Presiunea Benzinei la rampa ?
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 1207
- Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
- Localitate: Brasov
- Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
- 2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)
Presiunea Benzinei la rampa ?
Am incercat in mai multe documentatii sa aflu presiunea benzinei la rampa si presinea pompei de benzina ( barii ) , dar nu am gasit ceva concludent. Daca cineva sa documentat mai mult si stie... doresc si il rog sa-mi comunice !!!! pt. C.Xsara1,6i 16v-110cp-2004. Va multumesc !
Peace on earth ... War under the blanket !
-
- pasionat
- Mesaje: 1207
- Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
- Localitate: Brasov
- Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
- 2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)
presiunea benzinei
Scuza-ma ! nu am inteles raspunsul ,,mutat la locul lui,, 1- presiunea luata cu manometrul a benzinei la iesire din pompa (cred). 2- un mecanic auto ( o cunostinta ) ma intrebat de presiunea ,,la rampa,, a benzinei cat este ? si ma sfatuit sa aflu .... Problema autoturismului este : La prima cheie porneste dar dupa c.c.a 4-5 sec. se opreste. La a 2a pornire merge eu zic bine!!! 3- la un demaraj mai brusc ( sportiv ) , prima impresie e ca ,,da in nas ,,... revenindu-si la dinamica normala. Acul turometrului oscileaza la relanti. motorul avand scaderi la mersul ,,rotund,,, . Ce poate fii ? 1-pompa defecta ? 2- regulator benzina defect ? 3- Motoras pozitionare clapeta relanti ( potentiometru murdar) ? Va multumesc si astept de la dv. un raspuns ( toro )
Peace on earth ... War under the blanket !
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Mutat la locul lui, adica ai postat intr-o sectiune gresita, alta decit cea in care e topicul acum.
Pompa de benzina genereaza o presiune constanta, dar presiunea in rampa de injectie e controlata de regulatorul de presiune.
Poti sa incerci sa cureti motorasul pas cu pas care controleaza relanti-ul si poti sa cureti si contactele de mufa lui.
Pompa de benzina genereaza o presiune constanta, dar presiunea in rampa de injectie e controlata de regulatorul de presiune.
Poti sa incerci sa cureti motorasul pas cu pas care controleaza relanti-ul si poti sa cureti si contactele de mufa lui.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
aia e in rampa, important e ca pompa are mult mai mult decit atit, daca nu ma insel e undeva intre 6 si 8 bar. chiar daca in rampa are 3, sau 3,5 e posibil ca pompa sa nu mai fie totusi in parametri si sa nu mai aiba debitul necesar sa asigure mersul in turatie si in sarcina, daca asta e problema. dar din ce spui tu e posibil sa fie de la motorasul pas cu pas. incearca o testare, ar trebui sa dezvaluie problema. un motoras nou e cam 150-200 ron
Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru florinmarchidanu