Am facut si eu niste poze si n-am cui sa le arat...

Forum de discutii generale despre Citroen C1. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
Hell8oy
simpatizant
Mesaje: 65
Membru din: Joi 13-Mar-2008 17:22
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde Hell8oy » Sâm 04-Oct-2008 12:51

masina momentan este in service ca un binevoitor a reusit sa imi faca praf toata partea dreapta, aripa, usa, spoiler, bandou si asa mai departe. O sa le scot. de vreo luna tot zic sa le scot dar mereu am alta treaba si uit :D

Crisskro
pasionat
Mesaje: 227
Membru din: Mie 16-Apr-2008 16:12
Localitate: Timisoara

Mesajde Crisskro » Lun 06-Oct-2008 08:58

Detalii ceva? Poze? Accidente se tot intampla, daca nu a fost vina ta si este asigurare, e bine :)

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Lun 06-Oct-2008 20:16

eu abia am reparat-o. in afara de un bandou pe care ramane sa il lipesc pe usa stanga spate, masina a iesit perfect. ATS-ul nu si-a respectat "bunul obicei", si de data asta au faut o treaba impecabila.

Crisskro
pasionat
Mesaje: 227
Membru din: Mie 16-Apr-2008 16:12
Localitate: Timisoara

Mesajde Crisskro » Mie 08-Oct-2008 09:02

Xenon, se mai aude ceva de filtru?

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mie 08-Oct-2008 21:41

Crisskro, IMI CER OFICIAL SCUZE PT. CA NU M-AM TINUT DE CUVANT :oops: , filtrul a venit astazi dar nu m-am putut abtine sa nu il montez pe masina.
Eu probabil ca in final o sa imi cumpar tot un Swift Sport si nu SX4, am obtinut si un mic discount, deci C1 nu va mai fi pe mana mea decat maxim 1 luna sau 2.
Daca il voi da jos de pe masina, promit sa il vand la un pret de maximum 250lei (el va fi practic ca nou, doar ca lucrul desigilat, se numeste SH). vom vedea.
Si acum IMPRESII: nu mi-a venit sa cred: masina CHIAR TRAGE MAI BINE. si asta se intampla la turatii joase, asa cum au spus si altii, ceea ce eu nu prea inteleg cum se intampla, dar e cert ca se intampla. de exemplu, eu nici dupa un an nu m-am obisnuit sa plec mereu frumos de pe loc cu C1. Foarte frumos plec cand am AC-ul pornit si masina sta un pic mai turata. ei bine, exact asa merge acum. parca e diesel. IAR ZGOMOTUL, OAU, e BESTIAL. :twisted: :twisted: :twisted:
am chinuit-o ceva astazi doar din pura placere. kitul nu are doar filtrul si toate fittingurile, ci si un furtun de admisie care se monteaza la grila din fata cu un capat, si celalat capat se aseaza in zona filtrului. in felul asta se formeaza mereu un curent de aer rece in jurul filtrului.

Crisskro, inca ceva, ca sa ma intelegi. acum cateva luni am cumparat un scut original, vine doar in partea stanga, special ca in cazul in care voi pune filtru sport sa nu sara pe el apa, noroi, etc. Si parca ma durea inima dupa ce am dat 200ron pe scut, sa nu pun filtrul, pt. ca tocmai pt. filtru luasem scutul.

Crisskro
pasionat
Mesaje: 227
Membru din: Mie 16-Apr-2008 16:12
Localitate: Timisoara

Mesajde Crisskro » Joi 09-Oct-2008 11:26

Daca iti iei suzuki, pot sa iti dau 3.5 mil pe filtru + scut. Altfel, nu ma intereseaza...
Sa pui si niste poze cu el montat :)

PS: Ma gandesc de ceva vreme sa mai cumpar o masina si nu stiu inca ce sa iau. O sa fie ori un CRX 160 hp din 90-91 pentru restaurare, ori un S2000 de prin 2000-2002. Oricare ar fi, supercharger nu mai pun pe aygo, decat daca va scadea pretul destul de mult. Asa ca investitiile in buburuza se opresc aici deocamdata :)

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Lun 13-Oct-2008 22:17

ImagineImagine
ImagineImagine
ImagineImagine
ImagineImagine
ImagineImagine
ImagineImagine

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Dum 19-Oct-2008 02:39

Salutari tuturor! Cum luni sper sa dau avansul pt. Swift Sport, am decis sa demontez K&N-ul de pe C1 (sotia are pe 24 octombrie prima sedinta de sofat).
Blestemat fiind probabil de Crisskro (glumesc, desigur :lol: :lol: :lol: ), am reusit sa distrug flansa filtrului inca de la montaj, strangand colierul prea tare:
Imagine
Filtrul se gaseste separat, el are codul RC-70040. Se poate comanda online cu PayPal de aici: http://www.ybfilters.co.uk/page1.php?si ... &part=6451 (eu am mai comandat de la ei un filtru panel si alte chestii, au cel mai bun pret). a doua varianta ar fi comandarea filtrului de la un dealer din Romania, sau, MULT MAI SIMPLU, montarea oricarui alt filtru sport fie el K&N sau alta firma, cu conditia sa aiba diametrul flansei de 65mm. Recomand un filtru cu baza metalica, ca sa nu se mai intample ce am patit eu. partea care s-a deformat, intra intr-un cot de cauciuc ce duce la admisie. din exterior nu aveam cum sa imi dau seama ce se intampla in interiorul cotului. mai multe date despre filtru, in caz ca vreti sa gasiti ceva echivalent, aici: http://www.knfilters.com/search/product ... d=RC-70040
dupa cum puteti gasi si pe my107.blogspot.com, exista zeci de variante. si cu cat e mai mare, cu atat mai bine, cu conditia sa incapa sub capota :lol:
DECI, IN CONCLUZIE, de vanzare kitul de montaj pt. C1, include toate adaptoarele necesare montajului, instructiunile de montaj etc. la 100ron. (apropo, filtrul vine fix deasupra motorului, deci scutuletzul din dreptul curelei de accesorii nu este de nici un folos pt. a proteja filtrul :wink: )

Crisskro
pasionat
Mesaje: 227
Membru din: Mie 16-Apr-2008 16:12
Localitate: Timisoara

Mesajde Crisskro » Dum 19-Oct-2008 20:07

Wel... se mai intampla...
In ceea ce ma priveste, o sa incerc sa scap de buburuza prin martie aprilie. Nu are absolut nici o problema, costuri de intretinere foarte mici. Doar ca am nevoie de ceva mai multa putere :)
So... cand scap de ea, o sa vina o noua japoneza in loc, o honda S2000.

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Dum 19-Oct-2008 21:02

cam mare saltul :roll: ... de la un puricel de 68cp fata la o sportiva de 240cp cu tractiune pe spate, nu stiu ce sa zic... eu iti recomand sa te mai gandesti. gandeste-te si la intretinere, consum etc. cred ca ar trebui sa o iei gradual, eventual mai intai sa te uiti la un Type R, desi pt. mine si aceea este deja cam mult. am mers cu SSS-ul si este mai mult decat suficient. tu vrei sa pastrezi si AYGO? daca iti permitit sa tii AYGO pt. treburile zilnice si o sportiva pursange pt. drumuri lungi si liniute nocturne, e partea a doua. eu vreau o masinuta care sa le aiba pe toate, si SSS-ul le cam are.

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Dum 19-Oct-2008 22:36

Crisskro scrie:Wel... se mai intampla...
In ceea ce ma priveste, o sa incerc sa scap de buburuza prin martie aprilie. Nu are absolut nici o problema, costuri de intretinere foarte mici. Doar ca am nevoie de ceva mai multa putere :)
So... cand scap de ea, o sa vina o noua japoneza in loc, o honda S2000.



buna masina si ca design si ca pret am gasit una la 9mii de euro si cu putini km consumul insa nu stiu cat este .... sa nu vorbim de calitatile ei sportive ....

Crisskro
pasionat
Mesaje: 227
Membru din: Mie 16-Apr-2008 16:12
Localitate: Timisoara

Mesajde Crisskro » Lun 20-Oct-2008 10:32

Nu imi permit sa tin aygo, auris si S2000. Drept pentru care, Aygo-ul zboara, aurisul e de concedii. Oricum, mai ramane un aygo in familie, cel al tatalui meu, deci nu o sa plec de pe forum :)
Intretinerea nu este o problema, in curand mi se vor reduce drumurile prin oras la jumate, si avand in vedere consumul S2000-ului de 14%, nu se va schimba nimic fata de acum.
Da, va trebui sa ma obisnuiesc cu puterea, dar cred ca in cateva luni, il voi putea folosi macar la 60-70% din ce poate, am permis de 7 ani cu multi km facuti :)
Pretul este de ~14500 euro fara taxa de inmatriculare, in conditie buna, din anii 2000-2001. Si mai trebuie pastrati inca 2000 euro pentru o revizie completa + orice alta defectiune poate aparea pe termen scurt.
Am ales S2000 pentru legenda ce este, motor benzinar de 2000 aspirat, locul 5 fiabilitate mondial. Raman de vazut peste ~ 5 luni toate detaliile dupa care achizitia :)

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Lun 20-Oct-2008 10:56

asta cu 14% cred ca e o gluma, nu? sau e in afara? :lol: in oras SSS-ul se duce in 13-14 asa ca...

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Lun 20-Oct-2008 10:57

mai mult ca sigur e 14% in oras ;)

Crisskro
pasionat
Mesaje: 227
Membru din: Mie 16-Apr-2008 16:12
Localitate: Timisoara

Mesajde Crisskro » Lun 20-Oct-2008 11:00

In functie de motorizare, consumul maxim declarat de producator este de 13.7% in oras, iar dupa ce am vazut pe spritmonitor.de, consumurile sunt rezonabile. Atata timp cat nu o forjezi degeaba, teoretic consumurile se inscriu in limitele bunului simt pentru o masina cu motor de 2000 benzina. Acum, o sa vedem, nu m-ar deranja nici 16% :D


Înapoi la “Citroen C1”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11810
    Cel mai nou membru Cliquot