BX in progresss

Aşteptam descrieri şi poze cu maşinile membrilor

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Dum 09-Noi-2008 20:50

te rog sunt curios... prezinta ideile.. cum a fost masina, ce s`a intamplat si cum arata acum ... intr`un topic separat :) succes... abea astept sa`ti vad masina ! si ajunge... ca deja o luam off-topic . succes si astept topicu tau

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Mie 12-Noi-2008 17:07

dupa cum era si cazu , i`am schimbat si uleiul la cutie ! astazi desigur am mai rezolvat o problema care o aveam cu amortizoru stanga :D alta viata acum ! :twisted:

Imagine

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Joi 20-Noi-2008 13:32

cam asa arata masina acum , cam murdara pentru ca nu prea a stat zilele astea ... am mers am mers .. si s`au facut 1000km :D in weekend
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 20-Noi-2008 19:43

coltu ala de bara s-a smuls de la ... viteza, nu?

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Joi 20-Noi-2008 20:30

Da chiar..de ce nu mai ai coltul de bara?:)
Cred ca masina ta inainte sa o modifici a fost identica cu a mea, acelasi model..culoare...etc...A ta a ajuns sageata, a mea a ramas tractoras nervos.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Joi 20-Noi-2008 21:29

andrei daca te uiti mai atent lipseste toata bara spate , pentru ca m`am apucat de mici modificari .. si cu frigu asta n`am avut timp sa o finisez:) merg asa cu ea de vreo 2 sapt :P (deocamdata am ramas la mach 1 ... rezista bara :lol: )
@abarth da a fost exact la fel ca a ta... numai ca intr`o stare mult mai proasta ! masina la vremea respectiva, cand a cazut in mana tatalui meu , avea un singur drum ... catre REMAT :( dar se pare ca a avut noroc :wink: cat despre 1.9 d? un motor foarte bun..daca mai este un pic "gadilat" ,merge si fuge .. foarte bine ! fiecare cu preferintele lui... economie vs fugareala

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Joi 20-Noi-2008 22:04

Am mai vazut inca vreo doua prin bucuresti BX-uri Break rosii..mie mi se pare o combinatie reusita de culori..rosu cu negru.
Tu a muncit f mult la masina ta..mai ales ca ai modificat atatea..E greu sa o faci sa functioneze, barem sa modifici in bine.
Motorul meu nu e asa puturos in comparatie cu alte BX-uri pe care le-am condus...adica daca te dai la el se duce la 150 si nu vibreaza absolut nimic..insa tot e un diesel puturos. Mie imi convine oricum, pentru ca e economic.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Sâm 22-Noi-2008 16:36

si aripa stg spate are o zgaiba si am crezut ca se datoreaza aceluias incident nefericit, n-am vazut ca e toata bara scoasa :roll:

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Sâm 22-Noi-2008 16:55

din nefericire ... aia nu este opera mea ... este opera lu tata

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Sâm 22-Noi-2008 22:57

astazi am reusit sa rezolv si injectoarele .. lucrau ok... dar nu egal , deschideau la presiuni intre 155-160 bar , presiunea corecta fiind 175 bar :D s`a schimbat total ... mult mai frumos acum , insa mai e nevoie de putin debit :twisted:

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Mar 02-Dec-2008 22:31

si uite asa ... animalul a rupt al doilea tampon de motor :roll: (cel mare de xm ) asa ca am inlocuit vechiul tampon cu unul de xsara/xantia cu tot cu limitatoare si parca acum este altfel mai avem un pic de lucrat ...insa este pe drumul cel bun , am montat si panourile pe spate de la usi (pana la urma spatele va ramane cu geamuri manuale , d`eh lenea) , iar pe fata mici modificari !

Imagine

Imagine

Imagine
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Mie 03-Dec-2008 21:43

Imagine
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mie 03-Dec-2008 21:46

suportul de jos al motorului nu ti l-a rupt?(cel rotund).Doar acesta? 8)
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Mie 03-Dec-2008 21:53

din fericire doar asta :wink: de cel de jos nu prea are cum sa traga .. asa violent ! sa speram ca acesta tine
astazi am facut un drum asa sa vad cum se misca cu noile setari la pompa :wink: (dupa cum ar spune englezu ... maximum fuel setting :twisted: ) insa ... filtru de aer ma trage rau in jos + inca nu i`am scos limitatorul de turatie deci e inca in "scurt"
dar per total se misca foarte bine... extrem de silentioasa :o (la mers normal desigur) am scos consum de 6 si un pic , ceea ce este super ... avand in vedere ca in carte consumul pentru acest motor este undeva la 6.5-7 :idea:
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Mie 03-Dec-2008 21:59

acum am vazut ce pompa de amorsare interesanta ai...cu un piston, nu?(cam cum e la raba..dar la tine e montat direct pe filtru ). E originala de Citroen? :) Filtru e cu cartus sau element cu toul?Curios.....
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.


Înapoi la “Masina mea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11810
    Cel mai nou membru Cliquot