Va rog sa va verificato arcuri fata si implicit amortizoarele intrucat se pare ca acest model de Citroen are probleme frecvente cu acestea.
Mie personal mi s-a rupt arcul fata dreapt. Norocul meu este ca masina stationa la acel moment, ca altfel.....................
ARCURI C3 PROBLEME
Moderator: Echipa Tehnica
Arc citroen C3 RUPT
Salut,
Aveam cu masina 75000 km. Si da din fericire masina se afla parcata.Intrucat nu mai locuiesc in Romania m-am gandit ca ar fi bine as merg chiar la mama lor adica la Citroen in Franta. Si de acolo am primit raspunsul de mai sus, adica aceasta probleme este des intalnita la acest model.
Am verificat informatia li la alti dealeri din Luxemburg si acelasi raspuns l-am primit.
Cat despre motivul distrugerii arcului nu va pot spune prea multe pt ca nu am putut primi nici eu raspuns la intrebarile mele.
Aveam cu masina 75000 km. Si da din fericire masina se afla parcata.Intrucat nu mai locuiesc in Romania m-am gandit ca ar fi bine as merg chiar la mama lor adica la Citroen in Franta. Si de acolo am primit raspunsul de mai sus, adica aceasta probleme este des intalnita la acest model.
Am verificat informatia li la alti dealeri din Luxemburg si acelasi raspuns l-am primit.
Cat despre motivul distrugerii arcului nu va pot spune prea multe pt ca nu am putut primi nici eu raspuns la intrebarile mele.
Pai asta e o chestie foarte grava.
Ce naiba s-ar fi intamplat daca arcul ala s-ar fi rupt in mers, la vreo 130 km/h pe autostrada? Poti sa mori nevinovat cu zile sau sa nenorocesti pe altii. Asta e inconstienta din partea Citroen-ului. Si mai recunosc si cu seninatate ca treaba asta a afectat mai multe masini, ca si cum ar fi o problema minora! Sa inteleg ca nu mai putem sa conducem Citroen fara o asigurare de viata serioasa?
Cred ca ar fi meritat sa fie dati in judecata pentru un defect de fabricatie ale carui consecinte pot fi fatale.
Ce naiba s-ar fi intamplat daca arcul ala s-ar fi rupt in mers, la vreo 130 km/h pe autostrada? Poti sa mori nevinovat cu zile sau sa nenorocesti pe altii. Asta e inconstienta din partea Citroen-ului. Si mai recunosc si cu seninatate ca treaba asta a afectat mai multe masini, ca si cum ar fi o problema minora! Sa inteleg ca nu mai putem sa conducem Citroen fara o asigurare de viata serioasa?
Cred ca ar fi meritat sa fie dati in judecata pentru un defect de fabricatie ale carui consecinte pot fi fatale.
Salut,
Problema cea mare este ca nu poti verifica arcurile sau sa le supui vreunui test pt a verifica calitatea lor.
Va pot spune ca masina mea este din 2003. Deci in cazul meu arcul s-a rupt dupa 5 ani.
Nu stiu cum putem evita o asa problema.Daca stie cineva nu ezitati sa postati. Oricum cred ca am sa o schimb cred ca cat de curand pt ca ceea ce mi s-a intamplat mi se pare inacceptabil.
Problema cea mare este ca nu poti verifica arcurile sau sa le supui vreunui test pt a verifica calitatea lor.
Va pot spune ca masina mea este din 2003. Deci in cazul meu arcul s-a rupt dupa 5 ani.
Nu stiu cum putem evita o asa problema.Daca stie cineva nu ezitati sa postati. Oricum cred ca am sa o schimb cred ca cat de curand pt ca ceea ce mi s-a intamplat mi se pare inacceptabil.
salut
Pot spune ca si eu am patit cu c3'ul meu ,e din 2003 mentionez ca are cam 200si ceva mii km ,eram intr-o curba pe niste serpetine ,norocul a fost ca aveam in jur de 20km/h ,s-a auzit un zgomot foarte tare apoi masina era la pamant cu partea din fatza ,am gasit o bucata din arc si am observat ca era putin fisurat de rugina!
M-a costat 9 mil ..arcurile cu tot cu manopera ,dar nu la service citroen!
Cam asta a fost experienta mea cu arcurile!
M-a costat 9 mil ..arcurile cu tot cu manopera ,dar nu la service citroen!
Cam asta a fost experienta mea cu arcurile!
articol de acum 2 ani, pe un alt forum
1.4HDI, din martie 2003, in martie 2006 am ajuns la cca 40.000 Km
probleme: la 30.000 Km a trebuit sa schimb amortizoare spate (unul curs, celalat din cauza ca asa se schimba, pereche); bielete antiruliu + capete de bara (avea un zgomot pe dreapta fata de la 25.000, asa mi-a fost recomandat)...dupa 1500 Km in care nu s-a auzit nimic, zgomotul a revenit; dus la service, verificat, surpriza: e din caseta de directie death.gif ...m-am interesat daca e vreo problema ca merg asa; am fost asigurat ca nu se poate intampla nimic care sa-mi puna viata in pericol...bunnnnn
Intr-o duminica, ajuns aproape de 40.000 (ma si gandeam ca trebuie sa ma duc la revizie!), m-am dus sa o spal in cartier biggrin.gif (evident, nu pentru prima oara wink.gif ); intors de la spalatorie, parcat; luni vrut plecat, nu putut; DE CE? masina era aplecata in partea stanga fata, parca era tunata, mai avea 5-7 cm pana la carosabil; am urcat, am pornit motorul (care apropo, ca mi-am adus aminte, a inceput sa sune ca un diesel - sau tractor daca as vrea sa fiu rautacios wink.gif ) si am incercat sa iau stanga de volan, lucru pe care l-am reusit, insa cu un zgomot infernal; luat inapoi de volan, acelasi sunet melodios madanimated.gif ; coborat, uitat, analizat, kkt (scuzati toti expresia, dar chiar merita enuntata). Am crezut, in prostia mea, ca este de la amortizor; ce parfum ar fi fost confused.gif concluzie (cam lunga, sper sa nu va plictisesc): arc stanga fata rupt, taler strapuns, ca si burduf planetara, sprijinit pe si indoit bieleta antiruliu - TOTUL S-A INTAMPLAT CU MASINA STAND PE LOC - Multumesc mamei mele, al carei parastas m-a tinut in Bucuresti, pentru ca aveam de gand sa plecam de 1 Mai la bulgari! Si credeti-ma, am fost cel mai atent la gropi/denivelari (mai luam cate una-doua, inevitabil); e adevarat ca fusesem plecat pe langa Oltenita cu o saptamana in urma si facusem 4-5 Km pe drum de tara, dar totusi, parca e prea de tot...ma pregatesc atat sufleteste, cat si material (puternic!) pentru a face fata situatiei: doar la Citroen am gasit arcuri (pana acum!), dar dureaza 2-3 saptamani - comanda/avans bla-bla-bla; apoi 2 flanse (pe care sa se sprijine cele 2 NOI ARCURI din ce or fi ele...); amortizoare fatza (se schimba pereche, sic!), burduf planetara (doar 1 milion); plus revizia obisnuita 5-6 milioane - ...frumoasa masina, o gramada de bani (13500 euro), dar si satisfactii - mai ales atunci cand se strica; la naiba, nici nu mai stiu ce sa zic...PA!
probleme: la 30.000 Km a trebuit sa schimb amortizoare spate (unul curs, celalat din cauza ca asa se schimba, pereche); bielete antiruliu + capete de bara (avea un zgomot pe dreapta fata de la 25.000, asa mi-a fost recomandat)...dupa 1500 Km in care nu s-a auzit nimic, zgomotul a revenit; dus la service, verificat, surpriza: e din caseta de directie death.gif ...m-am interesat daca e vreo problema ca merg asa; am fost asigurat ca nu se poate intampla nimic care sa-mi puna viata in pericol...bunnnnn
Intr-o duminica, ajuns aproape de 40.000 (ma si gandeam ca trebuie sa ma duc la revizie!), m-am dus sa o spal in cartier biggrin.gif (evident, nu pentru prima oara wink.gif ); intors de la spalatorie, parcat; luni vrut plecat, nu putut; DE CE? masina era aplecata in partea stanga fata, parca era tunata, mai avea 5-7 cm pana la carosabil; am urcat, am pornit motorul (care apropo, ca mi-am adus aminte, a inceput sa sune ca un diesel - sau tractor daca as vrea sa fiu rautacios wink.gif ) si am incercat sa iau stanga de volan, lucru pe care l-am reusit, insa cu un zgomot infernal; luat inapoi de volan, acelasi sunet melodios madanimated.gif ; coborat, uitat, analizat, kkt (scuzati toti expresia, dar chiar merita enuntata). Am crezut, in prostia mea, ca este de la amortizor; ce parfum ar fi fost confused.gif concluzie (cam lunga, sper sa nu va plictisesc): arc stanga fata rupt, taler strapuns, ca si burduf planetara, sprijinit pe si indoit bieleta antiruliu - TOTUL S-A INTAMPLAT CU MASINA STAND PE LOC - Multumesc mamei mele, al carei parastas m-a tinut in Bucuresti, pentru ca aveam de gand sa plecam de 1 Mai la bulgari! Si credeti-ma, am fost cel mai atent la gropi/denivelari (mai luam cate una-doua, inevitabil); e adevarat ca fusesem plecat pe langa Oltenita cu o saptamana in urma si facusem 4-5 Km pe drum de tara, dar totusi, parca e prea de tot...ma pregatesc atat sufleteste, cat si material (puternic!) pentru a face fata situatiei: doar la Citroen am gasit arcuri (pana acum!), dar dureaza 2-3 saptamani - comanda/avans bla-bla-bla; apoi 2 flanse (pe care sa se sprijine cele 2 NOI ARCURI din ce or fi ele...); amortizoare fatza (se schimba pereche, sic!), burduf planetara (doar 1 milion); plus revizia obisnuita 5-6 milioane - ...frumoasa masina, o gramada de bani (13500 euro), dar si satisfactii - mai ales atunci cand se strica; la naiba, nici nu mai stiu ce sa zic...PA!
acum e acum...
de aproximativ 1000 Km aud un zgomot suspect in partea stanga-spate...si nu m-ar mira sa fie amortizorul...de ce? pentru ca am mai facut 35.000 Km de la ultima lor inlocuire
...probabil ca peste 5.000 Km, cand ajung la 70.000, trebuie si perechea fatza 
acum am cca 65.000, s-a fisurat si furtunul ce duce la radiator, masina scartzie din toate colturile posibile, troncane atat pe fata, cat si pe spate...ce mai tura-vura, perfecta pentru familia mea
abia astept s-o dau, nu mai pot, m-a terminat psihic, k sa nu mai amintesc de portofel... sfat: cei care aveti, nu tineti C3-ul mai mult de 25-30.000 Km, e pacat de nervii si lovelele voastre!
last edit: ca am uitat, dar nevasta-mea sigur nu: la 58.000 Km a lasat-o ambreiajul (subansamblul interior, pompa de ambreiaj parca ii spune) exact la Piata Universitatii...stiti ce de injuraturi stie acum? :P


acum am cca 65.000, s-a fisurat si furtunul ce duce la radiator, masina scartzie din toate colturile posibile, troncane atat pe fata, cat si pe spate...ce mai tura-vura, perfecta pentru familia mea

last edit: ca am uitat, dar nevasta-mea sigur nu: la 58.000 Km a lasat-o ambreiajul (subansamblul interior, pompa de ambreiaj parca ii spune) exact la Piata Universitatii...stiti ce de injuraturi stie acum? :P
Arcuri si iar arcuri
Noroc
Imi pare rau sa aud ca si alti au patit ca mine, bine ca stationam ca altfel.......... Apropos si eu doresc sa schimb masina si m-am gandit la o Toyota Auris unde inainte ma gandeam la o Mazda 3.
Ce parere aveti, ce ar trebui sa aleg.
Imi pare rau sa aud ca si alti au patit ca mine, bine ca stationam ca altfel.......... Apropos si eu doresc sa schimb masina si m-am gandit la o Toyota Auris unde inainte ma gandeam la o Mazda 3.
Ce parere aveti, ce ar trebui sa aleg.
- robistan25
- pasionat
- Mesaje: 537
- Membru din: Lun 13-Aug-2007 22:09
- Localitate: Ploiesti
Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11808
Cel mai nou membru Shraunjkh