Dilema - 1.6 HDI rosu sau 1.6 16V gri metalizat
Moderator: Echipa Tehnica
-
- just curious
- Mesaje: 11
- Membru din: Mar 19-Aug-2008 11:03
- Localitate: Simleu-Silvaniei
- Contact:
Dilema - 1.6 HDI rosu sau 1.6 16V gri metalizat
Poate parea stupid dar:
1. toata lumea imi spune ca motorul diesel e mai fiabil
2. nu am de ales decat rosu (dealerul nu mai are alte culori la acest model si nu se mai gasesc datorita faptului ca trebuie sa apara noul model)
3. am condus 3 ani un Logan 1.6 pe benzina precum si un Opel Corsa 1.3 pe motorina. Imi place mai mult Logan dar poate ca diferenta de cai putere e de vina
3. la acelasi pret pot sa iau varianta pe benzina (tot 110 CP), gri metalizat - arata mult mai bine....
as vrea niste sfaturi: sa merg totusi pe Diesel - avantajele acestui motor merita sa trec peste culoarea care nu-mi place si peste retinerile pe care le am fata de diesel ???
1. toata lumea imi spune ca motorul diesel e mai fiabil
2. nu am de ales decat rosu (dealerul nu mai are alte culori la acest model si nu se mai gasesc datorita faptului ca trebuie sa apara noul model)
3. am condus 3 ani un Logan 1.6 pe benzina precum si un Opel Corsa 1.3 pe motorina. Imi place mai mult Logan dar poate ca diferenta de cai putere e de vina
3. la acelasi pret pot sa iau varianta pe benzina (tot 110 CP), gri metalizat - arata mult mai bine....
as vrea niste sfaturi: sa merg totusi pe Diesel - avantajele acestui motor merita sa trec peste culoarea care nu-mi place si peste retinerile pe care le am fata de diesel ???
Paul
Eu as alege pe cel pe benzina, mai ales ca-ti place culoarea si in plus reviziile, pretul actual al motorinei si pretul de achizitie al masinii sunt ceva mai ridicate in cazul unui diesel. Daca totusi mergi mai mult de 20000 km/an, atunci ai putea sa consideri motorul diesel.
PSA car forever/Passion pour Peugeot et Citroen
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
1. Motoarele diesel ERAU mai fiabile pe vremea dieselurilro aspirate. Acum nu mai e cazul, plus ca toate motoarele sint acum burdusite de senzori si electronica
3. Ia benzina daca faci sub 40.000 de km pe an.
Orice masina vei alege, nu lua de pe stoc, ci una pe comanda.
3. Ia benzina daca faci sub 40.000 de km pe an.
Orice masina vei alege, nu lua de pe stoc, ci una pe comanda.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
eu zic sa iei diesel, chiar daca dpdv economic nu e mai eficient. nu uita ca rosu daca e metalizat e mai aproape de visiniu decat de rosu. Cu toate ca noile motoare diesel sunt stresate de turbine la maxim pentru a scoate putere, tot nu m-as aventura sa zic ca un benzinar e la fel de fiabil cu un diesel.
Btw: un diesel de 110 cp 1,6 va fi mai performat decat un benzinar 110 cp, 1,6 pentru ca diesel-ul are cuplu mai mare
Btw: un diesel de 110 cp 1,6 va fi mai performat decat un benzinar 110 cp, 1,6 pentru ca diesel-ul are cuplu mai mare
mbc scrie:Btw: un diesel de 110 cp 1,6 va fi mai performat decat un benzinar 110 cp, 1,6 pentru ca diesel-ul are cuplu mai mare
Nu stiu ce inseamna performant in cazul asta, dar numai 0-100 - 0-160 nu. Are el cuplul mai mare, dar nu are suficienta putere cind are cuplul ala. Masinile sint cam pe acolo ambele.
Insa avind cuplul mai mare si atit de jos dieselul are avantaje mai ales prin oras, aglomeratii, etc. Avind in vedere ca le iei la acelasi pret e foarte greu sa te decizi intre benzina si diesel, depinde acum ce-ti doresti si tu de la masina. Daca stii sa conduci diesel si vrei unul nu vei avea probleme nici cu ala. Idem cu benzinarul.
Probleme de fiabilitate nu vei avea cu nici unul dintre motoare. Ambele sint extrem de fiabile.
- Andrei Anghel
- pasionat
- Mesaje: 425
- Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
- Localitate: Bucuresti
de parca daca ar fi benzina turbo n-ar fi aceeasi chestie.
io nu vad asa mare filosofie la condusu de diesel... imi place ca poti urca borduri de videanu doar din ambreiaj
de momentu in care tre sa schimbi te prinzi si tu, ca incepe sa faca ca toti dracii ... in rest nu vad sa fie vreo diferenta notabila...
ontopic: practic dieselu e sa zicem cu 12 la suta mai scump decat benzina, dar consuma cu 35-40 la suta mai putin (oras, afara nu e diferenta asa mare). nu vad de unde "peste 20k", "peste 40k"... s-ar pune asa problema daca ar plati mai mult pe modelul diesel, dar omul a zis din start ca obtine ambele modele la acelasi pret. Cu toate astea, eu tot benzina mi-as lua-o, c4 mi se pare o masina cu tinuta de drum sportiva, suspensii tari, anvelope late, iar la asa ceva nu se preteaza un diesel. my 2 cents.
io nu vad asa mare filosofie la condusu de diesel... imi place ca poti urca borduri de videanu doar din ambreiaj

de momentu in care tre sa schimbi te prinzi si tu, ca incepe sa faca ca toti dracii ... in rest nu vad sa fie vreo diferenta notabila...
ontopic: practic dieselu e sa zicem cu 12 la suta mai scump decat benzina, dar consuma cu 35-40 la suta mai putin (oras, afara nu e diferenta asa mare). nu vad de unde "peste 20k", "peste 40k"... s-ar pune asa problema daca ar plati mai mult pe modelul diesel, dar omul a zis din start ca obtine ambele modele la acelasi pret. Cu toate astea, eu tot benzina mi-as lua-o, c4 mi se pare o masina cu tinuta de drum sportiva, suspensii tari, anvelope late, iar la asa ceva nu se preteaza un diesel. my 2 cents.
WLD scrie:la 16v nici o problema nu e minora.
- Andrei Anghel
- pasionat
- Mesaje: 425
- Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
- Localitate: Bucuresti
Diesel vs. benzina:
Dieselurile calcate des, scot fumul cu success.
Fumul este negru tare iar turbina-i trecatoare.
Ce sa fie, ce sa fie, debitmetrul in cutie?
Sau bujia e bushita plange si sta chinuita?
Distributia? Tot stresata si cureaua-i sta sa cada.
Asa ca las-o moale, nu calca pedala tare,
Las-o ca e obosita, sta in cuplu chinuita.
Vrei sport? Ia o benzina, care sta ca o felina.
N-o auzi la relanti, de-i pornita nici nu stii.
Care fara pic de jena, frige cuplul cu o schema.
Schema simpla si curata, ca-i place sa stea turata.
Dieselurile calcate des, scot fumul cu success.
Fumul este negru tare iar turbina-i trecatoare.
Ce sa fie, ce sa fie, debitmetrul in cutie?
Sau bujia e bushita plange si sta chinuita?
Distributia? Tot stresata si cureaua-i sta sa cada.
Asa ca las-o moale, nu calca pedala tare,
Las-o ca e obosita, sta in cuplu chinuita.
Vrei sport? Ia o benzina, care sta ca o felina.
N-o auzi la relanti, de-i pornita nici nu stii.
Care fara pic de jena, frige cuplul cu o schema.
Schema simpla si curata, ca-i place sa stea turata.
Înapoi la “Citroen C4 - Berlina, Coupe, Sedan, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats