In 80k am schimbat o singura data senzorul de temperatura, de 2 ori bujiile (asta pt k asa trebuie!) si la 75k placutele de frana pe fata. In rest, flansele de la amortizoare care se toot desprindeau dar le-am lipit la service si i-am facut o data directia. Ca si problema foarte serioasa, dar care are legatura cu ghinionul, nu cu altceva, e o chestie legata de relantiul motorului, despre care am mai postat pe forum si inainte, nu mai reiau, dar care, in baza garantiei este deja in curs de rezolvare, fara interventii la nu stiu cine, mail-uri de amenintare, sau spagi si alte porcarii. Legat de chestia asta, va asigur ca la tooate marcile se intampla probleme de acest gen, sau poate si mai grave si, uimitor de enervant tocmai cand masina nu costa 15-20 de mii de euro, ci, asa cum am mai patit o data inainte de C4, vreo 45 de mii de euro si e si marca suedeza si avea si 33k si i s-a dus dracu centralina si o porneam, repet la 45 de mii de euro, ca pe dacia babacului, eventual si cu un cartof indesat in toba finala....

)
De asemenea, imp de preciza e faptul ca eu nu mi-am menajat deloc Citroenul ! Cand era de carat am carat, cu viteza si super sportiv am mers, prin gropile patriei am dat fara mila, curbe aiurea, numa sa vad cat e de misto suspensia am luat cu duiumul si credeti-ma pe cuvant, masina e super tare, din toate punctele de vedere! Pret, performanta, calitate, aspect, sound, confort, utilitate si, deosebit de important, intretinere si service!!
Asa k, o recomand cu satisfactiei oricarui om care n-are chef sa arunce cu banii pe geam, numai pt emblema de pe capota.... La cate masini am avut si la tonele de km pe care i-am facut si la multimea de situatii limita din trafic prin care am trecut, C4, chiar mi-a depasit asteptarile!