Modificari Citroen C1 !
Moderator: Echipa Tehnica
si cu pistoanele si raportul de compresie ce faci? ca la presiunea aia nu mai fac fata. ca sa nu mai zic de pompa de ulei care trebuie sa livreze un debit mai mare ca sa alimenteze si turbina si sa raceasca si pistoanele (pentru asta trebuie daugate niste stropitoare la baza cilindrului). nu e chiar asa simplu cum pare la prima vedere
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Nu a zis nimeni ca a e simplu 
Astept sa vad ce li se intampla celorlalti, inainte sa ma bag la asa ceva.
Entuziasmat sunt, dar prost, nu. In momentul cand voi sti ceva 100% sigur, o sa merg la o firma de tuning cu specificatiile necesare. Dupa aia o sa vad ce o sa zica si ei. Si abia dupa aia o sa montez

Astept sa vad ce li se intampla celorlalti, inainte sa ma bag la asa ceva.
Entuziasmat sunt, dar prost, nu. In momentul cand voi sti ceva 100% sigur, o sa merg la o firma de tuning cu specificatiile necesare. Dupa aia o sa vad ce o sa zica si ei. Si abia dupa aia o sa montez

scuze pentru absenta mea... Sunt cu Bacalaureatul si nu prea am avut timp. Vin acum cu noile modificari
-Am schimbat luminile in bord , albastru
-Mp3 player Pioneer DEH 4000 UB
-Boxe pe fata MTX
-Alarma Pager Maat
-Proiectoare cu LED-uri

si acum poze de cand am schimbat lumina in bord:

Daca este cineva interesat de asa ceva, sa ma intrebe. Oricum ideea este ca la C1 au fost cam zgarciti in sensul ca: atat turometrul cat si celalalt "ceas" aveau cate 2 leduri. Loc pentru alte Leduri este pe placa, numai ca nu erau lipite, si cei de acolo mi-au spus ca e posibil sa nu fie siguranta sau ceva in genul. La turometru am avut cum sa ajung la placa bine , insa la Kilometraj, a trebuit sa topesc in jurul ledului cu letconul ca sa pot lipi/dezlipi. plasticul care acopera placa nu iese din cauza displayului pe care arata combustibil, kilometri si asa mai departe. In rest zic eu ca se vede cat de cat bine, adica e altceva. Si cand o sa am timp, o sa schimb ledurile si de la consola.
http://www.youtube.com/watch?v=ju8Ov6yXw_M un clip, cum se aude muzica in masina

-Am schimbat luminile in bord , albastru
-Mp3 player Pioneer DEH 4000 UB
-Boxe pe fata MTX
-Alarma Pager Maat
-Proiectoare cu LED-uri



si acum poze de cand am schimbat lumina in bord:





Daca este cineva interesat de asa ceva, sa ma intrebe. Oricum ideea este ca la C1 au fost cam zgarciti in sensul ca: atat turometrul cat si celalalt "ceas" aveau cate 2 leduri. Loc pentru alte Leduri este pe placa, numai ca nu erau lipite, si cei de acolo mi-au spus ca e posibil sa nu fie siguranta sau ceva in genul. La turometru am avut cum sa ajung la placa bine , insa la Kilometraj, a trebuit sa topesc in jurul ledului cu letconul ca sa pot lipi/dezlipi. plasticul care acopera placa nu iese din cauza displayului pe care arata combustibil, kilometri si asa mai departe. In rest zic eu ca se vede cat de cat bine, adica e altceva. Si cand o sa am timp, o sa schimb ledurile si de la consola.
http://www.youtube.com/watch?v=ju8Ov6yXw_M un clip, cum se aude muzica in masina
am facut si eu niste imbunatatiri:
1. asta: http://my107.blogspot.com/search?q=fix (clema aia face toti banii, am comandat-o din franta si a venit in 3 sapt. (la eurial). acum usitza de la torpedo se inchide perfect, nemaiavand jocul acela idiot ca la torpedoul de Logan. baietzasul asta care administreaza blogul e un geniu, stie absolut tot ce apare)
2. scut original (e mic, de plastic, si acopera doar partea dreapta a motorului, sub cureaua de accesorii. probabil o investitie nu foarte utila. daca cumva montez filtru sport open-air va deveni FOARTE util, oprind stropii de apa ce ar putea uda filtrul)-vine marti
3. perdelute originale pt. geamurile laterale spate (scumpe rau, 180 ron, dar tinand cont ca cea mai ieftina folie omologata (Samurai) costa 350ron laterale + luneta, pe care (luneta) nu ma intereseaza sa o acopar, cred ca merita. mai ales ca daca ma satur de ele pot oricand sa le vand)-vin tot marti.
revin cu poze la perdelute si la scut marti seara.
1. asta: http://my107.blogspot.com/search?q=fix (clema aia face toti banii, am comandat-o din franta si a venit in 3 sapt. (la eurial). acum usitza de la torpedo se inchide perfect, nemaiavand jocul acela idiot ca la torpedoul de Logan. baietzasul asta care administreaza blogul e un geniu, stie absolut tot ce apare)
2. scut original (e mic, de plastic, si acopera doar partea dreapta a motorului, sub cureaua de accesorii. probabil o investitie nu foarte utila. daca cumva montez filtru sport open-air va deveni FOARTE util, oprind stropii de apa ce ar putea uda filtrul)-vine marti
3. perdelute originale pt. geamurile laterale spate (scumpe rau, 180 ron, dar tinand cont ca cea mai ieftina folie omologata (Samurai) costa 350ron laterale + luneta, pe care (luneta) nu ma intereseaza sa o acopar, cred ca merita. mai ales ca daca ma satur de ele pot oricand sa le vand)-vin tot marti.
revin cu poze la perdelute si la scut marti seara.
da bine pe masina, dar dupa cum arata, pare genul de toba care iti cam rupe capul dupa 1 ora de autostrada. face treaba amortizorul detasabil? cum ai adaptat-o? (eventual niste poze de la montaj?) unde ai facut treaba? cat ai dat pe ea? (oricum sunt sigur ca ai iesit muuult mai ieftin decat mine si ram84).
E exact genul ala de toba care iti rupe capul 
Sa el luam pe rand:
1: Daca nu e calcata pedala de acceleratie mult, se aude stock. Daca trec de 4000 rpm, deja incepe sa se auda cam tare la viteze mici (1-a si a doua). Deja de al a 3-a nu se mai aude asa tare. La 2200 rpm nu se aude nimic diferit, e exact ca stock.
2: Amortizorul da, este detasabil, dar am de gand sa il las montat. Suna suficient de tare asa cum este.
3: Adaptarea a fost asa: dat jos toba stock, taiat o bucata de teava din ea, inca o bucata de teava mai groasa ca reductie. Acum este prinsa intr-un singur colier, adaptat sa se foloseasca si cauciucul ala in care era prinsa toba stock. Toba e full inox, 'aSPEC', a costat 90 euro. Mesterul care a montat-o s-a chinuit destul de mult, in jur de 2 ore a durat cu totul, a avut destul de sudat. Manopera a fost 1 mil 200.
Pretul total e undeva pe la 5 milioane. Poze de la montaj nu am... sorry

Sa el luam pe rand:
1: Daca nu e calcata pedala de acceleratie mult, se aude stock. Daca trec de 4000 rpm, deja incepe sa se auda cam tare la viteze mici (1-a si a doua). Deja de al a 3-a nu se mai aude asa tare. La 2200 rpm nu se aude nimic diferit, e exact ca stock.
2: Amortizorul da, este detasabil, dar am de gand sa il las montat. Suna suficient de tare asa cum este.
3: Adaptarea a fost asa: dat jos toba stock, taiat o bucata de teava din ea, inca o bucata de teava mai groasa ca reductie. Acum este prinsa intr-un singur colier, adaptat sa se foloseasca si cauciucul ala in care era prinsa toba stock. Toba e full inox, 'aSPEC', a costat 90 euro. Mesterul care a montat-o s-a chinuit destul de mult, in jur de 2 ore a durat cu totul, a avut destul de sudat. Manopera a fost 1 mil 200.
Pretul total e undeva pe la 5 milioane. Poze de la montaj nu am... sorry

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot