M-am uitat pe tabelul cu diagnoza la suspensii si se pare ca trebuie verifcat corectorul de inaltime. Care este termenul englezesc pentru asta?
Pe unde se afla corectorul asta?
corector de inaltime
Moderator: Echipa Tehnica
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
bx
Termenul in engleza pentru corectorul de inaltime esteâheight correctorâ.
Aceste corectoare (sunt doua- unul pt. puntea fata,unul pt. puntea spate) le gasesti mai simplu urmarind pirghiile de comanda (se afla sub masina);daca le urmaresti de la levierul de comanda spre fata masinii acolo unde se termina piirghia o sa gasesti ceva cilindric,din aluminiu,cu niste capace de cauciuc in capete, in care intra(ies) trei tevi si un â T â pt. colectare LHM.
Bafta.
Aceste corectoare (sunt doua- unul pt. puntea fata,unul pt. puntea spate) le gasesti mai simplu urmarind pirghiile de comanda (se afla sub masina);daca le urmaresti de la levierul de comanda spre fata masinii acolo unde se termina piirghia o sa gasesti ceva cilindric,din aluminiu,cu niste capace de cauciuc in capete, in care intra(ies) trei tevi si un â T â pt. colectare LHM.
Bafta.
- WLD
- Admin CITROclub
- Mesaje: 2137
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16v '88 si 89
- 2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
- 3: Xsara 2.0hdi stage 1+
- Contact:
Dar de ce vrei sa schimbi corectorul?
Acestea se uzeaza foarte rar si de uzura nu poti sa-ti dai seama decat daca verifici furtunasul de retur. Daca debitul de LHM pe acest retur e ridicat, atunci te poti gandi sa-l schimbi.
Dar din ce am vazut eu, poate 70% din problemele puse pe seama corectorului sunt de fapt cauzate de griparea parghiilor de comanda. Un alt procent de 25% se rezolva prin demontarea si curatarea interna a corectorului.
Acestea se uzeaza foarte rar si de uzura nu poti sa-ti dai seama decat daca verifici furtunasul de retur. Daca debitul de LHM pe acest retur e ridicat, atunci te poti gandi sa-l schimbi.
Dar din ce am vazut eu, poate 70% din problemele puse pe seama corectorului sunt de fapt cauzate de griparea parghiilor de comanda. Un alt procent de 25% se rezolva prin demontarea si curatarea interna a corectorului.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Subscriu la ce a spus WLD. La mine destul de des, partea din fata a masinii "uita" sa se ridice la fel de repede ca partea din spate (am stat o data sa vad cind are de gind sa se ridice si a durat citeva minute). Solutia la mine este sa ridic masina la pozitia 3 si apoi sa cobor la 2 (normal) si gata. Dupa asta masina ramine ridicata, pragurile sint paralele cu solul.
Cred ca solutia la problema asta este curatarea corectorului de inaltime (help WLD!), urmata de golirea instalatiei hidraulice si umplerea cu ulei hydraflush (poate te intereseaza si pe tine, sa ne stringem mai multi si sa comandam).
Cred ca solutia la problema asta este curatarea corectorului de inaltime (help WLD!), urmata de golirea instalatiei hidraulice si umplerea cu ulei hydraflush (poate te intereseaza si pe tine, sa ne stringem mai multi si sa comandam).
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Daca se petrece ce spui tu atunci conform tabelului de la http://www.citroenforum.as.ro/diagnoza.html problema este: "Corector de inaltime defect sau cu parghiile de actionare blocate/deteriorate."
Cred ca problema ta nu se poate rezolva prin mail. Trebuie sa o duci la un service (dar ai grija la care). Am inteles ca prin Galati ar fi ceva mecanici care sa te poata ajuta. Ia legatura cu Eugen, el si-a luat una din masini de la Galati. la un moment dat cineva a dat pe forum un numar al unui mecanic din Galati.
Cred ca problema ta nu se poate rezolva prin mail. Trebuie sa o duci la un service (dar ai grija la care). Am inteles ca prin Galati ar fi ceva mecanici care sa te poata ajuta. Ia legatura cu Eugen, el si-a luat una din masini de la Galati. la un moment dat cineva a dat pe forum un numar al unui mecanic din Galati.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
nicum scrie:Subscriu la ce a spus WLD. La mine destul de des, partea din fata a masinii "uita" sa se ridice la fel de repede ca partea din spate (am stat o data sa vad cind are de gind sa se ridice si a durat citeva minute).
De regula aceasta problema, cum spune si WLD apare atunci cind pirghiile de comanda s-au dereglat,blocat ori inaltimea masinii nu mai este cea corespunzatoare.
Problema cu corectorul de pe spate s-a rezolvat azi la service.
Am stat si eu cu mecanicul si am vazut ce a mesterit.A facut "bucati" corectorul , l-a curatat cu o solutie speciala si l-a suflat cu aer comprimat.Inautru era plin de mazga!!!Acum merge perfect.Dar ce se intampla cu celelalte piese care in mod sigur sunt si ele imbacsite.Daca ar trebui date jos toate si curatate ar dura si ar costa o groaza.Rezolvarea este hydraflush,sunt convins acum.Cand se hotarasc si altii sa cumpere,subscriu si eu la comanda.
In alta ordine de idei,am vorbit cu patronul service-ului despre eventuale reduceri pt.membrii clubului si a fost de acord. Va mai tin la curent cand imi va da detalii despre oferta.
Am stat si eu cu mecanicul si am vazut ce a mesterit.A facut "bucati" corectorul , l-a curatat cu o solutie speciala si l-a suflat cu aer comprimat.Inautru era plin de mazga!!!Acum merge perfect.Dar ce se intampla cu celelalte piese care in mod sigur sunt si ele imbacsite.Daca ar trebui date jos toate si curatate ar dura si ar costa o groaza.Rezolvarea este hydraflush,sunt convins acum.Cand se hotarasc si altii sa cumpere,subscriu si eu la comanda.
In alta ordine de idei,am vorbit cu patronul service-ului despre eventuale reduceri pt.membrii clubului si a fost de acord. Va mai tin la curent cand imi va da detalii despre oferta.
Draku scrie: la ce service ai fost si cat te-a costat "distractia"?
multumesc
Service-ul este in Galati,str.Cosbuc nr.264/tel.0744 578085(Catalin) si operatia cu corectorul m-a costat 500.000.
Tu poate ai alta problema,pt.ca la mine spatele nu se ridica greu,ci cobora cativa centimetri si revenea fara sa actionez maneta de comanda a garzii.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Iata inca o dovada ca sintem mai multi care trebuie sa ne curatam instalatia hidraulica cu hydraflush. Probabil ca si la mine situatia e identica.
Am sa fac un topic separat pentru asta...
Am sa fac un topic separat pentru asta...
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11808
Cel mai nou membru Shraunjkh