Galeria de admisie, belele!!!
Moderator: Echipa Tehnica
- nicu19ro2001
- just curious
- Mesaje: 19
- Membru din: Lun 23-Iun-2008 08:23
- Localitate: PLOIESTI
Galeria de admisie, belele!!!
Buna ziua,
Am achizitionat un C4 1.6 hdi 92 hp 2005 adus din franta, in momentul cumparari a fost ok dar dupa cateva zile mi-a spus cineva ca are un zgomot la motor. ma-m dus la un "medic" autosi a gasit buba. Galeria de adimisie datorita incalziri sa deformat la imbinare langa un injector, acolo era dat cu un lac ceva care rezista la temperaturi inalte, si scoate gaze pe acolo care se duc direct in interior si are si un zgomot ciudat, dupa ce am curatat un pic mi-a dat pe calc. antipolution faulty de vreo doua ori acum sa linistit si nu mai da aceasta eroare. Unde as putea gasi acesta galerie de admisie caci sincer ma disperat as vrea second ceva nu neaparat noua. pot circula cu ea asa vreo cateva sute de km?
Daca stie cineva vreo solutie va rog mult.
Am achizitionat un C4 1.6 hdi 92 hp 2005 adus din franta, in momentul cumparari a fost ok dar dupa cateva zile mi-a spus cineva ca are un zgomot la motor. ma-m dus la un "medic" autosi a gasit buba. Galeria de adimisie datorita incalziri sa deformat la imbinare langa un injector, acolo era dat cu un lac ceva care rezista la temperaturi inalte, si scoate gaze pe acolo care se duc direct in interior si are si un zgomot ciudat, dupa ce am curatat un pic mi-a dat pe calc. antipolution faulty de vreo doua ori acum sa linistit si nu mai da aceasta eroare. Unde as putea gasi acesta galerie de admisie caci sincer ma disperat as vrea second ceva nu neaparat noua. pot circula cu ea asa vreo cateva sute de km?
Daca stie cineva vreo solutie va rog mult.
-
- pasionat
- Mesaje: 322
- Membru din: Vin 12-Ian-2007 11:06
- Localitate: constanta
Cand ti-ai cumparat masina SH, ti-ai asumat un risc, deci nu inteleg de ce esti atat de disperat pentru ca ti-a cazut o piesa.
Ca sa nu mai spun ca ai cumparat masina exact din tara cu cele mai neiingrijite masini.
Vezi ca exista o groaza de masini pocnite, cu motoare intregi, asa ca apuca-te sa cauti la dezmembrari.
Pune o intrebare la pro Motor Valcea, este posibil sa gasesti acolo piese din dezmembrari.
Ca sa nu mai spun ca ai cumparat masina exact din tara cu cele mai neiingrijite masini.
Vezi ca exista o groaza de masini pocnite, cu motoare intregi, asa ca apuca-te sa cauti la dezmembrari.
Pune o intrebare la pro Motor Valcea, este posibil sa gasesti acolo piese din dezmembrari.
- nicu19ro2001
- just curious
- Mesaje: 19
- Membru din: Lun 23-Iun-2008 08:23
- Localitate: PLOIESTI
dimabogdan scrie:Cand ti-ai cumparat masina SH, ti-ai asumat un risc, deci nu inteleg de ce esti atat de disperat pentru ca ti-a cazut o piesa.
Ca sa nu mai spun ca ai cumparat masina exact din tara cu cele mai neiingrijite masini.
Vezi ca exista o groaza de masini pocnite, cu motoare intregi, asa ca apuca-te sa cauti la dezmembrari.
Pune o intrebare la pro Motor Valcea, este posibil sa gasesti acolo piese din dezmembrari.
masina este adusa de afara inca am numere de franta, dar ma rog am auzit de promotor valcea ca ar avea multe piese.
multumesc mult!!!
- nicu19ro2001
- just curious
- Mesaje: 19
- Membru din: Lun 23-Iun-2008 08:23
- Localitate: PLOIESTI
Re: Galeria de admisie, belele!!!
nicu19ro2001 scrie:Buna ziua,
Am achizitionat un C4 1.6 hdi 92 hp 2005 adus din franta, in momentul cumparari a fost ok dar dupa cateva zile mi-a spus cineva ca are un zgomot la motor. ma-m dus la un "medic" autosi a gasit buba. Galeria de adimisie datorita incalziri sa deformat la imbinare langa un injector, acolo era dat cu un lac ceva care rezista la temperaturi inalte, si scoate gaze pe acolo care se duc direct in interior si are si un zgomot ciudat, dupa ce am curatat un pic mi-a dat pe calc. antipolution faulty de vreo doua ori acum sa linistit si nu mai da aceasta eroare. Unde as putea gasi acesta galerie de admisie caci sincer ma disperat as vrea second ceva nu neaparat noua. pot circula cu ea asa vreo cateva sute de km?
Daca stie cineva vreo solutie va rog mult.

poate pare stupid, dar o cunostiinta a reusit sa repare asa ceva la un BMW 530d, cu un lipici pe baza de rasina epoxi rezistent la temperaturi inalte de la Bison, si cu niste prinderi cu suruburi improvizate. acolo nu era vb. de o topire, si de o spartura in piesa respectiva, deci nu stiu daca in cazul tau aceasta este solutia.
- nicu19ro2001
- just curious
- Mesaje: 19
- Membru din: Lun 23-Iun-2008 08:23
- Localitate: PLOIESTI
- nicu19ro2001
- just curious
- Mesaje: 19
- Membru din: Lun 23-Iun-2008 08:23
- Localitate: PLOIESTI
nu a raspuns dar m-am uitat in la toata gama de adezivi pe baza de rasini epoxidice de la Bison si mai mult ca sigur asta e produsul, l-am si vazut astazi la un magazin de piese auto:
Epoxy Metal
Two-part adhesive based on epoxy resins. Grey resin and beige hardener.
Field of application
For bonding, repairing and filling metals, wood, pottery, china, ceramics, ivory and various plastics, such as polyester, formica and bakelite, to themselves and to each other.
Not suitable for plastics such as polyethylene, P.T.F.E. and silicone rubber.
Properties
Temp. resistance: from - 60°C up to + 100°C.
Frost resistance: good.
Resistance to moisture: good.
Resistance to chemicals: very good.
Filling capacity: good.
UITE SI POZA: http://www.bison.net/upload/af993e0fc2c7dd2dc07c05.gif
(ca sa fii tu sigur, o sa mai sun inca o data maine dimineata in caz ca nu ma suna el pana atunci)
Epoxy Metal
Two-part adhesive based on epoxy resins. Grey resin and beige hardener.
Field of application
For bonding, repairing and filling metals, wood, pottery, china, ceramics, ivory and various plastics, such as polyester, formica and bakelite, to themselves and to each other.
Not suitable for plastics such as polyethylene, P.T.F.E. and silicone rubber.
Properties
Temp. resistance: from - 60°C up to + 100°C.
Frost resistance: good.
Resistance to moisture: good.
Resistance to chemicals: very good.
Filling capacity: good.
UITE SI POZA: http://www.bison.net/upload/af993e0fc2c7dd2dc07c05.gif
(ca sa fii tu sigur, o sa mai sun inca o data maine dimineata in caz ca nu ma suna el pana atunci)
mi-a zis ca a folosit Bisonite, dar m-am uitat pe fisa produsului acum si rezista intre -30 si +100 grd Celsius, deci plaja de temperaturi e mai mica. ambele lipesc si metale si plastic inclusiv bachelita (adica materialul din care cel mai probabil e facuta galeria ta). ia Epoxi Metal, parerea mea, fiindca e si mai usor de dozat cu seringa in care vine ambalat, si e putin mai performant decat Bisonite. 

- nicu19ro2001
- just curious
- Mesaje: 19
- Membru din: Lun 23-Iun-2008 08:23
- Localitate: PLOIESTI
XENON scrie:mi-a zis ca a folosit Bisonite, dar m-am uitat pe fisa produsului acum si rezista intre -30 si +100 grd Celsius, deci plaja de temperaturi e mai mica. ambele lipesc si metale si plastic inclusiv bachelita (adica materialul din care cel mai probabil e facuta galeria ta). ia Epoxi Metal, parerea mea, fiindca e si mai usor de dozat cu seringa in care vine ambalat, si e putin mai performant decat Bisonite.
pai ce sa spun multumesc, in primul rand si sa vad ca eu totusi cred ca acolo am o temperatura mult ridciata. In principiu se pare ca ar fi unul de cele mai bune produse.Ieri a venit cineva si mi-a adus de la Liqui Moly la fel o solutie care se foloseste la lipit galerie de evacuare si esapamente, nu am o poza acum o am in calc la seviciu precum si fisa tehnica, daca este cineva interesat o postez

- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
nu merge cu solutie de etansat esapamente.
foloseste epoxy metal cu incredere, este cam cel mai bun produs de pe piata, din cate stiu eu, si rezista eroic la multe conditii grele. mai exista o solutie, muuuuult mai smechera decat asta, dar, nu cred ca ai unde sa gasesti. este vorba de de metal lichid... ceva de genul un praf metalic, cu o rasina foarte puternica, de se fac pietroi. intreaba la magazinele de specialitate, de metal lichid (o sa incerc sa imi aduc aminte producatorul
)eu am lipit un dop de motor si tine de 2 ani fara probleme. poti sa mai incerci si cu materiale folosite la tehnica dentara, au plaja de temperaturi foarte buna, rezista bine la socuri, vibratii, etc... (un coleg de forum a folosit ca sa lipeasca manerul de la usa, asa ca...)
alta treaba... daca admisia este de aluminiu, de ce nu incerci sa o incarci prin sudura in mediu inert, apoi sa o prelucrezi sa iese cum trebuie? e cel mai sigu cred asa.
foloseste epoxy metal cu incredere, este cam cel mai bun produs de pe piata, din cate stiu eu, si rezista eroic la multe conditii grele. mai exista o solutie, muuuuult mai smechera decat asta, dar, nu cred ca ai unde sa gasesti. este vorba de de metal lichid... ceva de genul un praf metalic, cu o rasina foarte puternica, de se fac pietroi. intreaba la magazinele de specialitate, de metal lichid (o sa incerc sa imi aduc aminte producatorul

alta treaba... daca admisia este de aluminiu, de ce nu incerci sa o incarci prin sudura in mediu inert, apoi sa o prelucrezi sa iese cum trebuie? e cel mai sigu cred asa.
- nicu19ro2001
- just curious
- Mesaje: 19
- Membru din: Lun 23-Iun-2008 08:23
- Localitate: PLOIESTI
dj01fad scrie:nu merge cu solutie de etansat esapamente.
foloseste epoxy metal cu incredere, este cam cel mai bun produs de pe piata, din cate stiu eu, si rezista eroic la multe conditii grele. mai exista o solutie, muuuuult mai smechera decat asta, dar, nu cred ca ai unde sa gasesti. este vorba de de metal lichid... ceva de genul un praf metalic, cu o rasina foarte puternica, de se fac pietroi. intreaba la magazinele de specialitate, de metal lichid (o sa incerc sa imi aduc aminte producatorul)eu am lipit un dop de motor si tine de 2 ani fara probleme. poti sa mai incerci si cu materiale folosite la tehnica dentara, au plaja de temperaturi foarte buna, rezista bine la socuri, vibratii, etc... (un coleg de forum a folosit ca sa lipeasca manerul de la usa, asa ca...)
alta treaba... daca admisia este de aluminiu, de ce nu incerci sa o incarci prin sudura in mediu inert, apoi sa o prelucrezi sa iese cum trebuie? e cel mai sigu cred asa.
salut,
materialul din care este facut galeria este din plastic, cei de la liqui moly mi-au spus sa il folosesc cu incredere , ma rog este posibil sa fie vrajeala comerciala, dar la ce specificatii are pe el imi pare foartedar nu stiu sincer ce sa fac deoarece acolo sunt temperaturi foarte ridicate, gaze, presiune siloc stramt exact in dreptul unui injector.
te rog daca iti aduci aminte spune-mi ca sunt cam disperat

astept si alte solutii!!!
in galeria de admisie nu sint temperaturi atit de mari precum am fi tentati sa credem pentru ca pe acolo circula tot timpul aer proaspat la temperatura ambientului. doar cind merge motorul pe loc poate creste temperatura dar nu intr-atit incit sa strice adezivul ala
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Înapoi la “Citroen C4 - Berlina, Coupe, Sedan, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats