Intalnirile altora
Moderator: Echipa Tehnica
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Intalnirile altora
CitroMobile 2005:
http://62.95.94.132/gallery/CitroMobile-2005
Intalnirea 2cv Berck sur Mer (Franta):
http://62.95.94.132/gallery/13e-rencontre-2cv-Berck
Enjoy!
http://62.95.94.132/gallery/CitroMobile-2005
Intalnirea 2cv Berck sur Mer (Franta):
http://62.95.94.132/gallery/13e-rencontre-2cv-Berck
Enjoy!
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Si ca sa vedeti pasiunea unora pentru Citroen:
http://62.95.94.132/gallery/album23 SM
http://62.95.94.132/gallery/album20 BX
http://62.95.94.132/gallery/album21 GS/A
http://62.95.94.132/gallery/album18 CX
http://62.95.94.132/gallery/album19 XM
http://62.95.94.132/gallery/album15 Dyane
http://62.95.94.132/gallery/album16 Ami 6/8, M35
http://62.95.94.132/gallery/album17 Mehari
http://62.95.94.132/gallery/album03 2cv
Denumirile de la coada (SM, BX, etc) nu fac parte din link si sint doar description-uri ale albumelor respective.
http://62.95.94.132/gallery/album23 SM
http://62.95.94.132/gallery/album20 BX
http://62.95.94.132/gallery/album21 GS/A
http://62.95.94.132/gallery/album18 CX
http://62.95.94.132/gallery/album19 XM
http://62.95.94.132/gallery/album15 Dyane
http://62.95.94.132/gallery/album16 Ami 6/8, M35
http://62.95.94.132/gallery/album17 Mehari
http://62.95.94.132/gallery/album03 2cv
Denumirile de la coada (SM, BX, etc) nu fac parte din link si sint doar description-uri ale albumelor respective.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Aniversare DS
http://ns71.hosteur.com/~chevro/Forum/v ... .php?t=435
Are poze multe si se incarca greu dar merita.
http://ns71.hosteur.com/~chevro/Forum/v ... .php?t=435
Are poze multe si se incarca greu dar merita.
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Retrospectiva Citroen Rueil-Malmaison 2 Octombrie 2005
http://www.lacitroencx.com/phpnuke/modu ... 00&start=0
Pentru cei cu dial-up - are multe poze!
http://www.lacitroencx.com/phpnuke/modu ... 00&start=0
Pentru cei cu dial-up - are multe poze!
Pagini de istorie si exemple de pasiune nemaivazute... (pentru mine)
O intrebare:ce este totusi SM? este model citroen de serie? arata destul de american.In plus nu stiam eu de unde s-au inspirat pentru grila de la noua honda civic
XM precede ca generatie Xantia? frumoase si ele.
O intrebare:ce este totusi SM? este model citroen de serie? arata destul de american.In plus nu stiam eu de unde s-au inspirat pentru grila de la noua honda civic

XM precede ca generatie Xantia? frumoase si ele.
Cosmin
high energy music expression
high energy music expression
- retro
- pasionat
- Mesaje: 819
- Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
- Localitate: Galati
- Masina: Xantia II 1.8i 16v
- 2: C5 II 2.0i
- Contact:
SM-urile (Sport Maserati) au fost masini de serie. S-au fabricat putine, 12.920 masini, intre 1970-1975, cand in urma formarii PSA, Peugeot a hotarat oprirea productiei (motivul fiind criza petrolului din acei ani, SM -ul avand motoare V6 de 2670 cmc si 2965 cmc.
XM a aparut in 1989 si Xantia in 1993 dar sunt clase diferite.
XM a aparut in 1989 si Xantia in 1993 dar sunt clase diferite.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
SM a fost si este o masina absolut unica. In primul rind designul este timeless. Apoi masina venea cu niste dotari absolut uluitoare pentru vremea respectiva: geamuri electrice, AC standard in SUA si optional in Europa, 3 rinduri de faruri, dintre care cele mai din interior se miscau dupa volan (modele pentru SUA aveau 2 rinduri de faruri fixe), servodirectie DIRAVI (dupa parerea mea cea mai tare servodirectie ever, preluata apoi de CX si XM V6), stergatoare automate de parbriz, cutie de viteze manuala in 5 trepte, etc. Lista de optionale mai cuprindea cutie automata in 3 trepte, un set de valize special dimensionate pentru portbagajul masinii.
La vremea respectiva a fost cea mai rapida masina cu tractiune fata. Din pacate criza petrolului (motorul avea 180CP si consuma in jur de 25l/100km in oras) si problemele de fialbilitate ale motorului (unele hilare cum ar fi faptul ca blocarea compresorului de AC provoca ruperea distributiei pe lant), i-au grabit sfirsitul.
Din cite stiu eu nu exista nici un SM in Romania, intretinerea fiind pe masura, numai cauciucurile TRX costa citeva sute de lire sterline bucata.
Ar mai fi de spus ca un francez Regembeau a pus un motor diesel cu cutie in 6 viteze pe aceasta masina.
Pentru restul mai cautati si voi pe google.
La vremea respectiva a fost cea mai rapida masina cu tractiune fata. Din pacate criza petrolului (motorul avea 180CP si consuma in jur de 25l/100km in oras) si problemele de fialbilitate ale motorului (unele hilare cum ar fi faptul ca blocarea compresorului de AC provoca ruperea distributiei pe lant), i-au grabit sfirsitul.
Din cite stiu eu nu exista nici un SM in Romania, intretinerea fiind pe masura, numai cauciucurile TRX costa citeva sute de lire sterline bucata.
Ar mai fi de spus ca un francez Regembeau a pus un motor diesel cu cutie in 6 viteze pe aceasta masina.
Pentru restul mai cautati si voi pe google.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
din cite stiu eu, xm a inlocuit cx-ul, xantia a fost facuta si in paralel cu xm (citiva ani) dar clasa mai mica (si bx a fost facut in paralel cu cx citiva ani dar clase diferite), iar xsara a produs schimbarea majora la citroen, fiind o masina de clasa medie spre mare (cu aspect aproape conum) fara suspensie hidraulica; daca suntem atenti ds,cx,bx,xm sunt foarte unice prin design iar xantia, xsara, c5 sunt totusi masini care nu ies asa rau in evidenta prin estetic;
@retro imi cer scuze, dar problema era la mine ca nu stiam generatiile la citroen, pentru ca prezentarea de pe site-ul citroen e greu de urmarit datorita zecilor de variatii.Nu-mi dadeam seama in ce clasa se inscrie xm, mai ales ca a coincis ca perioada de productie cu alte modele de clasa similara
Cu ajutorul baietilor ma mai deslusesc si eu.In final Adytzu are dreptate, am vrea noi sa fie xsara clasa medie spre mare
da nu se poa
Asa m-am certat si io mult si fara rost ca vectra si passatul sunt segment mare (~ lux) dar atunci signum si phaeton ce mai sunt?](./images/smilies/eusa_wall.gif)


Asa m-am certat si io mult si fara rost ca vectra si passatul sunt segment mare (~ lux) dar atunci signum si phaeton ce mai sunt?
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Cosmin
high energy music expression
high energy music expression
@dj la design ai dreptate, se pare ca la xsara si saxo citroen nu prea au avut idei garla si le-au iesit de sub creion niste citadine cam monotone, desi inclin sa cred ca au coeficientul aerodinamic mai bun decat la adversarele lor (megane, astra f si g, golf 4, bora, fabia si ce-o mai fii pe acolo, vorbind de xsara), iar de la xsara 2 s-a mai sters din "acest comun" cu restilizarea completa a botului (spatele cu stopurile oricum arata demential).Insa reabilitarea citroen a fost completa si chiar spectaculoasa cu c2, c3 si c4, nemaivorbind si de c6.Abia astept un SUV citroen
sigur nu va fi un fel de frontera 


Cosmin
high energy music expression
high energy music expression
Înapoi la “Intalnirile altora”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo