Consum C1
Moderator: Echipa Tehnica
Probabil in treapta a 5-a sau a 4-a la drum lung. Si probabil scangauge.
Pentru mine cel putin, la mers sportiv, consum mai putin cu 100 decat cu 95 pentru ca la benzina de 95, accelerez mai tare sa ma apropii cat de cat de performantele de 100. Ceea ce rezulta in consum marit si performanta, ioc.
Cel putin pentru mine, 100 vs 95 -> o sa bag numai de 100 de acum incolo. 150 de mii in plus la 1 mil 200 nici nu se cunoaste.
LE: hellboy - folosind frana de motor foarte mult, se mai reduce consumul. Eu scot cam 6.5% strict oras, schimband la fel, adica minim 3000 rpm.
Pentru mine cel putin, la mers sportiv, consum mai putin cu 100 decat cu 95 pentru ca la benzina de 95, accelerez mai tare sa ma apropii cat de cat de performantele de 100. Ceea ce rezulta in consum marit si performanta, ioc.
Cel putin pentru mine, 100 vs 95 -> o sa bag numai de 100 de acum incolo. 150 de mii in plus la 1 mil 200 nici nu se cunoaste.
LE: hellboy - folosind frana de motor foarte mult, se mai reduce consumul. Eu scot cam 6.5% strict oras, schimband la fel, adica minim 3000 rpm.
bucuresti - valcea - bucuresti.. m-am tinut dupa un GTC cam juma de autostrada 1.. calculul l-am facut dupa ce am alimentat a 2a oara in Bucuresti.. acu dak e real sau nu.. plm.. dar in comparatie cu 95 sigur consuma mai putin..
ah.. si pe scangauge, in a5a la 150 pe bord, arata consumu undeva pe la 5-6%
ah.. si pe scangauge, in a5a la 150 pe bord, arata consumu undeva pe la 5-6%
owystyle scrie:ah.. si pe scangauge, in a5a la 150 pe bord, arata consumu undeva pe la 5-6%
Voi ma faceti sa-mi iau si eu C1, fuge de rupe, consuma ca un diesel



Owy daca mergi cu 5000 de ture, 10 km, dupa care mergi cu 90 in a V a incat 200km, nu poti sa zici ca ai scos consum sub 5 mergand cu 5000 ture!
owystyle scrie:eu am testat trecerea de la 95 la carrera100 si am simtit diferenta de consum.. acum nu stiu daca a fost intamplator sau nu.. dar am fost uimit sa aflu k am mers constant in 4000-5000 de turatii si am consumat undeva sub 5% fata de alte dati cand o tineam mai usor si consumul trecea peste 5%
nu intelegi ca este exact invers? ai cifra octanica mai mare, ai consum mai mare. ce naiba? ne trezim mai inteligenti decat inginerii de la VW?

Matrixu scrie:owystyle scrie:ah.. si pe scangauge, in a5a la 150 pe bord, arata consumu undeva pe la 5-6%
Voi ma faceti sa-mi iau si eu C1, fuge de rupe, consuma ca un diesel![]()
![]()
![]()
Owy daca mergi cu 5000 de ture, 10 km, dupa care mergi cu 90 in a V a incat 200km, nu poti sa zici ca ai scos consum sub 5 mergand cu 5000 ture!
true ce zici, dar traseul asta il fac des si mereu merg la fel de rpd. vroiam sa zic k o sigura data am incercat cu carrera100 si am simtit k mi-a consumat mai putin. thats it. dar poate ma insel si xenon are dreptate. habar n-am tre testat mai mult.
Orice masina consuma cel mai putin la 90 de km/h in treapta cea mai de sus, in cazul nostru a 5-a.Daca treci de 90 la ora intr-a 5-a deja sare si consumul.
Benzina cu cifra octanica mai mare are avantajul de a da mai multa putere insa am inteles de la oameni care se mai pricep, cum cati s-ar arde mai repde supapele si de aceea 90% din oameni merg cu 95...pt ca ce aduce in plus benzina de 98 sau 100 nu se justifica economic.
Eu sunt curios, cand toti acesti "zmei" ai soseleor, o sa posteze pe topicurile de defectiuni sau de service...Cu cat tragi mai tare de o masina cu atat se va strica mai repede.
Problema romanului e ca vrea sa faca din masina pe care o are ceva bun pt orice.Din C1 vrea sa faca Ferrari, din Logan, Mercedes...nu e cazul.Ori iti cumperi masina de viteza sa faci curse ori stai linistit in citadina ta.
Benzina cu cifra octanica mai mare are avantajul de a da mai multa putere insa am inteles de la oameni care se mai pricep, cum cati s-ar arde mai repde supapele si de aceea 90% din oameni merg cu 95...pt ca ce aduce in plus benzina de 98 sau 100 nu se justifica economic.
Eu sunt curios, cand toti acesti "zmei" ai soseleor, o sa posteze pe topicurile de defectiuni sau de service...Cu cat tragi mai tare de o masina cu atat se va strica mai repede.
Problema romanului e ca vrea sa faca din masina pe care o are ceva bun pt orice.Din C1 vrea sa faca Ferrari, din Logan, Mercedes...nu e cazul.Ori iti cumperi masina de viteza sa faci curse ori stai linistit in citadina ta.
eu trag tare de a mea dar din fericire pana acum nu am probleme. nu cred ca e bine nici sa faci A2-ul cu 170km/h cap-coada, dar nici sa mergi ca tataia la 90km/h. am facut de curand cateva drivetest-uri cu diferite masini. de exemplu am testat ieri o Fiesta de 1.4 80cp si pe langa C1 e pur si simplu (ma scuzati
) o bashina. abia sarea de 3000rpm, cu totul alt comportament fata de C1. VVT-i se simte altfel si e facut sa fie turat. daca o alergi cu bun simt si raspundere, nu are nici pe naiba. una este sa schimbi la 5-6000RPM din a 2-a in a 3-a, si alta e sa o turezi la 6000 si sa pleci ca boul cu scartz de la semafor si sa prajesti ambreiajul in cateva mii de km. eu evit plecatul cu scartz de pe loc, cat si scartz-ul 1-a 2-a.

@Mishoo: mi se pare k exagerezi. iubesc masina, se comporta f bine, fuge, e mica o pot parca usor, nu consuma mult, e chiar masina buna ptr orice. degeaba zici tu ce zici acolo.
oricum nu am de gand sa tin C1 10 ani, de ce sa o menajez daca cere? am un prieten cu un Aveo nou, dupa 2 luni a dus-o in service k se aprindea un bec in bord. problema: a subturat motoru. so orice ai face odata tot o sa te lase.
oricum nu am de gand sa tin C1 10 ani, de ce sa o menajez daca cere? am un prieten cu un Aveo nou, dupa 2 luni a dus-o in service k se aprindea un bec in bord. problema: a subturat motoru. so orice ai face odata tot o sa te lase.
Dupa cum spunea cineva mai specializat in acest domeniu, la noi 100 inseamna 97-98, 98 inseamna 95-96 si 95 inseamna 92-93. Nu mai retin exact dar parca asa erau cifrele. Ideea e ca bagam in masina ceva mai prost decat scrie pe pompa, deh Romania... 

In Bucuresti mersul cu metroul/pe jos este obligatoriu 

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot