BX in progresss
Moderator: Echipa Tehnica
si curiozitatea cum o traduci? impingand proprietarul sa testeze limitele fizice ale masinii si ale lui.
"nu am inteles de ce nu i-ai dat mai mult" suna mai mult a "calc-o nene" decat a "cat prinde" ....
nu intelegeti ca nu sunt de acord cu testele de viteza. sunt ok in locuri special destinate, dar cum la noi nu i-o poti "da" decat in trafic....si cum multi dintre cei ce se "dau" la acceleratie sunt mai putini experimentati, reteta poate deveni una de succes. hadeti sa incercam sa ne categorisim masinile dupa cum merg la viteze normale.
"nu am inteles de ce nu i-ai dat mai mult" suna mai mult a "calc-o nene" decat a "cat prinde" ....
nu intelegeti ca nu sunt de acord cu testele de viteza. sunt ok in locuri special destinate, dar cum la noi nu i-o poti "da" decat in trafic....si cum multi dintre cei ce se "dau" la acceleratie sunt mai putini experimentati, reteta poate deveni una de succes. hadeti sa incercam sa ne categorisim masinile dupa cum merg la viteze normale.
deci , filmuletul este facut .. pentru a va putea face o idee puterea motorului.. si cat de usor urca la viteza.. fara a fi un crazy frog sau altceva !!!
la mine conteaza si litru ala de motorina in plus , care costa putin
de vazut ... au vazut doar cei care merita si au fost cuminti
si nu ... nu trece de 200 ,daca tot vroiai sa stii
(cutia a iesit mai lunga decat cea dupa tzd , BE3, dar nu destul de lunga) , dar trebuie sa mentionez .. ca viteza maxima reala este mai mare decat deajuns .. 19...
alexd. normal ca nu ma cred racer .. si nu ma filmez.. facand chestii interesante la camera, sa ma dau mare cu ceva... .
mers tare?
asta in primul rand nu se filmeaza, iar in al doilea rand deja mi`am satisfacut toate curiozitatile
masina in starea asta are deja cam 4000-5000 km ,facuti numai de mine
(iar la demaraje si la urcari gen posada , a facut multe victime
)
revenind pe pamant
@mbc no ofense , nu conteaza viteza maxima prea mult... conteaza cum ajunge masina la acea viteza maxima... !
zilele astea mai urmeaza cateva modificari .. stay tunnnneeeeeddddd
la mine conteaza si litru ala de motorina in plus , care costa putin

de vazut ... au vazut doar cei care merita si au fost cuminti

si nu ... nu trece de 200 ,daca tot vroiai sa stii


alexd. normal ca nu ma cred racer .. si nu ma filmez.. facand chestii interesante la camera, sa ma dau mare cu ceva... .
mers tare?




revenind pe pamant
@mbc no ofense , nu conteaza viteza maxima prea mult... conteaza cum ajunge masina la acea viteza maxima... !
zilele astea mai urmeaza cateva modificari .. stay tunnnneeeeeddddd

alexd scrie:si curiozitatea cum o traduci? impingand proprietarul sa testeze limitele fizice ale masinii si ale lui.
"nu am inteles de ce nu i-ai dat mai mult" suna mai mult a "calc-o nene" decat a "cat prinde" ....
nu intelegeti ca nu sunt de acord cu testele de viteza. sunt ok in locuri special destinate, dar cum la noi nu i-o poti "da" decat in trafic....si cum multi dintre cei ce se "dau" la acceleratie sunt mai putini experimentati, reteta poate deveni una de succes. hadeti sa incercam sa ne categorisim masinile dupa cum merg la viteze normale.
parerea mea este ca daca e cu capu pe umeri nu va face raliuri cu ea ...
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
ce zici si ce inteleg oamenii....
Adica.. totusi.. poti sa zici orice dar nu ca sunt un teribilist sau un idiot care ii da 200 in oras masinii in care se urca prima data. masini personale am avut doar bx iar acum, intr-o anumita masura si xantia.
Imi stapanesc bine masina si de aceea in afara imi permit sa ii dau, uneori, mai mult de 110 km/h. Da, era doar o curiozitate, dar replicile voastre de culoare maro mi-au taiat tot avantul. OK, ai pus un motor de xm pe bx, s-ar zice ca are performante de 16v, dar nu-l testa. lasa-l sa mearga cu 100 la ora ca ii ok. Happy? am zis-o.
Curiozitatea mea era legata de faptul ca TD-ul meu se comporta excelent pana la o anumita viteza de la care urca greu. Viteza aia ar fi cam 130, de unde vine schimbat in a 5-a. M-ar fi interesat daca acest motor se comorta mai bine la viteze mai mari. Da, stiu, nu iti trebuie, dar era o informatie pe care o doream.
Adica.. totusi.. poti sa zici orice dar nu ca sunt un teribilist sau un idiot care ii da 200 in oras masinii in care se urca prima data. masini personale am avut doar bx iar acum, intr-o anumita masura si xantia.
Imi stapanesc bine masina si de aceea in afara imi permit sa ii dau, uneori, mai mult de 110 km/h. Da, era doar o curiozitate, dar replicile voastre de culoare maro mi-au taiat tot avantul. OK, ai pus un motor de xm pe bx, s-ar zice ca are performante de 16v, dar nu-l testa. lasa-l sa mearga cu 100 la ora ca ii ok. Happy? am zis-o.
Curiozitatea mea era legata de faptul ca TD-ul meu se comporta excelent pana la o anumita viteza de la care urca greu. Viteza aia ar fi cam 130, de unde vine schimbat in a 5-a. M-ar fi interesat daca acest motor se comorta mai bine la viteze mai mari. Da, stiu, nu iti trebuie, dar era o informatie pe care o doream.
astazi a primit si distantiere de 6 mm pe fata
distantierii sunt home made .. urmeaza si pe spate .. dar mai ma gandesc cat de groase sa pun si pe spate
in principiu am facut asta ..
-mi`a frecat in aparatorile de noroi din interior (205/55/15), doar cand luam maxim stanga sau dreapta !
- pentru a face loc franelor mai mari
- sper sa castig si 0.001% in stabilitate
- si nu in ultimul rand ,arata mai bine !
enjoy:




in principiu am facut asta ..
-mi`a frecat in aparatorile de noroi din interior (205/55/15), doar cand luam maxim stanga sau dreapta !
- pentru a face loc franelor mai mari
- sper sa castig si 0.001% in stabilitate
- si nu in ultimul rand ,arata mai bine !
enjoy:



- stan cristian
- pasionat
- Mesaje: 530
- Membru din: Mie 30-Iun-2004 22:30
- Localitate: ploiesti
nu stiu care este pozitia ta la condus sorin , dar daca il mai inaltam ajungeam cu mana la antena de la radio
inteleg ce vrei sa spui , numai ca nu sunt la wrc sa am nevoie de schimbator asa sus
tija mai scurta imi ofera si o cursa mai mica a schimbaretului si o pozitie mai comoda a mainii
(la bx dupa parerea mea... este deja suprainaltat din fabrica... iar ce am facut eu este revenire la o inaltime normala)
se poate si mai mica tija... dar asta de preferintele fiecaruia !

tija mai scurta imi ofera si o cursa mai mica a schimbaretului si o pozitie mai comoda a mainii

se poate si mai mica tija... dar asta de preferintele fiecaruia !
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
cursa mainii este mai scurta daca scurtezi levierul de comanda ..
si aceeasi senzatia am avut-o si eu (nu la BX insa) de mai multa precizie
si aceeasi senzatia am avut-o si eu (nu la BX insa) de mai multa precizie
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
cursa mainii este mai scurta daca scurtezi levierul de comand
Pe vremuri am modificat si eu Oltcitul, inclusiv la schimbator. Am scurtat cursa, dar in acelasi timp l-am apropiat de volan (altfel nu vad rostul modificarii, doar ideea este sa schimbi mai repede), lungind tija, dar am inaltat si punctul de prindere al tijei de pe tunel.
inteleg ce vrei sa spui , numai ca nu sunt la wrc
Atunci de ce nu ai lasat-o cum a facut-o fabrica

punctul de sprijin sa fie mai sus
Era vorba de punctul de sprijin al tijei, nu al mainii.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot