la o masina e carton ce este. :lol:
spre norocul meu la Politie la Sect 1 a durat putin (2h 30' - e putin fata de cum se sta de obicei), iar la CASCO am intrat cu 2 min inainte de inchidere, dupa o cursa infernala ca sa ajung la timp. am nimerit un inspector FOARTE de treaba, nu am avut probleme. mi-a dat bara, farul, bandoul, capota, totul de inlocuit, si aripa de repozitionat. sper dupa cum arata sa nu fie cazul de revopsire la aripa.
acum ramane doar de vazut unde voi face reparatia. nu stiu daca sa mai acord o sansa ATS-ului. singurul motiv ar fi ca au piesele pe stoc de obicei, si au mai reparat multe C1. dar calitatea muncii cam lasa de dorit. o sa vad cum o sa procedez.

vldst
pasionat
Mesaje: 936
Membru din: Mar 30-Mai-2006 13:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde vldst » Vin 20-Iun-2008 16:42

Nasoala patanie, sper sa o rezolvi cu bine pana la urma, iar masina sa arate ca la inceput. Acum iti dai si tu seama cat de mult conteaza oboseala la volan. E suficienta o clipa de neatentie :?

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Vin 20-Iun-2008 17:19

stiu ca nu sunt in masura pentru ca nu sunt in bucuresti, dar cand esti obosit, las-o incet si stai in banca ta. stai un pic mai mult in trafic dar nu patesti nimica
"If in doubt, flat out!"

Crisskro
pasionat
Mesaje: 227
Membru din: Mie 16-Apr-2008 16:12
Localitate: Timisoara

Mesajde Crisskro » Vin 20-Iun-2008 17:20

Relaxeaza-te, se intampla si celor mai buni dintre noi :) Bine ca nu a fost mai rau. Am evitat si eu un accident din cauza mea, tot din cauza ca eram cu ochii dupa o alta masina (ceva porsche foarte suparat si nou) si cel din fata a franat. Si acum 2 zile am derapat cu ea cam 10 metri in total de mers cu lateralele in timp ce am redresat-o de la 70 la ora intr-un sens giratoriu. Deh, ploaie+plaf=mazga.

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Vin 20-Iun-2008 17:34

daca tot a inceput lista de marturisiri, hai ca o zic si pe a mea, mai ales ca s-a intamplat de mai putin de 3 ore: Eram cu una dintre masinile firmei (loganul mcv de 70 cp) si aglomeratie, caldura chiar daca era pornit ac-ul, si normal, am vazut o portita de iesire din coloana (prin mers inainte cand toata lumea lua dreapta) si presupuneam ca masina din care a mai ramas jumate de metru (un colt de masina) isi va pastra traiectoria si viteza constante. In tot acest timp vorbeam de plictiseala cu colegul de serviciu si admiram frumusetile naturii (a fost foarte cald astazi in cj). Si, bineinteles masina respectiva a oprit. eu avand viteza prea mare pentru distanta care am avut-o sigur nu reuseam sa opresc si (instinctiv cred) am luat stanga tare de volan. am reusit sa il evit pe bubu dar s-a instalat o tacere de vreo 2 minute in masina :) . Btw: era un bubu rosu, dar nu stiu daca era c1 sau 107. So.. atentie! LA DRUM!
"If in doubt, flat out!"

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Vin 20-Iun-2008 17:56

ce e urat e faptul ca daca as fi avut in fata o masina normala, cred ca in momentul de fata in afara de bandou schimbat nu ar fi fost nici o problema, si poate nici atat. ghinionul a fost ca bara papucului fiind inalta, a lovit cate putin dintre toate elementele pe care le-am enumerat, dar suficient cat sa trebuiasca schimbate. capota e usor indoita (dar e pe muchie), farul are o prindere rupta, bara o mica ruptura dar sub capota, abia se vede, iar bandoul o julitura care nu se poate repara. armatura de sub bara nu e nici macar atinsa, fiindca socul s-a dispersat aiurea, in partea de sus, peste acea armatura. totusi e bine ca nu trebuie sa carpesc nimic. daca omul de la CASCO era baiat rau, putea foarte usor sa imi dea capota la reparat, adica la chituit, ceea ce nu era deloc bine.

Mishoo
pasionat
Mesaje: 243
Membru din: Mar 11-Mar-2008 14:07
Localitate: Bucuresti

Mesajde Mishoo » Vin 20-Iun-2008 18:06

exteriorul masinii s-a comportat asa cum era de asteptat, de la o masina e carton ce este.


de mult nu se mai fac masinile pe sistemul "cu cat e mai rigida e mai sigura"...a aparut intre timp tehnologia punctelor slabe astfel incat fiecare masina are niste puncte slabe special facute ca in cazul unui impact sa cedeze astfel controlandu-se cat de cat deplasarea componentelor masinii si de asemenea impartindu-se forta impactului se amortizeaza.Deci desi pare o masina de carton nu e...

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Vin 20-Iun-2008 23:05

nu Mishoo, daca era un impact puternic alta era situatia, incat sa intre "in functiune" acele zone deformabile de care tu vorbesti. la mine nu exista nici macar o zgarietura pe structura metalica din spatele barei. deci nu are nici o legatura faptul ca o masina este sigura la impacturi serioase si absoarbe socurile defoprmandu-se, cu o banala tamponare. daca nu as fi avut CASCO la masina, cred ca acum ma dadeam cu capul de pereti, fiindca reparatia va costa, cred eu, undeva in jurul sumei de 40-50mil, din cauza numarului mare de piese ce necesita schimbare. nu mi se pare normal ca un far sa mute din loc o aripa, cu alte cuvinte plasticul sa fie mai tare ca tabla de otel. aceeasi problema pe care am mai spus-o si mai de mult, tabla este EXTREM DE SUBTIRE. am ridicat masina pe cric si s-a indoit :lol: .
CONCLUZIE: CA MULTE MASINI DIN ZIUA DE AZI E FACUTA SA SE FACA PRAF LA ORICE ATINGERE CA SA SCOATA MULTI BANI PE PIESE PRODUCATORII!!!
am avut un Golf IV, sa vezi acolo masina adevarata. m-am oprit in scara unui camion cu bara, farul si un colt de aripa. bara a avut o impunsatura cat sa pui un deget, farul era far adevarat, desi era din sticla, nici macar nu s-a spart, avea o mica zgarietura, iar aripa tot o zgaiba incat nu a trebuit nici macar retusata. la C1 daca treci pe langa vreun boschet ti se zgarie vopseaua, daca te sprijini pe o aripa ca tot omu' trozneste, etc. asta e, masina saracului...

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Sâm 21-Iun-2008 07:55

wooooww... de la tabla subtire pana la masina saracului este mult drum. inteleg, te-ai suparat pe masina si nu esti tocmai cu moralul la cer, dar buburuzele sunt masini de oras. de la citycar la masina saracului mai este mult si bine. un exemplu clar e loganul. eu nu as pune tripletii in aceasta categorie.

Bara de protectie de la papucul respectiv era asa de inalta pentru ca, in dorinta de a incarca cat de mult acele masini, patronii/managerii/proprietarii pun suspensii (nu stiu exact ce component dicteaza inaltimea, cred ca amortizorul) mai inalte decat cele standard pentru a nu se lasa in jos exagerat de mult cand se incarca la refuz. posibil ca papucul respectiv era fara marfa in acel moment si a fost mai sus.
"If in doubt, flat out!"

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Sâm 21-Iun-2008 10:46

n-are rost sa incepem o polemica pe tema asta, dar tripletii chiar sunt masini facute din saracie, si nu pt. a avea un pret redus, ci pt. a se obtine profit mai mare. te-ai urcat vreodata intr-un Hyundai i10? o fi el ingust si urat, dar interiorul e de 2 ori mai bine finisat ca la mine si e si mai bine dotat. nici nu suporta comparatie cu C1. iar Loganul, oricum e mult peste tripleti la aceasi bani. C1 este o masina care ar merita maxim 7000eu in varianta mea (aproape full, fara 4 airbaguri si fara CD). in nici un caz mai mult de atat. in afara de faptul ca trage bine si e "fun to drive" datorita suspensiei sportive, in rest...praf. :wink:

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Sâm 21-Iun-2008 20:11

:?: INTREBARE: daca in urma accidentului as avea o fisura in radiatorul de A/C, ar iesi freonul in 24h? pt. ca am doua urme usoare in lamelele acelea subtiri, si radiatorul de A/C este curbat usor, milimetric(aproape invizibil chiar) spre spate. momentan masina raceste normal, dar vreau sa stiu daca merita umblat la instalatia de climatizare sau sa las radiatorul asa.

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Sâm 21-Iun-2008 21:42

e gaz si e sub presiune. cei care incarca cu freon verifica daca sunt scapari in sistem in cateva minute (pana in 1 ora). In 24 de ore ar trebui sa nu mai raceasca deloc ac-ul daca e fisurat.
"If in doubt, flat out!"

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Sâm 21-Iun-2008 22:00

am inteles. asa mi-a zis mai multa lume dar am vrut sa fiu si mai sigur. mersi mult pt. raspuns. m-ai linistit :)

Crisskro
pasionat
Mesaje: 227
Membru din: Mie 16-Apr-2008 16:12
Localitate: Timisoara

Mesajde Crisskro » Sâm 21-Iun-2008 23:12

Mai, eu inteleg ca esti suparat, dar doar pentru ca nu ai fost TU atent si ai pocnit-o nu face din tripleti masini naspa. Iar comparatia cu logan.. scuza-ma dar nu mi-as da toyota pe un logan nici daca mi l-ai da pe gratis.

Nu compara caruta aia cu motor de reno de generatia babetei, cu tabla din romania, cu piese scumpe ca la mercedes >>> cu o masina care consuma 6% in oras, merge cu a 2-a la 100 la ora, si a castigat pentru al doilea an consecutiv cel mai bun motor la categoria sa!

Ca sa nu mai vb ca au mai multe stele la euro ncap tripletii.

E ca si cum ai compara un kil de cartofi cu o felie de paine+icre negre.
Da, te satura, e o masa ca oricare alta >>> fata de putin si bun.

Si daca crezi ca ai dreptate, te rog, vinde-o si ia-ti un logan. O sa ai companie, sunt cel putin 5 pe aceeasi strada pe care vei merge, la orice ora. Si o sa iti faca stopurile ca bradul de craciun daca ai noroc.

Crisskro
pasionat
Mesaje: 227
Membru din: Mie 16-Apr-2008 16:12
Localitate: Timisoara

Mesajde Crisskro » Sâm 21-Iun-2008 23:22

http://media.hotnews.ro/media_server1/d ... ermana.pdf

Fii fericit ca sunt 92% identice (fara sa iau exteriorul in considerare)


Înapoi la “Citroen C1”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO