Probleme cu apa la xm

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

mihai 100
simpatizant
Mesaje: 78
Membru din: Lun 23-Iun-2008 21:34
Localitate: BUCURESTI

Probleme cu apa la xm

Mesajde mihai 100 » Vin 27-Iun-2008 18:24

Salut ! va rog sa-mi dati un sfat referitor la o defectiune intilnita la un xm din 1990 . imi iese apa afara prin furtunul de preaplin si se aprinde lampa de lipsa apa motor. temperatura apei nu trece de 94 grade iar cind porneste ventilatorul , revine la 90 grade. temperatura ulei se mentine la 110 grade. va multumesc, Mihai.

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Vin 27-Iun-2008 20:24

garnitura de ciulasa e ok? e un fenomen intalnit in arderea garniturii.
"If in doubt, flat out!"

mihai 100
simpatizant
Mesaje: 78
Membru din: Lun 23-Iun-2008 21:34
Localitate: BUCURESTI

Mesajde mihai 100 » Sâm 28-Iun-2008 09:09

la lucrul asta m-am gindit si eu , dar nu am vrut sa-l sugerez.
multumesc pentru raspuns .

mihai 100
simpatizant
Mesaje: 78
Membru din: Lun 23-Iun-2008 21:34
Localitate: BUCURESTI

Mesajde mihai 100 » Sâm 28-Iun-2008 09:14

crezi ca pot afla care din cele doua garnituri este de vina ,
ininte de desfacerea chiuloaselor , sperind bineinteles ca nu sint arse ambele garnituri ? Mihai

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Sâm 28-Iun-2008 10:18

in continuare te va ajuta alt coleg care are informatii mai multe in legatura cu acest subiect
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2137
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Sâm 28-Iun-2008 16:55

mihai 100 scrie:crezi ca pot afla care din cele doua garnituri este de vina ,
ininte de desfacerea chiuloaselor , sperind bineinteles ca nu sint arse ambele garnituri ? Mihai


Se introduce aer comprimat pe rand in fiecare cilindru cu ajutorul unui dispozitiv montat in locul bujiei. Se aduce fiecare piston la PMS astfel incat sa fie inchise supapele, apoi se urmareste daca apar bule in vasul de expansiune.

mihai 100
simpatizant
Mesaje: 78
Membru din: Lun 23-Iun-2008 21:34
Localitate: BUCURESTI

Mesajde mihai 100 » Sâm 28-Iun-2008 23:05

pare simplu , am sa incerc , multumesc pentru povata , revin dupa cu rezultatul operatiei. inca o data multumesc !

mihai 100
simpatizant
Mesaje: 78
Membru din: Lun 23-Iun-2008 21:34
Localitate: BUCURESTI

Mesajde mihai 100 » Sâm 05-Iul-2008 21:28

salut ! Am rezolvat problema cu pierderile de apa pe preaplin, in sensul ca am schimbat busonul rezervorului de compensare care avea resortul slabit si nu mai apasa cu forta necesara garnitura.Va multumesc pentru sfaturi.


Înapoi la “Mecanica - XM”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187792
    Total subiecte 18658
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11827
    Cel mai nou membru FHV