BX 2.1 Turbo D12

Aşteptam descrieri şi poze cu maşinile membrilor

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Vin 31-Oct-2008 10:32

si totusi am mai uitat ceva:
multumirile celor care m-au ajutat, si celor de aici de pe forum (se stiu ei!) dar si mecanicilor de pe cutitul de argint, fara de care nimic din toate astea nu ar fi fost posibil.

ca sa raspund celor care m-au mai intrebat de motor: da e cel de generatie mai noua care s-a pus pe Peug 405 II si Xantia, dar fara EGR. nu stiu citi cai are acum si nici citi va avea dupa ce voi creste presiunea la 1.1 bar, dar masuram dupa

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Sâm 01-Noi-2008 19:58

:shock:
super. Pot doar sa visez sa am un bx in starea asta. Oricum, la sprint imi fac si eu iluzii ca ma apropiu de a ta :oops: doar ca eu am motorul de 1,8 td + catalizator + toba intermediara. BTW: cum e cu sunetul? cat de tare suna?

Super.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Dum 02-Noi-2008 15:20

tare... rau! in acceleratie e tare, in mers constant e ok, alfel nu mai aveam urchi acu

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Dum 02-Noi-2008 17:41

ai avut vreodata catalizator si/ sau toba intermediara? ai simtit diferenta dupa ce le-ai scos?

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Dum 02-Noi-2008 17:46

am avut linia originala completa, in perfecta stare si cu catalizator, nu se auzea mai nimic, diferenta e incomensurabila, dar prefer varianta asta. ma aude consoarta ca vin acasa dinainte sa intru pe strada

Avatar utilizator
mariusbv
pasionat
Mesaje: 759
Membru din: Lun 25-Iun-2007 13:32
Localitate: Brasov

Mesajde mariusbv » Dum 02-Noi-2008 18:05

e diferenta doar in privinta sunetului?
nu trage mai tare fara catalizator?

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Dum 02-Noi-2008 18:05

motorul e prea mic sa simnti vro ceva daca schimbi evacuarea....

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Dum 02-Noi-2008 20:15

la sunet.. ma gandesc.. ma refeream la cum trage.. ai simtit o imbunatatire a puterii / cuplului?

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Dum 02-Noi-2008 20:17

razzwan scrie:motorul e prea mic sa simnti vro ceva daca schimbi evacuarea....


voi astia cu motoare e tashpe litri... :lol:
scoaterea catalizatorului ar trebui sa se simta mai mult la motoarele mai mici, pentru ca puterea totala e mai mica. Oricum, multi au simtit imbunatatiri doar prin scoaterea catalizatorului la xm 21td asa ca.. e de asteptat, vroiam doar sa stiu pe un caz concret.

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

bx

Mesajde sandor mihai » Dum 02-Noi-2008 20:40

vrei caz concret,eu mi-am scos catalizatorul la bx si fara dubii puterea a crescut.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

bx

Mesajde sandor mihai » Dum 02-Noi-2008 20:48

khan, felicitari pentru rabdare.cred ca a durat luni bune dar rezultatul e spectaculos.
hai sa va arat putin si din al meu.in general e nespalat dar e un bx care face in medie 80 km zilnic merge pe unde merge si aro(pacat ca nu am poze din ultima calatorie mai off-road)si sincer mie imi place murdar,nu stiu de ce ,curat pare o masina nefolosita.revin cu poze.
Imagine
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Dum 02-Noi-2008 21:40

@ sandor mihai eu as zice sa iti deschizi si tu un topic sa ne prezinti bijuteria ta ...

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Dum 02-Noi-2008 21:42

mbc scrie:
razzwan scrie:motorul e prea mic sa simnti vro ceva daca schimbi evacuarea....


voi astia cu motoare e tashpe litri... :lol:
scoaterea catalizatorului ar trebui sa se simta mai mult la motoarele mai mici, pentru ca puterea totala e mai mica. Oricum, multi au simtit imbunatatiri doar prin scoaterea catalizatorului la xm 21td asa ca.. e de asteptat, vroiam doar sa stiu pe un caz concret.

uite fa un test ... condu doua masini cu motor identic una cu catalizator una nu dar sa nu stii care este cu catalizator si care nu .... e mai mult treaba asta de psihic....

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 03-Noi-2008 00:43

xm-ul meu trage cam prost. tot ma intrebam de ce oare, pana m-am bagat sub el (asta in a 2-a zi dupa ce l-am luat), si am constatat ca un nene cumsecade i-a reparat esapamentul... cu nu mai mult de 4 tobe de dacie :shock: ... 2 intermediare si 2 finale, pt ca a vazut el ca avea masina tot atatea la numar, plus ca i-a anulat sonda lambda. m-am inarmat cu o teava de inox de 63 cred, un catalizator de xm gol, care are suportul de sonda, si o finala remus dar silent. o sa le pun cand am timp, si cred ca nu o sa existe termen de comparatie. la vechiul xm, am golit catalizatorul si am scos o intermediara, si brusc s-a schimbat situatia, masina tragand considerabil mai bine. deci.... scoaterea catalizatorului si supradimensionarea evacuarii = mai multa putere, dar, cu conditia sa urci in ture, nu sa mergi la 1500 ca acolo chiar nu ai ce sa vezi :wink: - asta apropo de cei care merg subturat.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Lun 03-Noi-2008 12:32

exista cistig, atita doar ca se manifesta pe anumite plaje de turatie sau in anumite situatii, nu cred ca am cistigat mai mutl de juma de secunda la 0-100 din asta, dar motorul respira mai bine si trage mai bine sus, iar viteza maxima a crescut si ea dupa inlocuire


Înapoi la “Masina mea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo