salutare
am o problema la xantia
e 1.9 td din 95. porneste putin mai greu decat normal si nu trage cum ar trebui. dimineata la pornirea la rece scoate si un nor de fum alb dupa care ii trece, avansul la pompa e bun ca scoate si fum negru la forja
am fost la un atelier de pompe de injectie sa imi masoare compresia, pompa si injectoarele sa vad cauza problemei
compresia a iesit 21, 23, 26, 25 si din patru bujii incandescente mai mergea una (le-am schimbat dar nici o imbunatatire)
pompa a dat 400 de bari si injectoarele 160 ceea ce inseamna ca nu de acolo vine problema
ma ingrijoreaza compresia, stie cineva care e cea normala sau din ce cauza nu trage motorul?
pompa cat ar trebui sa scoata si ce se poate face....se rezolva totul cu o segmentare sau ce e de facut
multumesc!
compresie xantia
Moderator: Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 25
- Membru din: Mar 02-Sep-2008 21:28
- Localitate: cluj-napoca
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
mbc scrie:din cate stiu (nu sunt 100% sigur) compresia pentru un motor nou este de 28.
Poate la un diesel aspirat. La un turbo e mai joasa, in jur de 20.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
- simpatizant
- Mesaje: 25
- Membru din: Mar 02-Sep-2008 21:28
- Localitate: cluj-napoca
multumesc de sfaturi.
masina merge la fel de cand am luat-o (recent)...se poate merge cu ea dar la urcare sau in sarcina, in depasiri se simte clar o lipsa de putere.
urmeaza sa ma duc sa verific turbina ca numai asta a mai ramas.
de compresie nu is asa ingrijorat ca am inteles ca pot fi diferente de maxim 5 bari si limita de jos ar fi undeva la 21, 22. pompa s-ar putea sa fie cam slaba la 400
cei de la pompe de injectie care au verificat injectoarele au zis ca sunt bune , ba chiar au vrut sa le lase mai jos da nu am vrut eu
din pacate si dupa ce am schimbat bujiile tot asa porneste si la rece scoate mult fum alb dar dupa cateva secunde isi revine
masina merge la fel de cand am luat-o (recent)...se poate merge cu ea dar la urcare sau in sarcina, in depasiri se simte clar o lipsa de putere.
urmeaza sa ma duc sa verific turbina ca numai asta a mai ramas.
de compresie nu is asa ingrijorat ca am inteles ca pot fi diferente de maxim 5 bari si limita de jos ar fi undeva la 21, 22. pompa s-ar putea sa fie cam slaba la 400
cei de la pompe de injectie care au verificat injectoarele au zis ca sunt bune , ba chiar au vrut sa le lase mai jos da nu am vrut eu
din pacate si dupa ce am schimbat bujiile tot asa porneste si la rece scoate mult fum alb dar dupa cateva secunde isi revine
-
- simpatizant
- Mesaje: 25
- Membru din: Mar 02-Sep-2008 21:28
- Localitate: cluj-napoca
m-am gandit si eu la avans dar atata timp cat scoate fum negru daca accelerez tare nu are cum sa fie prea mic.
vitezele le schimb cand trebe, cand cere motoru, bineinteles depinde de circumstante dar am mers cu ea si pana in zona rosie si aproape in relanti si tot se simte acea lipsa de putere.
maine am programare la service sa imi verifice presiunea la turbo...sincer m-as bucura sa scap cu atat
vitezele le schimb cand trebe, cand cere motoru, bineinteles depinde de circumstante dar am mers cu ea si pana in zona rosie si aproape in relanti si tot se simte acea lipsa de putere.
maine am programare la service sa imi verifice presiunea la turbo...sincer m-as bucura sa scap cu atat
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
95% se gripeaza cand ramane fara ulei, iar daca se intampla asta, se produc fenomene si in motor...
am avut mai multe masini turbo, la toate a inceput turbina sa piarda ulei, dar nu s-a gripat decat odata (la break), cand am ramas definitiv fara ulei din cauza martorului defectuos, iar atunci am fost nevoit sa schimb motorul cu totul
in schimb, am mai auzit de faze de turbine 'blocate', dar doar la masinile noi, care sunt controlate electronic, defectul fiind pe aceasta ramura, dar aici nu cred ca e cazul.
am avut mai multe masini turbo, la toate a inceput turbina sa piarda ulei, dar nu s-a gripat decat odata (la break), cand am ramas definitiv fara ulei din cauza martorului defectuos, iar atunci am fost nevoit sa schimb motorul cu totul

in schimb, am mai auzit de faze de turbine 'blocate', dar doar la masinile noi, care sunt controlate electronic, defectul fiind pe aceasta ramura, dar aici nu cred ca e cazul.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11821
Cel mai nou membru Shraunrst