dozator sau disjunctor?

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

dozator sau disjunctor?

Mesajde nutzu313 » Vin 22-Aug-2008 17:13

de putin timp se intampla ceva ciudat: la apasarea pedalei de frana, dupa drumuri mai lungi sau dupa ce motorul se incalzeste, pedala de frana se comporta ca si cum as avea ABS, adica e respinsa si fasaitul se aude cu intermitenta. fenomenul se intampla si cand masina sta pe loc. ce poate fi?

botioni
simpatizant
Mesaje: 47
Membru din: Joi 30-Aug-2007 22:19
Localitate: cluj

Mesajde botioni » Vin 22-Aug-2008 18:08

fi un pic mai explicit ca nui diferit nimic cel cu abs fata de ala fara , ma refer la pedala

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

Mesajde nutzu313 » Lun 25-Aug-2008 15:55

dupa ce merg, sa zic peste 15 km, in momentul in care apas pedala de frana sau o tin apasata la semafor, pedala imi este respinsa in ritm sacadat. daca apas pedala mai puternic se comporta normal, adica nu se misca. fenomenul se intampla doar cand apas frana usor. masina nu are ABS

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 25-Aug-2008 17:05

concomitent cu respingerile pedalei, se aud si tacaniturile disjunctorului? posibil sfera acumulator descarcata, disjunctorul zapacit, cat si o pierdere foarte mare in instalatie....

botioni
simpatizant
Mesaje: 47
Membru din: Joi 30-Aug-2007 22:19
Localitate: cluj

Mesajde botioni » Lun 25-Aug-2008 20:17

se lasa masina repede de spate cind il opresti ? Se lasa masina de spate cind stai la stop cind lasi frina si se ridica?

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

Mesajde nutzu313 » Lun 25-Aug-2008 20:42

tacaniturile se aud "normal", adica la 2 secunde(stiu ca f des). de spate se lasa destul de repede. la semafor fenomenul cu lasatul de spate se intampla, dar nu prea des. sfera acumulator e noua (schimbata acu 3 luni). m-am gandit sa schimb celelalte 4 sfere cu altele noi. masina o am de 1 an si nu am umblat la sfere. cedeti ca in afara de o imbunatatire a confortului vor fi si alte schimbari in bine? ma frefer la frecventa tacanitului...

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 25-Aug-2008 21:18

Incarca/inlocuieste sfera centrala, ca obosesti pompa hidraulica foarte mult. Dupa aia, mai povestete-ne.
Eu as inclina spre dozator, mai ales daca masina se lasa repede de spate. Pedala care e aruncata inapoi e semn de dozator uzat excesiv.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 26-Aug-2008 13:17

daca sfera acumulator este noua, si esti sigur ca e buna, in cazul asta banuiesc ca defectul este undeva la servodirectie, mai precis distribuitorul, care are pierderi foarte mari. tacanitul ala nu e normal, trebuie sa fie de la 30 de secunde spre 1 minut...

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 26-Aug-2008 15:20

Mai poate sa fie si de disjunctor. De regula in timp, valorile de conjuctie/disjunctie scad si tind sa se apropie. Ar fi utila o masurare a valorilor si a timpilor pe un banc de proba.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

Mesajde nutzu313 » Mar 26-Aug-2008 15:37

multam pt raspunsuri. o sa inlocuiesc dozatorul; am gasit unul cred eu in stare buna, pe o masina sh. adica nu are nici o pata de ulei pe el in comparatie cu al meu care e plin. sper sa se potriveasca si conjunctorul de pe acea masina si sa fie bun ca sa stiu un lucru... :?

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 26-Aug-2008 22:06

omule, daca tacane la 2 secunde, nu la dozator e problema. acela este defact doar daca fasaie cand stai cu piciorul pe pedala. este ok sa fasaie putin la actionare... vezi sa nu muncesti degeaba sa pui altul, poate mai prost ca al tau.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 28-Aug-2008 11:45

problema cu pedala e de la dozator 100%. indica o uzura fff mare. problema cu tacanitul des e fie de la disjunctor obosit fie de la distribuitorul de servo care e f uzat. daca ai posibilitatea sa le vezi mergind inainte pe cele pe care le cumperi ar fi cel mai bine. sau macar informatiile despre cum au functionat sa fie corecte ca sa stii ce cumperi

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

Mesajde nutzu313 » Joi 28-Aug-2008 17:36

cel mai rau stau la capitolul TIMP. o sa incerc sa remediez cat mai repede problema si va tin la curent :wink: . oricum, ca intotdeauna multumesc pentru promptitudine, si daca aveti si alte sfaturi, citesc cu placere.


Înapoi la “Hidraulica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo