Comportament ciudat motor C3 1.1i elegance

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

Stefy_HGS
just curious
Mesaje: 15
Membru din: Joi 14-Aug-2008 03:21
Localitate: Timisoara

Comportament ciudat motor C3 1.1i elegance

Mesajde Stefy_HGS » Joi 14-Aug-2008 03:56

Salut
Am si eu cateva intrebari in legatura cu bondarul meu care parca nu se mai comporta la fel ca inainte
Este vorba despre un C3 1.1i de 60 de cai din iulie 2006. l-am achizitionat din italia pe la vre-o 50000 de km de la un prieten care nu il intretinea extraordinar de binedat fiind faptul ca prima revizie a fost facuta la 39000 de km si asta din cauza ca i s-a oprit in drum dina cauza cititorului chip-ului din cheie, dar asta nu prea are legatura cu comportamentul lui actual. La 70000 in bord imi arata ca trebuie sa merg la revizie, dar avand in vedere ca italienii imi cereau vre-o 350 de euro pentru asta am preferat sa imi inlocuiesc singur toate filtrele , bujiile, uleiul, etc. nu ca masina nu ar fi mers bine mergea ceas si dupa mini service la fel , am facut cu ea un drum de romania fara probleme plus unul de elvetia,insa cand m-am intors in tara cam acum o luna pe druma am avut probleme din cauza cauciucurilor care erau uzate un pic peste maxim masina parca nu mai tragea ca inainte vibra si facea ca toate alea, am inlocuit cauciucurile si am observat o imbunatatire radicala desi nu imi venea sa cred chiar cauciucurile erau de vina pt. toate neplacerile pe care mi le facea.
Acum insa de vre-o saptamana am observat din nou ca nu mai are viata in ea ca inainte si parca merge neregulat ,iar dimineata la pornire cand sta la relanti trepideaza un pic. In mers se simte ca trage mai greu parca ar fi incarcata si are chiar mici intreruperi de turatie (cade in nas) cate o data ,iar cu aerul conditionat pornit e si mai rau. De vre-o trei ori nu pornea fara sa o accelerez lucru care nu l-am mai patit pana acum.
mentionez ca pe computerul de bord nu indica nici o anomalie si nu se aprinde nici un bec in bord ,doar se stinge mai greu becul de la injectie si catalizator , dar asta se intampla de cand am luat-o si consider ca e normal.
Astept pareri,multumesc anticipat

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 14-Aug-2008 11:35

Verifica intii motorasul pas cu pas care controleaza clapeta de acceleratie.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Stefy_HGS
just curious
Mesaje: 15
Membru din: Joi 14-Aug-2008 03:21
Localitate: Timisoara

Mesajde Stefy_HGS » Joi 14-Aug-2008 12:04

Aoleooo!
Sper sincer sa nu fie de acolo, dar o sa ma uit, as vrea insa sa probez intai varianta cu bujiile despre care vorbeste "mihaivus" in chestionarul lui poate am noroc ce zici?
Oricum ms. mult deocamdata o sa va tin la curent cu cele intamplate

Stefy_HGS
just curious
Mesaje: 15
Membru din: Joi 14-Aug-2008 03:21
Localitate: Timisoara

Mesajde Stefy_HGS » Joi 14-Aug-2008 12:27

Si inca o nelamurire.
Stie cineva de ce dumnezeu se tot ard becurile de faza scurta???
In 30000 de Km de cand o am am schimbat cel putin 5 perechi de becuri de faza scurta restul nu cele de faza lunga sunt cele originale din fabrica iar pe spate am schimbat doar un stop pe frana.

Avatar utilizator
AngelTero
pasionat
Mesaje: 311
Membru din: Sâm 30-Iun-2007 14:40
Localitate: Craiova

Mesajde AngelTero » Joi 14-Aug-2008 23:31

Stefy_HGS scrie:Si inca o nelamurire.
Stie cineva de ce dumnezeu se tot ard becurile de faza scurta???
In 30000 de Km de cand o am am schimbat cel putin 5 perechi de becuri de faza scurta restul nu cele de faza lunga sunt cele originale din fabrica iar pe spate am schimbat doar un stop pe frana.

eu am folosit becuri cumparate de la magazin care nu tin mai mult de 1luna pe faza scurta dar am pus la loc becul original si nu am nici o problema deci in concluzie becurile neoriginale sunt terminate rau...
in legatura cu motorul incearca sa te duci in service si sa pui masina pe un tester sa vezi exact cauza.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 15-Aug-2008 09:20

Stefy_HGS scrie:Si inca o nelamurire.
Stie cineva de ce dumnezeu se tot ard becurile de faza scurta???
In 30000 de Km de cand o am am schimbat cel putin 5 perechi de becuri de faza scurta restul nu cele de faza lunga sunt cele originale din fabrica iar pe spate am schimbat doar un stop pe frana.


Daca ai lumini automate, asta poate fi o cauza. becurile de faza lunga le folosesti mai rar, deci e normal sa tina mai mult.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
B25BUY
pasionat
Mesaje: 381
Membru din: Mar 29-Noi-2005 15:54
Localitate: BUCURESTI

Mesajde B25BUY » Vin 15-Aug-2008 11:47

revin cu vechea intrebare:
La voi cand schimbi faza lunga cu faza scurta, ramane aprinsa si faza scurta sau se stinge ??

(Va rog mult, verificati si dupa aia sa-mi spuneti, ca mi-au mai zis pe aici pe forum ca raman aprinse si am vazut in trafic la alti C3-isti ca se stinge faza scurta cand se aprinde cea lunga...)

La mine mi-au umblat baietii la service si imi raman ambele faze aprinse... :(

vldst
pasionat
Mesaje: 936
Membru din: Mar 30-Mai-2006 13:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde vldst » Vin 15-Aug-2008 12:25

S-a mai discutat despre chestia asta.

E absolut NORMAL sa-ti ramana ambele faze aprinse atunci cand aprinzi faza lunga.

Fiecare tip de bec acopera un anumit domeniu din raza vizuala a soferului. Faza scurta acopera aproximativ primii 30 de metri de la botul masinii, iar faza lunga de la 30 de metri mai departe. Limita de 30 de metri am dat-o orientativ, nu e musai sa fie fix 30.

Acum imagineaza-ti cum ar fi sa ai doar becul de faza lunga aprins atunci cand pornesti faza lunga :lol: O sa ai o ditamai pata de intuneric in primii 30 de metri in fata masinii. Crezi ca poti conduce in siguranta in conditiile astea?

Ca sa recapitulam. Se poate circula cu:

1) doar becurile de pozitie aprinse
2) faza scurta (becurile de pozitie + faza scurta aprinse)
3) faza lunga (becurile de pozitie + faza scurta + faza lunga aprinse)

Asta e comportamentul normal.

Stefy_HGS
just curious
Mesaje: 15
Membru din: Joi 14-Aug-2008 03:21
Localitate: Timisoara

Mesajde Stefy_HGS » Lun 25-Aug-2008 00:56

Nu am lumini automate dar merg intradevar cu farurile aprinse tot timpul indiferent de ora, le aprind din instinct , dar chiar atat de putin sa tina? Nu cred ca a tinut vreunul mai mult de o luna jumate.
In legatura cu nelamurirea lui "B25BUY" iti spun foarte sigur ca trebuie sa ramana aprinsa si faza scurta exact cum explica "vldst" intradevar la alte tipuri de masini se stinge dar asta pentru ca becul de faza scurta este cu 2 filamente unul pentru scurta si unul pentru lunga, iar daca este model de far cu 2 becuri in momentul cand pui faza lunga se stinge filamentul de faza scurta din primul bec si se aprinde filamentul de faza lunga si in acelasi timp si cel de-al 2-lea bec (cel pentru faza lunga din celalalt compartiment) dar asta difera de la o masina la alta.
In concluzie la C3 ramane aprinsa si faza scurta cand pui faza lunga pentru ca are becuri smple si exact cum spune "vldst" trebuie sa lumineze si primii 30m din fata masinii.

Stefy_HGS
just curious
Mesaje: 15
Membru din: Joi 14-Aug-2008 03:21
Localitate: Timisoara

Mesajde Stefy_HGS » Lun 25-Aug-2008 01:05

In legatura cu problema mea la motor am verificat motorasul de la clapa de acceleratie si este in regula slava Domnului, oricum nu prea are simptome cca si cand ar fi de acolo , cand incepe sa traga greu merge si anormal de zgomotos, iar de cand l-am adus in tara bate avansul fantastic m-am gandit ca ar putea fi de la filtrul de benzina pe care il am nou in portbagaj dar nu reusesc sa il localizez ca sa il schimb, stie cineva unde este locul lui? Pentru ca pe sub masina nu este ,sub capota nu este in rezervor nu am reusit sa deschid capacul sa ma uit. Ar putea sa fie acolo?

Astept pareri.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 25-Aug-2008 09:44

In oras ziua nu e nevoie sa mergi cu becurile aprinse.
Filtrul de benzina se afla de regula in zona puntii spate, protejat de un capac de vizitare.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Stefy_HGS
just curious
Mesaje: 15
Membru din: Joi 14-Aug-2008 03:21
Localitate: Timisoara

Mesajde Stefy_HGS » Lun 25-Aug-2008 11:02

Multumesc inca o data o sa verific si o sa va tin la curent, sper sincer sa-i dau de cap ca deja ma streseaza.


Înapoi la “Mecanica - C3”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11808
    Cel mai nou membru Shraunjkh