Citroen BX 19RD Break 1986
Moderator: Echipa Tehnica
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Citroen BX 19RD Break 1986
M-am gandit sa imi prezint si eu masina ...nu am poze sa pun momentan cu ea dar voi in pune in weekend cu siguranta...asa ca rabdare un pic.
Am luat masina in mai 2007 cu 215.000km reali, acum am 230.000 km. Sunt al doilea proprietar in Romania si al treilea din istoria masinii (am actele de provenienta Germania). Are vopseaua originala in mare parte pe ea.Am achizitionat masina cu 1200 Euro , dar am bagat in ea peste 1200 euro lejer..probabil cu totul m-a dus in un an jumate vreo 2500, bani pe care probabil nu i-as lua pe ea daca as vinde-o.
Masina functiona bine cand am luat-o, insa cu timpul au aparut probleme ca la orice masina veche .Nu exista masina veche la care sa nu apara probleme, poate doar daca vrei sa le ignori si sa mergi cu masina pana la epuizare.
In primul rand am schimbat la hidraulica urmatoarele:
-ulei
-vreo trei conducte care s-au spart. Nu erau prinse in toate punctele, acum le-am prins pe toate cum erau din fabrica
-toate sferele
-pompa hidraulica nou-nouta. Cea veche incepuse sa se auda ca un lant.
-dozator frana bun de pe o masina adusa de afara. Spatele nu se mai lasa decat dupa vreo zi-doua, dar daca merg mai mult cu masina tot mai fasaie cand si cand.
-furtunele retur majoritatea
Momentan problema e ca fata se lasa cam repede(cilindrii uzati pt ca da pe la retur), dar nu ii voi schimba prea curand cred.
In rest am mai facut la masina: toata chiuloasa(planat, simeringuri, garnitura...).
S-au mai schimbat:
-simering ax came
-simering vibrochen
-termostat+intreg corpul. Cel vechi s-a spart la desfacere.
-termocontact. Am pus insa si buton pentru pornire manuala cu releu insa. Nu se incalzeste deloc butonul.
-ceva bucsi(mai am de schimbat)..suport motor...etc..
-placute fata-spate
-distributia incluzand rola intinzatoare
-curea alternator+pompa hidraulica
-stopuri. Se gasesc greu de Break in stare buna.Am aproape noi pe ea.
-bandouri noi bara fata
-cot rezervor
-am schimbat uleiul la timp(maxim 8000km cu un ulei) + toate filtele.
Pentru placul meu s-a schimbat volanul cu unul de Xantia primul model(volanul meu de BX era mancat)..am pus mp3-player..huse scaune..covorase..
Pentru siguranta s-au schimbat toate cauciucurile. Am pus noi, nu sh pt ca sunt fffff proaste.NU recomand s-h, fie ele de orice tip.
Mai sunt probabil multe care am schimbat la masina. Poate imi mai amintesc cand voi pune poze.
Am luat masina in mai 2007 cu 215.000km reali, acum am 230.000 km. Sunt al doilea proprietar in Romania si al treilea din istoria masinii (am actele de provenienta Germania). Are vopseaua originala in mare parte pe ea.Am achizitionat masina cu 1200 Euro , dar am bagat in ea peste 1200 euro lejer..probabil cu totul m-a dus in un an jumate vreo 2500, bani pe care probabil nu i-as lua pe ea daca as vinde-o.
Masina functiona bine cand am luat-o, insa cu timpul au aparut probleme ca la orice masina veche .Nu exista masina veche la care sa nu apara probleme, poate doar daca vrei sa le ignori si sa mergi cu masina pana la epuizare.
In primul rand am schimbat la hidraulica urmatoarele:
-ulei
-vreo trei conducte care s-au spart. Nu erau prinse in toate punctele, acum le-am prins pe toate cum erau din fabrica
-toate sferele
-pompa hidraulica nou-nouta. Cea veche incepuse sa se auda ca un lant.
-dozator frana bun de pe o masina adusa de afara. Spatele nu se mai lasa decat dupa vreo zi-doua, dar daca merg mai mult cu masina tot mai fasaie cand si cand.
-furtunele retur majoritatea
Momentan problema e ca fata se lasa cam repede(cilindrii uzati pt ca da pe la retur), dar nu ii voi schimba prea curand cred.
In rest am mai facut la masina: toata chiuloasa(planat, simeringuri, garnitura...).
S-au mai schimbat:
-simering ax came
-simering vibrochen
-termostat+intreg corpul. Cel vechi s-a spart la desfacere.
-termocontact. Am pus insa si buton pentru pornire manuala cu releu insa. Nu se incalzeste deloc butonul.
-ceva bucsi(mai am de schimbat)..suport motor...etc..
-placute fata-spate
-distributia incluzand rola intinzatoare
-curea alternator+pompa hidraulica
-stopuri. Se gasesc greu de Break in stare buna.Am aproape noi pe ea.
-bandouri noi bara fata
-cot rezervor
-am schimbat uleiul la timp(maxim 8000km cu un ulei) + toate filtele.
Pentru placul meu s-a schimbat volanul cu unul de Xantia primul model(volanul meu de BX era mancat)..am pus mp3-player..huse scaune..covorase..
Pentru siguranta s-au schimbat toate cauciucurile. Am pus noi, nu sh pt ca sunt fffff proaste.NU recomand s-h, fie ele de orice tip.
Mai sunt probabil multe care am schimbat la masina. Poate imi mai amintesc cand voi pune poze.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
http://www.fiat.3xforum.ro/post/762/1/Citroen_BX/
Asa arata masina cand eu am luat-o in mai 2007. ..
O sa pun poze recente in curand.
Asa arata masina cand eu am luat-o in mai 2007. ..
O sa pun poze recente in curand.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Motorul este original, cota 0. Eu am dat chiuloasa jos si a mai dat-o si fostul proprietar mai demult jos ca ii se rupsese cureaua de distributie(e posibil sa ii fi schimbat capacul de chiuloasa..dar daca da..din ce motiv?)
Oricum, sigur motorul e al masinii pt ca stiu masina de cand a intrat in tara in 1992
Oricum, sigur motorul e al masinii pt ca stiu masina de cand a intrat in tara in 1992

Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11808
Cel mai nou membru Shraunjkh